Eje, leje eller andel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Tina2

Vi har hus og har boet her i 3 år (i næste måned):-)

EEEEELSKER at vi har vores eget, er jo ved at totalrenovere:-) Savner bestemt ikke at bo til leje;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Kala

Vi bor i et hus som vi ejer. Jeg synes det er penge ud af vinduet at bo til leje.

Anmeld

16. februar 2010

Sara.

Tullen85 skriver:

Enlig og lejer... :-)

Er så heldig at have den nok billigeste leje lejlighed i århus området... :-D Så her bliver jeg laaang tid...

nix det er mig der har den billigste leje lejlighed i århus

hehe...

bor med min mand, pige, snart endnu et barn til leje i århus c

Anmeld

16. februar 2010

Pige2009

Min datter Laura og jeg bor lige pt. til leje, men jeg er begyndt at bkigge mig om efter et mindre rækkehus, da jeg synes det er klart fedest at have sit eget, som man kan sætte sit eget præg på. Det er desuden fedt at spare op på den måde til ens alderdom, så jeg er helt klart til EJE

K.h. Linda

Anmeld

16. februar 2010

SHERO

lærkes_mor skriver:

nix det er mig der har den billigste leje lejlighed i århus

hehe...

bor med min mand, pige, snart endnu et barn til leje i århus c

Hehe :-D Tror nu også der er nogen der er billigere end min :-D Men det er i hvert fald den der har den billigeste m2 pris i min boligforening... Vi er heldigvis nogen der er heldige... hehe

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

Andel....

Anmeld

16. februar 2010

Sara.

Tullen85 skriver:

Hehe :-D Tror nu også der er nogen der er billigere end min :-D Men det er i hvert fald den der har den billigeste m2 pris i min boligforening... Vi er heldigvis nogen der er heldige... hehe

Okay Det er dejligt når man får fat i sån noget! Regner også med vi blir boende her et godt stykke tid!!! så vil vi på et tidspunkt ha råd til at spare op til selv at købe et hus engang.....

Anmeld

16. februar 2010

ooo

Min kæreste og jeg har en andel sammen, eller dvs det er egentlig kun mig der står på andelsbeviset, da det også er mig der har betalt mest af på den.

Kram Metha.

Anmeld

16. februar 2010

håber snart det er os

Pia. skriver:

Jeg lejer nu - men har også ejet (ja eller det vil sige det gør jeg jo endnu, da vores hus stadig ikke er solgt)

Men jeg fortrækker at leje, da det er skønt for mig - ingen opsparing, men dejlig nemt og så skal jeg bare løfte røret så bliver tingene lavet eller jeg får nyt.

Min tøretumbler brændte sammen og et opkald vupti så var den lavet. . min havelåge er gået i stykker og vupti matrialer til en ny er bestilt hjem, min ovn varmer ikke optimalt, og på fredag kommer en elektrolux mand og ser på den og ny kryderihylde er også bestilt hjem - det er for mig fordele ved at leje ... Syntes det giver mig mindre bekymringer og det ser jeg som fordele...

Og lige nu hvor vi har alt det sne - skal jeg kun ryde sne i min egen have (hvis jeg gider) resten har jeg folk til *GGG*

Enig

leje er super

man ringer bare når det går i stykker

har ejet 2 huse

det vil jeg ikke igen

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Par og ejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.