Eje, leje eller andel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Lone Jakobsen

vi ejer og eeeelsker det. har altid tidligere boet til leje....men for 2 år siden købte min mand og jeg hus, og det er bare skønt. nyder at alle beslutninger er vores.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Winnie

Par og bor til leje.

Vi har prøvet at eje, men er ikke gør det selv, så vi vil helst bo til leje.

Anmeld

16. februar 2010

trine1989

Hej

jeg har stemt par og ejer. min kæreste og jeg købte sidste år i januar hus som vi har renoveret fuldstændig så om et par år når vi sælger huset har vi en friværdi som vi så vil købe en stor (80 m2) skurvogn med alt i, og så bygge hus selv da manden er mure

det kan man nemlig tjene mange mange penge ved

og wupti lige pludselig sidder man gratis i sit eget hus

Så jeg ser det helt sikkert som en fremtidig opsparing...

Knus Trine

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

Hej

jeg har stemt par og ejer. min kæreste og jeg købte sidste år i januar hus som vi har renoveret fuldstændig så om et par år når vi sælger huset har vi en friværdi som vi så vil købe en stor (80 m2) skurvogn med alt i, og så bygge hus selv da manden er mure

det kan man nemlig tjene mange mange penge ved

og wupti lige pludselig sidder man gratis i sit eget hus

Så jeg ser det helt sikkert som en fremtidig opsparing...

Knus Trine

Hvis man orker...puha, jeg kunne ikke leve eller gøre sådan..

Jeg skal ALDRIG sætte hus istand igen...aldrig nogensinde..

Anmeld

16. februar 2010

trine1989

Eva skriver:

Hvis man orker...puha, jeg kunne ikke leve eller gøre sådan..

Jeg skal ALDRIG sætte hus istand igen...aldrig nogensinde..

hehe vi har sat i stand og jo det er hårdt super hårdt men også rigtig tilfredsstillende.

dog næste gang bygger vi fra bunden og får noget ordentligt at bo i så man ikke skal bo i bygge rod uden bad og toilet igen heheh... det var ikke så sjovt

Man kan få nogle skurvogne som er 80-90m2 og med alt, hvad man har i et hus eller lejlighed. opvasker, vaskemaskine, tørretumbler og badeværesle karbad

så på den måde tror jeg sagtens at jeg kan leve sådan et stykke tid

men vi er jo også alle forskellige

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

hehe vi har sat i stand og jo det er hårdt super hårdt men også rigtig tilfredsstillende.

dog næste gang bygger vi fra bunden og får noget ordentligt at bo i så man ikke skal bo i bygge rod uden bad og toilet igen heheh... det var ikke så sjovt

Man kan få nogle skurvogne som er 80-90m2 og med alt, hvad man har i et hus eller lejlighed. opvasker, vaskemaskine, tørretumbler og badeværesle karbad

så på den måde tror jeg sagtens at jeg kan leve sådan et stykke tid

men vi er jo også alle forskellige

Har du børn??

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Vi har et hus sammen, som Brian oprindeligt købte sammen med hans x-kæreste Huset ligger perfekt og vi valgte derfor at blive boende i huset, da jeg flyttede herover

Anmeld

16. februar 2010

DK

Par og ejer. Har haft huset i 3,5 år nu, så nu er der kun 26,5 år til det er helt og holdent vores, he he... Indtil da deler man jo med real kreditten... Meeen, mon ikke vi er flyttet inden da!

Anmeld

16. februar 2010

trine1989

Eva skriver:

Har du børn??

nej ikke endnu?

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

trine1989 skriver:

nej ikke endnu?

Jamen, uden børn, så ville jeg også sagtens kunne leve sådan...men med der er det ikke det værd, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.