Tynen skriver:
Nu bliver jeg altså lige nødt til at høre om jeg falder udenfor kategorien "normal" mht. mens.
Burde måske være ano, men er sikker på at folk kun behøver at læse en linie før de har gættet det er mig, så her goes:
Jeg har simpelthen så ondt i de "nedre regioner" når jeg har det - Ikke i underlivet overhovedet!!
Jeg vågner nogle gange om natten fordi det gør så hamrende ondt.
Den 1. dag har jeg virkelig svært ved at gå normalt rundt fordi det er ømt og nærmest føles som en "fald-ud" fornemmelse (By the way så laver jeg faktisk knibeøvelser!!).
Hvad kan være galt?!
Det er sjovt nok kommet efter fødslen - Har aldrig været så øm før, og så føles det som om det hele hæver op - Jep, så delicious!
Jeg undskylder på forhånd at skulle belemre jer med dette, men er SÅ plaget af det at jeg ligefrem måtte tage hjem fra shoppetur FØR TID idag!! 8(
Og ikke ligefrem noget jeg har lyst til at spørge min moar om :$
Skal det være sådan eller skal jeg virkelig nedlade mig med et lægeligt tjek?
Det lyder præcis som mig.... !!!
Inden jeg blev gravid havde jeg drømme-mensen.... Kun 3 dage, og det kunne klares med OB-mini, så lidt blødte jeg...
NU...... ARRRRHHHHH >(
Nu pletbløder jeg i 2 dage, og 3 dagen kommer der så stormflod! jeg kan intet lave, har kraftige smerter/kramper i nederste maveregion. Og jeg føler også at mit nederste kvindested hæver op og bliver ømt (ligesom det føles efter en ordenlig lang omgang sex ;))
Og et føles også som om hele tissetøjet er ved at falde ud....
Ih, hvor er det bare ikke nemt at være kvinde!
Hvis mænd kunne prøve at være kvinde, bare i en måned, med alt hvad det indebærer, så tror jeg sgu at de vil få nyfundet respekt for os ;)
Mette
Anmeld