Seriøst på dødens rand under mens (WARNING: Nasty indlæg!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.227 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Tynen

Nu bliver jeg altså lige nødt til at høre om jeg falder udenfor kategorien "normal" mht. mens.

Burde måske være ano, men er sikker på at folk kun behøver at læse en linie før de har gættet det er mig, så her goes:

Jeg har simpelthen så ondt i de "nedre regioner" når jeg har det - Ikke i underlivet overhovedet!!
Jeg vågner nogle gange om natten fordi det gør så hamrende ondt.
Den 1. dag har jeg virkelig svært ved at gå normalt rundt fordi det er ømt og nærmest føles som en "fald-ud" fornemmelse (By the way så laver jeg faktisk knibeøvelser!!).

Hvad kan være galt?!
Det er sjovt nok kommet efter fødslen - Har aldrig været så øm før, og så føles det som om det hele hæver op - Jep, så delicious!

Jeg undskylder på forhånd at skulle belemre jer med dette, men er SÅ plaget af det at jeg ligefrem måtte tage hjem fra shoppetur FØR TID idag!! 8(
Og ikke ligefrem noget jeg har lyst til at spørge min moar om :$

Skal det være sådan eller skal jeg virkelig nedlade mig med et lægeligt tjek?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Loggidut

hmmm, er ikke klog på det, men det er sørme ikke meningen at du skal have ondt direkte...ikke jeg vil tro ihvertfald, altså hvis det er æggestokkene, så kan jeg forstå det, men hvis det er direkte i festsalen...så tror jeg altså du skal lade dig tjekke, det skal du i grunden også hvis du bare er alm. nervøs/usikker på om noget er galt.

jeg ved ikke tynen, men det lyder bare ikke som noget jeg kender til!

har du ondt på andre tider? eller er det kun ved mens?

du kan jo evt. spørge doolittle!

Anmeld

15. maj 2008

Anja

Det lyder godt nok ikke rart. Kan ikke lade være med at tænke på nedsunken livmoder ... men har altså nada forstand på det.

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Anja skriver:

Det lyder godt nok ikke rart. Kan ikke lade være med at tænke på nedsunken livmoder ... men har altså nada forstand på det.

Helt seiørst, så har jeg også tænkt på det eller på nedsunken skedevæg eller hvad hedder det?!

Jeg har kun ondt når jeg har mens - Men går selv med en fornemmelse af at der er noget der ikke er helt rigtigt.
Derfor blev jeg lige nødt til at få afløb nu. Synes bare ikke det kan passe det skal gøre så ondt.

Anmeld

15. maj 2008

Anja

Tynen skriver:

Anja skriver:

Helt seiørst, så har jeg også tænkt på det eller på nedsunken skedevæg eller hvad hedder det?!

Jeg har kun ondt når jeg har mens - Men går selv med en fornemmelse af at der er noget der ikke er helt rigtigt.
Derfor blev jeg lige nødt til at få afløb nu. Synes bare ikke det kan passe det skal gøre så ondt.

Synes helt ærligt, at du skal ringe og bestille en tid hos din læge.

Anmeld

15. maj 2008

Sille

Altså mit er ikke lige så slemt som dit men ja jeg har fået hamrende ondt efter jeg har født når jeg har mens.. og det er ikke alm. mens-smerter.. det er ligesom oppe i tissekonen.. (tihi..:$..;)) .. og har også den fornemmelse af at det hele falder ud.. men jeg har jo også lidt nedsunken livmoder (skedevæg) efter fødslen.. Så syns du skal bestille tid hos lægen...

-sille - med mens nu... AV!

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

ja jeg ville nu også bestille en tid hos lægen for en sikkerhedsskyld.
jeg vil nu sige at jeg har seriøse mens smerter her efter 2. gang. og nogle gange føler jeg også dt hele er ved at falde neden ud...
og så vold vold vold bløder jeg bare nu!!
ta til læge og fortæl mig hvad hun/han siger.

vælg en mandlig læge!!!! kvinder er modbydelige!!!!

Anmeld

15. maj 2008

Tut

Tynen skriver:

Nu bliver jeg altså lige nødt til at høre om jeg falder udenfor kategorien "normal" mht. mens.

Burde måske være ano, men er sikker på at folk kun behøver at læse en linie før de har gættet det er mig, så her goes:

Jeg har simpelthen så ondt i de "nedre regioner" når jeg har det - Ikke i underlivet overhovedet!!
Jeg vågner nogle gange om natten fordi det gør så hamrende ondt.
Den 1. dag har jeg virkelig svært ved at gå normalt rundt fordi det er ømt og nærmest føles som en "fald-ud" fornemmelse (By the way så laver jeg faktisk knibeøvelser!!).

Hvad kan være galt?!
Det er sjovt nok kommet efter fødslen - Har aldrig været så øm før, og så føles det som om det hele hæver op - Jep, så delicious!

Jeg undskylder på forhånd at skulle belemre jer med dette, men er SÅ plaget af det at jeg ligefrem måtte tage hjem fra shoppetur FØR TID idag!! 8(
Og ikke ligefrem noget jeg har lyst til at spørge min moar om :$

Skal det være sådan eller skal jeg virkelig nedlade mig med et lægeligt tjek?

Det lyder præcis som mig.... !!!

Inden jeg blev gravid havde jeg drømme-mensen.... Kun 3 dage, og det kunne klares med OB-mini, så lidt blødte jeg...

NU...... ARRRRHHHHH >(

Nu pletbløder jeg i 2 dage, og 3 dagen kommer der så stormflod! jeg kan intet lave, har kraftige smerter/kramper i nederste maveregion. Og jeg føler også at mit nederste kvindested hæver op og bliver ømt (ligesom det føles efter en ordenlig lang omgang sex ;))
Og et føles også som om hele tissetøjet er ved at falde ud....

Ih, hvor er det bare ikke nemt at være kvinde!

Hvis mænd kunne prøve at være kvinde, bare i en måned, med alt hvad det indebærer, så tror jeg sgu at de vil få nyfundet respekt for os ;)

Mette

Anmeld

15. maj 2008

Siber

Jeg kender desværre ikke til det, men synes bestem du skal gå til læge!

Jeg har lige fået min mens, nu hvor Johanna er blevet 10 mdr. Jeg har ikke jublet, menhellere ikke haft ondt ondt, bare træt og irriteret!

Men kære lille tynen, ring til lægen så for du også ro i sinde

Knus Siber

Anmeld

15. maj 2008

Helle30

Jeg aner intet om sådan noget, men jeg forestiller mig (hvis smerten kommer helt nede ved indgangen fra) at den måske kan stamme fra livmoderen, som jo trækker sig sammen under mens, og det så giver nogle spændinger længere nede - en region som jo har været noget belastet i forbindelse med fødselen. Så selvom du måske ikke ligefrem har været sprukket, så kan der måske være noget overbelastet væv, der reagerer, når underlivet trækker sig sammen?
Møøøøh, var det til at forstå?

- Helle med max uregelmæssig mens og et dybt ønske om at blive gravid a.s.a.p.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.