Jeg har også valgt en Emmaljunga - det havde jeg ellers svoret, jeg ikke ville, fordi jeg synes, den er blevet et modefænomen! Men da jeg kom ind i forhandleren, som både havde Trille og Emmaljunga (og mange andre), faldt jeg med det samme for en Emmaljunga Big Star. Der var kun den ene af denne model, fordi modellen var fra sidste år og farvekombinationen var bare lige mig!
Jeg var taget til netop denne forhandler, fordi jeg havde læste SÅ meget godt om Trille Gigant og var faktisk ret besluttet på, at sådan én, skulle jeg bare have! Jeg havde læste mange debatter, hvor der ligesom her, var stor forskel på, hvad folk valgt og om de var glade for det, de havde valgt. Jeg faldt især over, at Trille var temmelig bevægelig/livlig i stellet og at den var lidt stor og tung i kassen, men den var også testet bedst i test og var i det hele taget et økonomisk alternativ til de dyre vogne!
Da jeg sammenlignede den Emmaljunga, som jeg faldt for hos forhandleren med en Trille Grigant, synes jeg, der var rigtig stor forskel - Trille var noget større og voldsom og tungere, hvilket gjorde, at den var lidt mere besværlig at køre rundt med! Den var også lidt mere besværlig at afmontere i kassen og kassen var temmelig tung! Yderligere var stellet meget løst og kunne virke lidt ustabilt.
Derudover var der små detaljer, som jeg bare faldt for hos emmaljungaen! Jeg vil egentlig bare sige (med dette laaaange indlæg :0), at jeg synes, du skal tage hen til en forhandler, der har begge modeller (eller på en anden måde sammenligne dem), så du kan se dem i virkeligheden og selv prøve at klappe dem sammen, køre med dem osv.! Jeg tror, det er meget individuelt, hvad det er, man falder for og har brug for!
Kram fra mig
Anmeld