Majastina skriver:
Jeg har spekuleret meget over fødslen og at jeg slet slet ikke har lyst at skulle ligge der uden tøj på. Det er altid det man ser når man ser billeder af fødsler og hører om det hos jordemoder. Og jeg har bare slet ikke lyst til at ligger der splitter hans jørgen. Jeg ved godt, at det måske virker ret underligt, men det er virkelig noget jeg er bekymret over. Kan man ikke have lov til at have en bluse på? Jeg er jo klar over, at jeg er nødt til íkke at have noget på forneden, men det kan jo være at man kan blive dækket lidt til med et tæppe eller lignende.
Hejsa:0)
Jeg havde det fuldstændig ligesom dig, og det var faktisk det der fyldte mest i mine tanker under hele graviditeten:0)
Da veerne så kom og jeg kom ind på sygehuset og fik tildelt en mandlig jordemoder, ja da var jeg sku ved at "dø" og tænkte ja jeg kommer lige igen senere.
Men da han havde undersgt mig første gang, så var alt blufærdighed væk, og ja som selve fødslen skred frem så kunne Gud og her mand, kronprinsen osv havde stået og gloet mig lige et vist sted, jeg ville være fløjtende ligeglad:0)
Jeg havde også sygehusskjorte på under hele fødslen og ellerslå jeg også med en dejlig dyne over mig næsten indtil jeg fik presseveer.
Så tror blufærdigheden er helt naturlig, men er sikker på at den for største delen også forsvinder under selve fødslen:0)
Christina
Anmeld