Barnevogn - hvilken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.053 visninger
35 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Bavianis

Jeg har set mig varm på en limegrøn barnevogn af mærket Trille. Den virker umiddelbart til at opfylde alle vore behov, men mange jeg snakker med har Emmaljunga. Er det det eneste gode mærke, eller er Trille også god??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

LauraLW

Tror det er med barnevogne som med så meget andet - der er nogle mærker der dominerer lidt mere end andre :-)

Og ja, mange har emmaljunga og kunne aldrig drømme om at købe andet, andre sværger til odder og andre til et tredje mærke.

- jeg har hørt både godt og dårligt om begge mærker, men for mig er det dog prisen der var det afgørende i mit valg. - Synes simpelthen de er for dyre de vogne, og da vi skulle finde pengene selv, så var det ikke en af dem vi valgte.

Vi har derimod købt en Brio klapvogn og dertil fået en voksipose af min mor. (vognen var nærmest billigere end posen hehe). Grunden til at vi valgte klapvogn var at den tænker vi at vi kan bruge i længere tid, den passer meget godt til at vi bor i kbh, og den er nem at have med i bilen.

(som gård sove vogn fandt jeg en gammel 70'er odder i den blå avis, som fint opfylder det behov)

Held og lykke med barnevognsjagten og kom glad med billeder af dem du finder :-)

Laura - som i øvrigt har hørt meget godt om Trille!

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Vi har haft en emmaljunga vogn som ekstra vogn til tøserne og var super utilfreds med den. hvis man ser på de barnevogne når ungerne bliver lidt større skråer barnevognen nedaf i fodenden altså bliver den skæv. jeg synes det var noget hø - især når det er sådan en dyr barnevogn. men tror også at det er blevet et mode mærke. vi har haft odder vogne til vores tøser og har købt en brugt oddervogn til den næste vi skal have. Der er stiver underkassen så den aldrig bliver skæv og de er bare super lækre!  trille har jeg kun hørt godt om, basson skiftede vi vores emmaljunga ud med til at sove i og den var også rigtig god.

odder har tit kampangetilbud i babysam. har lige set en, godt nok i blå men med lift til 5000kr.

Chatarina der elsker odder!

Anmeld

15. februar 2010

Mussen2

Jeg har en Odder - fantastisk vogn. Jeg kunne skrive mange god ting om den....

Jeg har ikke selv haft en Trille, men en fra mødregruppen har en (jeg mener det er en Trille) Den er megt ustabil i stellet og jeg synes den er væsentlig ringere kvalitet en de dyrer vogne. Men det kommer jo også an på hvad man skal bruge den til

Anmeld

15. februar 2010

Bavianis

Vi bor på landet, så den skal trave ned ad landeveje, og køre på skovstier etc. Har også lige læst at de er lidt mere livlige, dog har Trille Gigant fået "Bedst i Test" af Tænk og Test.

Det er også vigtigt den kan indstilles i styret, da Gregers er meget høj og jeg er ret lav. Endvidere har den jern-net nedenunder - jeg tror et af stof hurtigt bliver mudret til herude. Derudover skal den være nem at klappe sammen og smide i bilen og det skal være nemt at tage barnevognskassen af og på.

Jeg ved godt at det SLET ikke er det det kommer an på, men jeg synes bare at næsten alle barnevogne er så KEDELIGE at se på. Det er måske meget godt, da babyen så falder hurtigere i søvn (af kedsomhed...), men jeg blev bare så glad da jeg så Trilles Hippa i limegrøn.

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Jeg har ingen erfaring med Trille vogne, men har hørt at det er lidt noget billig juks...

Vi har en Odder Olympia med X-dream II stel, og det er efter min mening en super lækker vogn! Den er snart tre år gammel, men ser ud som ny...

Anmeld

15. februar 2010

Mussen2

Det er og x-dream stel vi har og så kan jeg have vognen i min lille POLO

Jeg mener man selv kan designe sit farve valg ved Odder....

Anmeld

15. februar 2010

sara4

vi har været rundt og set på mange forskellige. alle ved lo at emmaljunga og odder er de mest populære og vi ville ud og undersøge om ikke der var et billigere alternativ. vi så bla på trille og marolle og lux og var lige ved at hoppe på de mærker da sælgerne havde fantastiske tale gaver. hver gang ville vi dog lige i baby sam og sammenligne med odder og emmaljunga. og hver gang måtte vi bøje os i støvet og erkende at de to mærker bare er så meget mere lækker og kvalitets præget. vi faldt så for en knald rød odder på tilbud til 3999kr. vi skal have en pige og jeg elsker bare den vogn

Anmeld

15. februar 2010

SaNiNa

Vi har en emmaljunga fordi jeg er helt vild med dem, men trille er da sikkert osse et godt mærke.

Til brug i haven har vi købt en wonder xl og det er bestem ikke en jeg ville gå tur med for nøjh hvor den knirker og larmer, men det er fint til brug i haven. det bliver osse den han får med i dp

hvis du går i en baby udstyrs butik så må de ikke sælge vare som ikke er godkendte.

Anmeld

15. februar 2010

Livas mor

Vi bor selv midt i København og kiggede efter en god solid barnevogn der ikke fylder for meget, og kan klare kantsten og brosten herinde.. Vi faldt for en Emmaljunga combi, og er super glade for den. Liva elsker den også og når hun vokser ud af barnevognen er der en super lækker klapvognsdel til, som er lige til at sætte på stellet.

Man kan justere styret på den, herhjemme har vi også en højdeforskel

Knus Rikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.