Barnevogn - hvilken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mor Til Julie<3

Heejsa ...

Vi har en Trille barnevoqn ... Oq den er vi skam riqtiq riqtiq qlad for ... Vi har købt den bruqt oq mann ka ikk se a den er bruqt vil først bytte den ud den daq den virkeliq ikk ka køre mere ... Er rqitiq qlad for den ...

Hilsen Stine ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mettemus

Jeg har ikke selv erfaringer på dette område, men har en ven der arbejder i Baby-Sam som siger at det mærke de har allerflest reklamationer på er Emmaljunga. Han siger slet og ret at de ikke er pengene værd. I stedet anbefaler han Odder. Men som sagt - har ingen egne erfaringer at dele ud af.

Anmeld

24. februar 2010

Jibbe

2 af mine søskende har haft en Trille barnevogn, og den ældste som lige har fået nr 3 barn siger at det er noget rigtig juks. Den kan ikke holde til mere end 1-½ barn og hun fortryder nu at hun ikke købte en Odder dengang.  Det er jo så også 4 år siden at de købte deres, så man kan jo håbe på at de er blevet bedre siden.

Min bror siger det samme, og han har kun 1 barn... og man skal for guds skyld ikke vælge lufthjulene. De bor inde i Århus C og deres hjul punkterede 1-2 gange om ugen en overgang... det gider man bare ikke i længden.

Men det kan være de har været uheldige... der er jo mange mange gode anmeldelser af Trille herinde

Håber du finder ud af det...

Hilsen Lisbeth som selv skal ud i barnevognsjunglen og kigge om et par uger

Anmeld

24. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Mettemus skriver:

Jeg har ikke selv erfaringer på dette område, men har en ven der arbejder i Baby-Sam som siger at det mærke de har allerflest reklamationer på er Emmaljunga. Han siger slet og ret at de ikke er pengene værd. I stedet anbefaler han Odder. Men som sagt - har ingen egne erfaringer at dele ud af.

Det er da klart han siger emmaljunga er det rene bæ...

For Baby sam samarbejder med Odder. ( noget med at den ene ejer den anden)...

Min svigerinde har Odder på deres letvægtstel og sikke en mandags vogn hun har fået... Hun fået det til rep 7 gange, fået helt nyt 3 gange. Oveni er det der beklæding der sidder fast hele vejen rundt med velcro, slidt og gået løs. Og efter vask passer det ikke mere og gaber rundt i hjørnerne. Den løber pil skæv og så er den tungere end emmaljunga'ens letvægts stel...

Bare lige lidt fra en der har lagt øre til en utilfreds svigerinde.

Anmeld

24. februar 2010

Mettemus

Frederic's moar skriver:

Det er da klart han siger emmaljunga er det rene bæ...

For Baby sam samarbejder med Odder. ( noget med at den ene ejer den anden)...

Min svigerinde har Odder på deres letvægtstel og sikke en mandags vogn hun har fået... Hun fået det til rep 7 gange, fået helt nyt 3 gange. Oveni er det der beklæding der sidder fast hele vejen rundt med velcro, slidt og gået løs. Og efter vask passer det ikke mere og gaber rundt i hjørnerne. Den løber pil skæv og så er den tungere end emmaljunga'ens letvægts stel...

Bare lige lidt fra en der har lagt øre til en utilfreds svigerinde.

Ja, jeg har også godt hørt om Baby Sam og Odder, men tog alligevel hans ord for gode varer, da han ikke skulle sælge os noget. Vi skulle købe brugt og bad om et godt råd. Og så udtalte han sig kun om hvor mange reklamationer de havde på de forskellige vogne

Anmeld

24. februar 2010

LotteGabriella

Her er uddrag af den seneste test af barnevogne

Tænk har i sin test givet karakteren "Bedst i test" til fire barnevogne, som alle ligger i den dyreste halvdel af testen i prisklassen 4.249 kr.-6.499 kr.

De fire vogne er Emmaljunga Big Star Supreme, Teutonia Monsun S, Odder Olivia Sport og Trille Gigant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.