Har fået inspirationen af det indlæg med hvem man husker.
Og tænker har i nogle i kunne tænke jer at møde i virkeligheden, nogle som har givet et helt bestemt indtryk som gør at de gerne ville møde og opleve dem i irl?
Jeg har jo mødt de fleste fra navlestrengsgruppen og er rigtig hyggeligt må jeg sige.
Er også en del her fra baby som jeg gerne vil møde, kan desværre ikke huske alles brugernavn. For i det hele taget kunne jeg godt tænke mig at møde jer allesammen.
Eva: Fordi at vi har haft nogle gode snakke sammen som jeg tror vi kunne køre videre i irl og så kunne jeg vildt godt tænke mig at møde de 4 knægte du har 
qp: Kunne vildt godt tænke mig at møde og opleve dig i irl, syntes nemt du bliver misforstået og kunne godt tænke mig at møde og se hvordan det opleves når man sidder ansigt til ansigt, men bliver uden EMil for er bange for du klipper hans hår 
Frederiks moar: Fordi vores drenge har hen af samme alder og så har vi nogenlunde samme humor.
Moarj(mener jeg du hedder lige pt) Fordi vi snakker så godt sammen både her og sms osv 
Og så jer jeg har mødt i forvejen, kunne være sjovt at møde jer og jeres små igen, som jo nok er vokset en del siden 
Anmeld