bettemouse skriver:ivfmarie skriver:bettemouse skriver:
hmm jeg har nedsunket skedevæg i den side bagtil..
synes ikke jeg oplever det gør ondt når jeg har mens.. men kan ik bruge tampon mere pga det.. så gør det nemlig mega nas..
kan også godt få fornemmelsen af atdet falder ud engang i mellem..
min læge sagde bare at jeg skulle lave knibeøvelser.. men synes slet ik det hjælper.. :S
Det her nedsunket skedevæg... er det det samme som prolaps (nedsynken livmoder)?
Jeg syns der er blevet "møbleret" noget om derine, og jeg kan fame ikke få en tampon til at sidde rigtigt. Jeg var bare for at det var prolaps - men det var det ikke i følge lægen. Måske kunne det være sådan en nedsunket skedevæg?
Marie
nej ikke nedsunket livmoder... men min bagvæg af skeden er beskadigt under fødslen.. og derfor er den ikkke ligesom den foreste.. så den er faldet lidt ned som lægen sagde.. men man kan godt rette det op via knibeøvelser.. synes bare ikke rigtig det har virket det store her..
nedsunket livmoder er noget værre.. men kan ikke huske hva det indebære.. mener man kan få det hvis man er for slap for neden.. dvs glemmer sine knibeøvelser..
Altså nedsunken livmoder er hvis det hele derinde er blevet slapt efter pres fra fødslen... I gralde tilfælde kan man faktisk opleve at det hele hænger ud forneden...
Jeg har nedsunken skedevæg.. (som jeg har forstået er en blid version af nedsunken livmoder) kommer også efter det pres fra fødslen.. Det kan man også se forneden.. (hos mig i hvert fald.. hvad med hos dig bettemouse?????) Og det burde kunne trænes op... jeg har trænet og trænet og det har hjulpet lidt med ikke meget... i så fald hvis man har mange gener (har jeg dog ik) kan det syes op igen..... 8(
Anmeld