Refill til Angel Care-blespande...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

57.852 visninger
48 svar
2 synes godt om
3. februar 2010

SAL

- Hvor finder man dem BILLIGST??? Hold op de er dyre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Ansemusen

Er det dem til spanden fra Baby Sam? For de har regnet den godt ud med at give en spand gratis som man så skal købe refil-poser til i dyre domme! Mener kun de kan fås i Baby Sam, men du må ikke hænge mig op på det! Der var dog én herinde der havde en hjemme-fixet løsning med sore sække, måske vedkommende kan komme på banen igen?!

Anmeld

3. februar 2010

SAL

Ansemusen skriver:

Er det dem til spanden fra Baby Sam? For de har regnet den godt ud med at give en spand gratis som man så skal købe refil-poser til i dyre domme! Mener kun de kan fås i Baby Sam, men du må ikke hænge mig op på det! Der var dog én herinde der havde en hjemme-fixet løsning med sore sække, måske vedkommende kan komme på banen igen?!

Hej! Tak for svar!

Ja, det er poserne til spanden fra Baby Sam!! Har luret lidt på nettet - der er faktisk flere steder man kan købe og hvor man kan spare! Men helt ærligt...ved ikke om det rent faktisk ER billigt ift. de latterlige høje priser i butikken!! Har selv i en periode kørt med sorte affaldssække...men!!! - Det holder ikke! Her stinker!!! Så ville lige høre hér, for der må osse være mange der synes det er en ALT for dyr post at køber i butikkerne!!!

Anmeld

3. februar 2010

Isabeau

LouiseN skriver:

Hej! Tak for svar!

Ja, det er poserne til spanden fra Baby Sam!! Har luret lidt på nettet - der er faktisk flere steder man kan købe og hvor man kan spare! Men helt ærligt...ved ikke om det rent faktisk ER billigt ift. de latterlige høje priser i butikken!! Har selv i en periode kørt med sorte affaldssække...men!!! - Det holder ikke! Her stinker!!! Så ville lige høre hér, for der må osse være mange der synes det er en ALT for dyr post at køber i butikkerne!!!

Nej nej, vent vent Jeg har fundet dem billigere, ca. 38 kr. pr. stk.

http://www.onlinekids.dk/index.php?cPath=130&gclid=CKbhov7K1p8CFRgN3godOhs-cQ

Og de er mindst lige så gode som dem man køber i Babysam. Den eneste forskel er at de er hvide. Ellers syns´ jeg de holder utrolig længe. Den jeg har i nu, er den første siden jeg fik dem, og har holdt i nok 14 dage, tror jeg...

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

Jeg har også set nogle i Bilka, men jeg ved jo ikke om de passer i babysaam spanden.

Anmeld

3. februar 2010

SAL

Isabeau skriver:

Og de er mindst lige så gode som dem man køber i Babysam. Den eneste forskel er at de er hvide. Ellers syns´ jeg de holder utrolig længe. Den jeg har i nu, er den første siden jeg fik dem, og har holdt i nok 14 dage, tror jeg...

Waaaaaaay!!! Ja, se DET er noget mere menneskeligt! 1000 tak for hjælpen!!

Anmeld

3. februar 2010

SAL

Majastina skriver:

Jeg har også set nogle i Bilka, men jeg ved jo ikke om de passer i babysaam spanden.

Nej, jeg ved heller ikke lige med dem fra Bilka om de passer til Angel Care.. Der er jo flere forskellige slags spande!

Anmeld

3. februar 2010

SAL

Isabeau skriver:

Hov Kan ikke umiddelbart se poser til Angel Care dér???

Anmeld

3. februar 2010

CSB

Tryk på den øverste model - til 38 kr. I teksten står at den passer til angel care.

/CSB

Anmeld

3. februar 2010

Mca<3

LouiseN skriver:

Hej! Tak for svar!

Jeg syntes det var direkte frækt at tage så mange penge for de poser så jeg blev hurtigt træt af den spand ,,  Jeg gik i kvickly og købte en æske ble poser   der er 500 poser , orange , med binde håndtag og vanilie duft ,, jeg lyver ikke ,, Ingen stank herhjemme ,, dump bleen i den lille ble pose og derefter i en ble spand   30 kr for alle 500 poser ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.