Hvem kunne du godt tænke dig at møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.412 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Vingummien

Har fået inspirationen af det indlæg med hvem man husker.

Og tænker har i nogle i kunne tænke jer at møde i virkeligheden, nogle som har givet et helt bestemt indtryk som gør at de gerne ville møde og opleve dem i irl?

Jeg har jo mødt de fleste fra navlestrengsgruppen og er rigtig hyggeligt må jeg sige.

Er også en del her fra baby som jeg gerne vil møde, kan desværre ikke huske alles brugernavn. For i det hele taget kunne jeg godt tænke mig at møde jer allesammen.

Eva: Fordi at vi har haft nogle gode snakke sammen som jeg tror vi kunne køre videre i irl og så kunne jeg vildt godt tænke mig at møde de 4 knægte du har

qp: Kunne vildt godt tænke mig at møde og opleve dig i irl, syntes nemt du bliver misforstået og kunne godt tænke mig at møde og se hvordan det opleves når man sidder ansigt til ansigt, men bliver uden EMil for er bange for du klipper hans hår

Frederiks moar: Fordi vores drenge har hen af samme alder og så har vi nogenlunde samme humor.

Moarj(mener jeg du hedder lige pt) Fordi vi snakker så godt sammen både her og sms osv

Og så jer jeg har mødt i forvejen, kunne være sjovt at møde jer og jeres små igen, som jo nok er vokset en del siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

RikkeR

suanne85 skriver:

Og tænker har i nogle i kunne tænke jer at møde i virkeligheden, nogle som har givet et helt bestemt indtryk som gør at de gerne ville møde og opleve dem i irl?

Jeg har jo mødt de fleste fra navlestrengsgruppen og er rigtig hyggeligt må jeg sige.

Er også en del her fra baby som jeg gerne vil møde, kan desværre ikke huske alles brugernavn. For i det hele taget kunne jeg godt tænke mig at møde jer allesammen.

Eva: Fordi at vi har haft nogle gode snakke sammen som jeg tror vi kunne køre videre i irl og så kunne jeg vildt godt tænke mig at møde de 4 knægte du har

qp: Kunne vildt godt tænke mig at møde og opleve dig i irl, syntes nemt du bliver misforstået og kunne godt tænke mig at møde og se hvordan det opleves når man sidder ansigt til ansigt, men bliver uden EMil for er bange for du klipper hans hår

Frederiks moar: Fordi vores drenge har hen af samme alder og så har vi nogenlunde samme humor.

Moarj(mener jeg du hedder lige pt) Fordi vi snakker så godt sammen både her og sms osv

Og så jer jeg har mødt i forvejen, kunne være sjovt at møde jer og jeres små igen, som jo nok er vokset en del siden

Der er flere der har gjort indtryk på mig. men hvis jeg skal nævne én så er det, Thjul.

Hun kommer seriøst med nogle sjove indlæg og kommentarer og så virker hun som en der går lige ind i folk med træsko på - det kan jeg godt lide.

Anmeld

15. februar 2010

Heidi.

suanne85 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og møde..

EVA..Fordi hun er som hun er.... Men det kommer jeg osse til

Alle de VIDUNDERLIGE piger og Henrik fra min gruppe August 2006, for dem har jeg fuldt i 4 år, ca..

ANASMOR:Fordi jeg gerne vil lære og lave lige så flotte kager som hende.

DIANAMOR: fordi hun virker så sød..

WAMSE.. Fordi jeg virkelig syntes hun virker som en sej og stærk kvinde.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

RikkeR skriver:

Der er flere der har gjort indtryk på mig. men hvis jeg skal nævne én så er det, Thjul.

Hun kommer seriøst med nogle sjove indlæg og kommentarer og så virker hun som en der går lige ind i folk med træsko på - det kan jeg godt lide.

det vil jeg give helt ret i

Anmeld

15. februar 2010

Diana...

Tutter: hun er jo bare så sød.

Eva: Smukke Eva skal man da bare se live.

Heidi: Hun er super sød, smuk og har da bare nogen mega smukke piger!!!

Sanne: Fordi vi snakke rigtig godt sammen.

Susanne85: Fordi jeg ikke fik mulighed for at snakke med hende på jensens og hun virker bare super og så der jo dejlige Emil skøn skøn skøn.

Majhan11: Hun er bare super sød.

Malou: Jamen som jeg skrev i går super dejlig.

Alle fra min mødregruppe. 

Alle dem som jeg har mødt før håber jeg at se mere til :)

håber ikke jeg har glemt nogen hi hi.

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Tutter: hun er jo bare så sød.

Eva: Smukke Eva skal man da bare se live.

Heidi: Hun er super sød, smuk og har da bare nogen mega smukke piger!!!

Sanne: Fordi vi snakke rigtig godt sammen.

Susanne85: Fordi jeg ikke fik mulighed for at snakke med hende på jensens og hun virker bare super og så der jo dejlige Emil skøn skøn skøn.

Majhan11: Hun er bare super sød.

Malou: Jamen som jeg skrev i går super dejlig.

Alle fra min mødregruppe. 

Alle dem som jeg har mødt før håber jeg at se mere til

håber ikke jeg har glemt nogen hi hi.

Ja var bare en træls måde vi kom til at sidde på den dag, men hyggeligt var det da.

Anmeld

15. februar 2010

Sees

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at møde Sussie&Lilje .. Hende og jeg svinger bare rigtig godt, og hun er bare så skøn at snakke med. Vi skal muligvis ses i påsken

Så kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde MoarJ. Hun virker bare så stille og rolig og nede på jorden - Og med en go' humor

Og så er der selvfølgelig Caroline86. Hende og jeg har haft nogle gode snakke, og hun har hjulpet mig meget, omkring faderskabssag og andre problemer med Emils far, så hende vil jeg også rigtig gerne hilse på IRL.

Åh jamen,  der er så mange af jer, jeg så gerne vil møde, af alle mulige andre grunde. Bla. Kitty, Tjuhl, Susanne85, LouiseLarsen og mange flere - Og jeg håber vi mødes en dag 

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Eva: fordi hun bare et det lækreste menneske!

LouiseLarsen: Men hun bor bare så langt væk

Hmmm har ellers ikke rigtig nogle på listen... ENDNU!

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Ess. skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at møde Sussie&Lilje .. Hende og jeg svinger bare rigtig godt, og hun er bare så skøn at snakke med. Vi skal muligvis ses i påsken

Så kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde MoarJ. Hun virker bare så stille og rolig og nede på jorden - Og med en go' humor

Og så er der selvfølgelig Caroline86. Hende og jeg har haft nogle gode snakke, og hun har hjulpet mig meget, omkring faderskabssag og andre problemer med Emils far, så hende vil jeg også rigtig gerne hilse på IRL.

Åh jamen,  der er så mange af jer, jeg så gerne vil møde, af alle mulige andre grunde. Bla. Kitty, Tjuhl, Susanne85, LouiseLarsen og mange flere - Og jeg håber vi mødes en dag 

Ej hvor hyggeligt Emil og Emil, havde helt glemt dig i det her indlæg 

Er bare svært at mødes med mange herinde for er fandme mange der bor laaangt væk fra lille Randers af

Anmeld

15. februar 2010

TbCp

Nu har jeg efterhånden også mødt en del af navlestrengspigerne, men ville gerne møde dem alle sammen
Det er nok dem der står højest på min liste da jeg har "kendt dem" så længe efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.