Refill til Angel Care-blespande...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

SAL

IreneIrene skriver:

Vi har også en Angelcare blespand som vi som så mange andre har fået gratis i Babysam...

Tjekkede også markede for billigere poser og fandt nogle som også andre herinde har fundet:

http://www.inkobaby.dk/

Her kan ma få:
En pakke med 6 stk incl porto er prisen 43,75 pr. stk
En pakke med 12 stk. incl porto er prisen 37,42 pr. stk.

Gik sammen med naboen og købte en pakke med 12 stk. men må sige at jeg er noget skuffet over kvaliteten, da man ikke skal hive meget i posen for at der går hul på den...  Men de kan da bruges og er noget billigere end dem fra BabySam.

Ligeledes er jeg tilhænger af de små orange poser med vanillieduft som kan fåes bl.a i brugsen, kvickly mm. 500 stk. for 24,95, de er specielt gode til phu-ha bleer og til at have med i pusletasken...

Tak for svar Tror jeg hopper på vaniljeposerne fra Kvickly Det er vist det mest økonmiske!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

themarygirl

Vil også lige sige tak for alle de gode indlæg - søgte svar på helt samme spørgsmål på google (da vi skal hente vores babysam baby box snart og var i tvivl om vi burde købe "billige" refills med det samme). Fandt jeres svar - så ville bare sige mange tak

Anmeld

1. maj 2010

Lars1444

Hejsa

Det aller allerbilligste er denne løsning..

gå ind på www.ebay.de og søg på "sangenic / angelcare nachfüllfolie".

Det er x-antal meter plastikrør, som man så selv skal putte det i beholderen.

Eks. kan man få 60 meter til omkring 10 euro (ca. 70 kr.)  inkl. fragt..  Og da 60 meter svarer til næsten 8 stk angelcare, så må det vist betragtes som det billigste alternativ.

Vi har lige bestilt en pakke, for at prøve det af....  Håber at det er besværet værd... For det er nu ret praktisk at ikke skulle rode med en ny pose ved hvert bleskift :-)

/Lars

Anmeld

21. maj 2010

Karl-Erik

LouiseN skriver:

Tak for svar Tror jeg hopper på vaniljeposerne fra Kvickly Det er vist det mest økonmiske!!!

Du skriver at InkoBaby refilen laver huller, årsagen hertil er,

at du bruger refilen forkert, du skal vende refilen, så folien

og bleen, går NED igennem refilen, altså, vend refilen og skub

knuden på folien ned i refilen= NUL HULLER.

Hilsen

Karl-Erik

Anmeld

21. maj 2010

MorTilGustav

Lars1444 skriver:

Hejsa

Det aller allerbilligste er denne løsning..

gå ind på www.ebay.de og søg på "sangenic / angelcare nachfüllfolie".

Det er x-antal meter plastikrør, som man så selv skal putte det i beholderen.

Eks. kan man få 60 meter til omkring 10 euro (ca. 70 kr.)  inkl. fragt..  Og da 60 meter svarer til næsten 8 stk angelcare, så må det vist betragtes som det billigste alternativ.

Vi har lige bestilt en pakke, for at prøve det af....  Håber at det er besværet værd... For det er nu ret praktisk at ikke skulle rode med en ny pose ved hvert bleskift :-)

/Lars

Sejt. Du må endelig komme med en vurdering!

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

Her har vi helt droppe blespanden!  Det er klart det billigste...

Anmeld

21. maj 2010

MorTilGustav

Baagøe skriver:

Her har vi helt droppe blespanden!  Det er klart det billigste...

Har også prøvet bare at bruge en lille pose med klemme på, men det lugter altså ikke særlig godt  De der blespandsposer er parfumerede så det hjælper på det  Hva gør du?

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Har også prøvet bare at bruge en lille pose med klemme på, men det lugter altså ikke særlig godt  De der blespandsposer er parfumerede så det hjælper på det  Hva gør du?

Tissebleer ryger i skraldespanden i køkkenet i en pose med knude og bæbleer går jeg udenfor i skraldespanden med Jeg droppede blespanden, da jeg simpelthen var SÅ træt af den og de dyre refills.

Anmeld

22. maj 2010

JemKem

Isabeau skriver:

Nej nej, vent vent Jeg har fundet dem billigere, ca. 38 kr. pr. stk.

http://www.onlinekids.dk/index.php?cPath=130&gclid=CKbhov7K1p8CFRgN3godOhs-cQ

Og de er mindst lige så gode som dem man køber i Babysam. Den eneste forskel er at de er hvide. Ellers syns´ jeg de holder utrolig længe. Den jeg har i nu, er den første siden jeg fik dem, og har holdt i nok 14 dage, tror jeg...

Jeg kan ikke finde dem der inde... Har de dem stadig?

Anmeld

22. maj 2010

Leonora

LouiseN skriver:

- Hvor finder man dem BILLIGST??? Hold op de er dyre

Hej

De kan købes i Danmark (børne udstyrs butik, Amager) 3 ruller for 100 kr....det er en kopi men de funger fint...

KH louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.