Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Hej..
Jeg tænkte på om der var andre med termin omkring Maj i Københavns området, der måske har lyst til at mødes..??
Synes selv det kunne være meget sjovt
Kram Maria - Termin d. 22/5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa
Jeg har termin 23. maj og bor på Frederiksberg
Knus Dorthe
dorthemus skriver: Hejsa Jeg har termin 23. maj og bor på Frederiksberg Knus Dorthe
hihi.. Det ved jeg godt.. Synes du ikk det kunne være hyggeligt at mødes? Skal vi se om der ikk er et par stykker mere..
Jo da! det kunne være rigtig hyggeligt..det er jo en skøn årstid de kommer på
Knus dorthe
Maria. skriver: Hej Hej.. Jeg tænkte på om der var andre med termin omkring Maj i Københavns området, der måske har lyst til at mødes..?? Synes selv det kunne være meget sjovt Kram Maria - Termin d. 22/5
uuuuhhh må jeg ikke også være med? Jeg blir senest sat igang 4. maj jeg bor ved amagerbro
dorthemus skriver: Jo da! det kunne være rigtig hyggeligt..det er jo en skøn årstid de kommer på Knus dorthe
Ja, det bliver en fantastisk tid..
Malene84 skriver: uuuuhhh må jeg ikke også være med? Jeg blir senest sat igang 4. maj jeg bor ved amagerbro
Selvfølgelig må du da det.. Skal vi lige give det en uges tid mere, og se om der er andre der vil med, før vi aftaler noget..?
Jeg vil da også gerne være med! Jeg har termin d. 30. maj og bor i Høje Taastrup.
Kh Anke
Anke skriver: Jeg vil da også gerne være med! Jeg har termin d. 30. maj og bor i Høje Taastrup. Kh Anke
Velkommen til
Dejligt med maj-børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128