Seriøst på dødens rand under mens (WARNING: Nasty indlæg!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2008

Helle30

Men i øvrigt søde Tynen, så tror jeg "dødens rand" er et par lidelser længere ude. Fat mod men tag en snak med din læge. Har de ik' noget tlf tid ml. 8 og 9? Det har min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

bette

hmm jeg har nedsunket skedevæg i den side bagtil..
synes ikke jeg oplever det gør ondt når jeg har mens.. men kan ik bruge tampon mere pga det.. så gør det nemlig mega nas..

kan også godt få fornemmelsen af atdet falder ud engang i mellem..
min læge sagde bare at jeg skulle lave knibeøvelser.. men synes slet ik det hjælper.. :S

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

ja jeg ville nu også bestille en tid hos lægen for en sikkerhedsskyld.
jeg vil nu sige at jeg har seriøse mens smerter her efter 2. gang. og nogle gange føler jeg også dt hele er ved at falde neden ud...
og så vold vold vold bløder jeg bare nu!! Og du har lige haft det i disse dage - eller hva´?
ta til læge og fortæl mig hvad hun/han siger.

vælg en mandlig læge!!!! kvinder er modbydelige!!!!

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

synes ikke jeg oplever det gør ondt når jeg har mens.. men kan ik bruge tampon mere pga det.. så gør det nemlig mega nas..

min læge sagde bare at jeg skulle lave knibeøvelser.. men synes slet ik det hjælper.. :S

Det her nedsunket skedevæg... er det det samme som prolaps (nedsynken livmoder)?
Jeg syns der er blevet "møbleret" noget om derine, og jeg kan fame ikke få en tampon til at sidde rigtigt. Jeg var bare for at det var prolaps - men det var det ikke i følge lægen. Måske kunne det være sådan en nedsunket skedevæg?

Marie

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Jeg må lige få ringet til lægen når vi kommer hjem fra det her sommerhus!

Må hellere få tjekket at det ikke er noget nedsunkent noget af en art.
Er nu lidt bange for at det er den der skedevæg der er probs med :S

Øv, hvor er det nitte at ens krop er blevet så hærget.

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

nyder I ellers ferien?

det ser lækkert ud på billederne :D

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

ja jeg ville nu også bestille en tid hos lægen for en sikkerhedsskyld.
jeg vil nu sige at jeg har seriøse mens smerter her efter 2. gang. og nogle gange føler jeg også dt hele er ved at falde neden ud...
og så vold vold vold bløder jeg bare nu!! Og du har lige haft det i disse dage - eller hva´?
ta til læge og fortæl mig hvad hun/han siger.

vælg en mandlig læge!!!! kvinder er modbydelige!!!!

ja jeg tror det startede for en uge siden. det er i hvert fald næsten lige stoppet. ville faktisk ha hørt dig om du også var på der;)?

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

er i i søndervig nu?? eller var det ikke der i skullle hen? ringkøbing?

Anmeld

16. maj 2008

Grynt

jeg syntes hel klart også du skulle tage og tag til lægen og få et tjek og en snak.

Har du overvejet at komme på p-piller/plaster mm? Tit hjælper det at tage de hormoner så både blødninger og smerter bliver mindre. Jeg har selv haft kraftige mens + smerter og begyndte på p-plasteret/piller, hvortil jeg fik det mange gange bedre!!! :)

Find varmepuden, panodilerne og en kop the frem og pas så godt på dig selv (H)

Anmeld

16. maj 2008

bette

ivfmarie skriver:

bettemouse skriver:

Det her nedsunket skedevæg... er det det samme som prolaps (nedsynken livmoder)?
Jeg syns der er blevet "møbleret" noget om derine, og jeg kan fame ikke få en tampon til at sidde rigtigt. Jeg var bare for at det var prolaps - men det var det ikke i følge lægen. Måske kunne det være sådan en nedsunket skedevæg?

Marie

nej ikke nedsunket livmoder... men min bagvæg af skeden er beskadigt under fødslen.. og derfor er den ikkke ligesom den foreste.. så den er faldet lidt ned som lægen sagde.. men man kan godt rette det op via knibeøvelser.. synes bare ikke rigtig det har virket det store her..
nedsunket livmoder er noget værre.. men kan ikke huske hva det indebære.. mener man kan få det hvis man er for slap for neden.. dvs glemmer sine knibeøvelser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.