Gravide med termin omkring Maj i KBH..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Malene84

Maria. skriver:

Er du på Malene?

Jeg vil gøre alt for at komme  ser dog lidt sort ud, jeg har det ikke særlig godt for tiden, og tilbringer mine timer på sofaen. Har massive plukveer og ondt i lænden, er blevet beordret til at slappe af. Men hvis jeg har det bare lidt bedre, så er jeg der. Vil vildt gerne møde jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Maria.

Malene84- skriver:

Jeg vil gøre alt for at komme  ser dog lidt sort ud, jeg har det ikke særlig godt for tiden, og tilbringer mine timer på sofaen. Har massive plukveer og ondt i lænden, er blevet beordret til at slappe af. Men hvis jeg har det bare lidt bedre, så er jeg der. Vil vildt gerne møde jer

Super.. Ville bare lige høre.. Håber du kan komme!

Anmeld

24. marts 2010

Hava

Håber du kan komme! De plukveer er bare noget hø, men mine er aftaget meget, da jeg stoppede med at arbejde og slappede lidt mere af (også i hovedet!) Så det kan lykkes!

Ellers er der jo snart dømt barsel til alt og alle, og så må vi bare lave et møde til.

Jeg spørger på Bings om vi kan booke et bord - ellers må vi bare skræmme de andre væk

Men lad os mødes udenfor kl. 15. Jeg glæder mig til at se jer og mavserne. Det er da så hyggeligt at møde jer andre - så er man da ikke den eneste, der er vildt optaget af graviditet og børn!

kh.
Hava

Malene84- skriver:

Anmeld

25. marts 2010

saraa

dorthemus skriver:

Hej Sara

Har først lige set dit indlæg nu  Du er meget velkommen søndag den 28. marts kl. 15 på Café Bings på vesterbro...håber du kan komme  

hej dorthemus

det er helt okay, ville ikke bare invitere mig selv, men vil ihvertfald rigtig gerne komme det lyder til at blive super hyggeligt

knus sara

Anmeld

27. marts 2010

dorthemus

saraa skriver:

hej dorthemus

det er helt okay, ville ikke bare invitere mig selv, men vil ihvertfald rigtig gerne komme det lyder til at blive super hyggeligt

knus sara

Jamen så ses vi i morgen

Anmeld

28. marts 2010

Maria.

Guuuuuud hvor er det flovt.. Jeg har fuldstændig glemt den aftale her! Det forstår jeg ikke.. Hmm.. Loggede lige ind og så så tråden som jeg selv har oprettet! Hvor er det flovt! Håber der bliver en næste gang!

Anmeld

6. april 2010

Malene84

Hvordan gik det så??? fortæl, fortæl

Anmeld

6. april 2010

Maria.

Malene84 skriver:

Jeg glemte aftalen  Håber det var sjovt..

Anmeld

6. april 2010

betjenten

Malene84 skriver:

Det var SUPER hyggeligt  Vi endte med at være 5, og ja der var jo masser at snakke om... Er med på der bliver en tur mere... Måske med babyer

Anmeld

6. april 2010

Hava

Ja, det var da så hyggeligt at se maverne samlet! Ihvertfald ikke svært at finde noget at tale om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.