Barnevogn - hvilken???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Laulund87

Jeg har en Trille Gigant, netop fordi den har fået Bedst I Test, og den lever helt op til forventningerne!

Dog vil jeg sige at lufthjulene er noget møg så vi fik hurtigt byttet til massive hjul. Ellers er den robust og nem at pakke sammen i bilen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er stor tilhænger af Odders barnevogne!

Super lækker og funktionel barnevogn som ovenikøbet også er i besiddelse af et hammer flot og stilrent design.

Anmeld

15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

uhh nu har jeg ikke nogen erfaring med trille barnevogne, men kan klart anbefale emmaljunga. det er en fantastisk barnevogn.. er super glad for min.

knus cille

Anmeld

16. februar 2010

hc=k

Bavianis skriver:

Jeg har set mig varm på en limegrøn barnevogn af mærket Trille. Den virker umiddelbart til at opfylde alle vore behov, men mange jeg snakker med har Emmaljunga. Er det det eneste gode mærke, eller er Trille også god??

Jeg har en trille vogn og den er fantastisk. Det er ikke en gigant, men en fix alu og ja den er helt vidunderlig, den vejer intet og er rigtig nem og god at kommr rundt med. Trille gigant er magen til, men er noget tungere, men ellers magen til.

Jeg vil klart anbefale Trille

Ja det med bedst i test der slog Trille da vidst dem alle

Her er min vogn.

Anmeld

16. februar 2010

CHD

Har du overvejet at købe brugt?

Vi har købt en brugt Odder, da vi også syntes at nye barnevogne var vildt dyre.

Synes selv det er en jungle uden lige, og alle anbefaler noget forskelligt. Håber du finder ud af det og bliver tilfreds med det I beslutter jer for.

Mvh. Carina

Anmeld

16. februar 2010

Lise

hc=k skriver:

Ja det med bedst i test der slog Trille da vidst dem alle

Det er sandt at Trille Gigant fik Bedst i Test stemplet - men sammen med tre andre vogne, som alle fik en bedre vurdering end Trille vognen...

Det her er hvad Tænk skriver:

Trille Gigant tildeles ’Bedst i test’, da den klarer sikkerhedstesten, ikke indeholder ftalater og brugerne generelt er tilfredse om end ikke helt enige.

Det er en vogn, der er noget billigere end de øvrige ’bedst i test’ vogne. Den leverer god, lidt livlig kørsel, og brugerne giver den en gennemsnitlig bedømmelse af kasse og stel. Det er let at på- og afmontere kassen fra stellet, mens låsemekanismen når stellet skal klappes sammen er besværlig. Kassen føles tung specielt fordi vægtfordelingen er skæv.

Endvidere kan det jo siges at Tænk ikke tester på lang sigt. Jeg har hørt (stadig ingen personlig Trille erfaring) at Trille stellet ruster og bliver ustabilt...
Lise - sværger til Odder!

Anmeld

16. februar 2010

MaleneG

Jeg har en basson balder vogn, er så glad for den.

den er nemlig smidig, let, køre skide godt i sne, og så kan den klappes sammen til ingen ting og så er den billig i indkøb, men har fået rigtig gode anmeldelser hos TAENK

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Jeg har haft en Basson vogn og en Emmaljunga - Det kan vist kaldes i den billige og dyre ende af vogne - begge vogne var gode og jeg var glade for dem begge to - dog vil jeg sige at hvis det er en vogn du skal gå meget med så ville jeg vælge Emmaljunga, da den er lettere og ikke så tung at skubbe ... -

Trille er en rigtig god vogn... Hvad jeg har hørt fra andre... Og jeg tror det er en smags sag hvad man gerne ville have...

Hvis jeg skulle vælge barnevogn nu  blev det Emmajunga eller Odder - men det er kun fordi jeg syntes de er vanvittigt flotte

Knus Pia.

Anmeld

16. februar 2010

gustavemil1

Hej

Jeg vil helt klart anbefale en Odder. Vi har en Odder vogn og er super glad for den, den er nu 6 1/2 år gammel og vi bruger den nu til vores 3. barn og den er stadig som var den ny.

Og man kan jo selv være med til at sætte farverne sammen på dem.

Jeg kender ikke til Trille barnevogne, men alle jeg kender som har Emmaljunga er ikke glade for dem.

Anmeld

16. februar 2010

Sara.

Chatarina skriver:

Vi har haft en emmaljunga vogn som ekstra vogn til tøserne og var super utilfreds med den. hvis man ser på de barnevogne når ungerne bliver lidt større skråer barnevognen nedaf i fodenden altså bliver den skæv. jeg synes det var noget hø - især når det er sådan en dyr barnevogn. men tror også at det er blevet et mode mærke. vi har haft odder vogne til vores tøser og har købt en brugt oddervogn til den næste vi skal have. Der er stiver underkassen så den aldrig bliver skæv og de er bare super lækre!  trille har jeg kun hørt godt om, basson skiftede vi vores emmaljunga ud med til at sove i og den var også rigtig god.

odder har tit kampangetilbud i babysam. har lige set en, godt nok i blå men med lift til 5000kr.

Chatarina der elsker odder!

Man kan indstille emmaljungaen sån den ikke er skæv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.