Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Velkommen til Knus Dorthe
Velkommen til
Knus Dorthe
Tak!
Jeg glæder mig til at se, hvad vi finder på, og hvor mange vi når at blive.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anke skriver: Jeg vil da også gerne være med! Jeg har termin d. 30. maj og bor i Høje Taastrup. Kh Anke
Jeg vil da også gerne være med! Jeg har termin d. 30. maj og bor i Høje Taastrup.
Kh Anke
Du skal være velkommen..
Super initiativ Jeg har termin 26 maj, og er da helt sikkert frisk på at mødes....
Kh Carina
betjenten skriver: Super initiativ Jeg har termin 26 maj, og er da helt sikkert frisk på at mødes.... Kh Carina
velkommen til
Maria. skriver: velkommen til
Mange tak Kommer forresten fra Glostrup...
Sikke en dejlig idé. Vil da gerne møde jer damer med runde maver. Jeg har termin den 19. maj. Bor på Vesterbro - og har endda et forslag til en dejlig cafe, hvor vi evt. kan mødes - der er lækker mad og næsten altid søde unger at lure på .
Hava skriver: Sikke en dejlig idé. Vil da gerne møde jer damer med runde maver. Jeg har termin den 19. maj. Bor på Vesterbro - og har endda et forslag til en dejlig cafe, hvor vi evt. kan mødes - der er lækker mad og næsten altid søde unger at lure på .
SUPER!
Jeg har termin 13. maj og bor i det "mondæne" Nordvest-kvarter .
Der er ikke nogen af mine veninder, som har børn, så jeg vil rigtig gerne mødes med jer.
MVH Anna
AnnaMJ skriver: Jeg har termin 13. maj og bor i det "mondæne" Nordvest-kvarter . Der er ikke nogen af mine veninder, som har børn, så jeg vil rigtig gerne mødes med jer. MVH Anna
Nu er vi ved at være en god flok...hvor fedt! Glæder mig til at mødes på café en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128