Hvem kunne du godt tænke dig at møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Sees

suanne85 skriver:

Ej hvor hyggeligt Emil og Emil, havde helt glemt dig i det her indlæg 

Er bare svært at mødes med mange herinde for er fandme mange der bor laaangt væk fra lille Randers af

hihi, ikke mig .. Jeg bor liiige her ved Århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Ox.

Der er riiiiigtig mange jeg godt kunne tænke mig at møde IRL, men hvis jeg lige skal sætte navn på et par stykker så bliver det:

Ess.: Suuuuuper skøn pige, vi svinger bare, så vi skal helt sikkert mødes, og som der er skrevet, så muligvis allerede i påsken !!

DatterMalou: Også rigtig sød pige! Meget nede på jorden, rigtig rart, så må et smut over broerne engang!

MoarJ: Herlig herlig pige, med god humor!

A.: Hun er der altid med et godt råd, rigtig dejligt, og rigtig sød pige!!

Linda: Meget nede på jorden, og kommer heldigvis til at møde hende når jeg henter min autostol!

Renée88: Vi bor i samme by, og jeg har kendt hendes kæreste i en del år efterhånden, og så virker hun jo bare super sød!!

Lige dem jeg kom i tanke om nu ...

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Ess. skriver:

hihi, ikke mig .. Jeg bor liiige her ved Århus

Det er rigtigt, har vi vist været inde på før, men så kom vi vist ikke længere med det. Kunne være rigtig hyggeligt i hvert fald.

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Jeg kunne tænke mig at møde næsten allesammen  

Anmeld

15. februar 2010

lion

Jeg er glad for dem jeg har mødt herinde og ville gerne møde nogen af dem igen. f.eks Susanne85 (sker nok snart), Vinker, Liam, Kristine, Ka-ri-na.

Jeg ville gerne møde thjul bare fordi hun virker så sød og sej.

Karo fordi vi snart har 2 børn i samme alder. de første to er fra august 08 og de næste 2 er fra feb/marts.

Milka og hendes bøtter.

Anmeld

15. februar 2010

mariamiss6

Åh jeg kan ikk overskue at huske alle idag... Så jeg vi kun nævne 1 jeg alti husker, og altid tænker at jeg gerne ville møde.

Og det er den skønne Tjuhl.

Zafir og Znuzke har jeg jo mødt, og vil hellere end gerne møde dem begge igen.... Zafir bliver det ikke et problem med, det kommer ligesom helt af sig selv

Og Znuzke og jeg skal baaaare lige have tid

Anmeld

15. februar 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Åh jeg kan ikk overskue at huske alle idag... Så jeg vi kun nævne 1 jeg alti husker, og altid tænker at jeg gerne ville møde.

Og det er den skønne Tjuhl.

Zafir og Znuzke har jeg jo mødt, og vil hellere end gerne møde dem begge igen.... Zafir bliver det ikke et problem med, det kommer ligesom helt af sig selv

Og Znuzke og jeg skal baaaare lige have tid

Nemmerlig - vi skal have tid Men vi skal nok komme til det...det er jeg sikker på!

Og eller vil jeg rigtigt gerne møde Mammi - og det skal jeg på torsdag - dét bliver hyggeligt!!

Og så vil jeg rent faktisk gerne møde resten af baby.dk også - jeg synes det kunne være fedt med et kæmpe baby.dk-møde - med masser af kage....

Anmeld

15. februar 2010

wamse

Heidi. skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og møde..

EVA..Fordi hun er som hun er.... Men det kommer jeg osse til

Alle de VIDUNDERLIGE piger og Henrik fra min gruppe August 2006, for dem har jeg fuldt i 4 år, ca..

ANASMOR:Fordi jeg gerne vil lære og lave lige så flotte kager som hende.

DIANAMOR: fordi hun virker så sød..

WAMSE.. Fordi jeg virkelig syntes hun virker som en sej og stærk kvinde.

Århhh

Tusind tak skal du have

Anmeld

15. februar 2010

DK

Jeg har allerede mødt mange søde damer herinde fra!

Især Rosa og Diana var jo dejlige!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være viking for en dag sammen med Zafir. Det ville være så cool og hyggeligt at stege en kylling og lave fladbrød på bål. Så ville jeg tage Kirstine med der kunne lege med Idun, og Mikkel der kunne være mande-agtig sammen med Zafirs manni. Om aftenen når ungerne sov skulle vi putte os omkring et bål og høre sagaer om de gamle guder mens man fik et krus mjød!

Derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig at Mikkels fætter Jacob havde en dame med på slæb næste gang jeg så ham. Den dame skulle gerne være Ess herinde fra!

Anmeld

15. februar 2010

DK

Jeg har allerede mødt mange søde damer herinde fra!

Især Rosa og Diana var jo dejlige!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være viking for en dag sammen med Zafir. Det ville være så cool og hyggeligt at stege en kylling og lave fladbrød på bål. Så ville jeg tage Kirstine med der kunne lege med Idun, og Mikkel der kunne være mande-agtig sammen med Zafirs manni. Om aftenen når ungerne sov skulle vi putte os omkring et bål og høre sagaer om de gamle guder mens man fik et krus mjød!

Derudover kunne jeg rigtig godt tænke mig at Mikkels fætter Jacob havde en dame med på slæb næste gang jeg så ham. Den dame skulle gerne være Ess herinde fra!

Til sidst, så ville jeg rigtig gerne besøge MiaMaja fra Californien! Hun virker som et dejligt menneske, og jeg ville elske at sidde i hendes køkken og få en kop the mens vi skulle snakke, og jeg kunne kigge på at hun fremtryller den ene fantastiske ret efter den anden! Derefter kunne det være cool og tale dansk contra amerikansk jura med hendes mand, og se om ungerne kunne lege trods sprog forskelle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.