Gravide med termin omkring Maj i KBH..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

AWO

AnnaMJ skriver:

Omkring kl 15 ville passe mig godt.

KL. 15 passer også mig. Hvad siger i andre?

KH Anke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

betjenten

Anke skriver:

KL. 15 passer også mig. Hvad siger i andre?

KH Anke

Passer også mig fint

Anmeld

23. marts 2010

Hava

Kl. 15 lyder glimrende. Så kan det også være, at brunchfolket er færdige, så der er god plads til os og maverne

Anmeld

23. marts 2010

AWO

Hava skriver:

Kl. 15 lyder glimrende. Så kan det også være, at brunchfolket er færdige, så der er god plads til os og maverne

se, den detalje havde jeg ikke lige tænkt over! Men ja, det passer da perfekt så..

Anmeld

23. marts 2010

Maria.

Det passer fint.. Er der en adresse til stedet?

Anmeld

23. marts 2010

Hava

Maria. skriver:

Det passer fint.. Er der en adresse til stedet?

Det er Sønder Boulevard 105. Café Bings. Tæt ved Enghave Station. Hvis der er nogle,d er kommer i bil, så er det lidt besværligt, tror jeg, fordi Sønder Boulevard er lukket ud til Enghavevej. Det letteste er måske at finde en p-plads omkring Enghave Station.

Der er heldigvis et par andre dejlige cafeer i nærheden, hvis nu den her er propfuld (det plejer den nu ikke, men Politikens Ibyen-sektion bliver VED med at skrive pænt om mine lokale cafeer, så det vælter ind med kunder )

Tryk her for at se kort

Anmeld

23. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Det er Sønder Boulevard 105. Café Bings. Tæt ved Enghave Station. Hvis der er nogle,d er kommer i bil, så er det lidt besværligt, tror jeg, fordi Sønder Boulevard er lukket ud til Enghavevej. Det letteste er måske at finde en p-plads omkring Enghave Station.

Der er heldigvis et par andre dejlige cafeer i nærheden, hvis nu den her er propfuld (det plejer den nu ikke, men Politikens Ibyen-sektion bliver VED med at skrive pænt om mine lokale cafeer, så det vælter ind med kunder )

Tryk her for at se kort

Så ses vi søndag klokken 15 på Café Bings...bestiller du bord eller?? Så lige, at en Saraa også havde skrevet tidligere..spørger hende lige om hun også vil med

Anmeld

23. marts 2010

dorthemus

saraa skriver:

hej piger

faldt lige over det her indlæg, jeg flyttede til kbh for cirka et år siden, kender ikke så mange her, så vil os rigtig gerne med hvis jeg må

jeg hedder sara er 23 venter mit første barn med min dejlige kæreste og har termin den 7 maj..

knus sara

Hej Sara

Har først lige set dit indlæg nu  Du er meget velkommen søndag den 28. marts kl. 15 på Café Bings på vesterbro...håber du kan komme  

Anmeld

24. marts 2010

Maria.

Super! Jeg glæder mig.. Mødes vi udenfor eller hvordan?

Anmeld

24. marts 2010

Maria.

Malene84- skriver:

28. marts: Anke, Dorthe, Hava, Betjenten, Maria, Anna, Malene84

sorry at jeg på ingen måde er fleksi. men min bachelor begynder lige rundt om hjørnet, og den har min fulde opmærksomhed (ellers bliver jeg ikke færdig før jeg føder)... men vil regne med at jeg har nået at skrive en del inden d. 28. marts

Er du på Malene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.