Refill til Angel Care-blespande...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Mca<3

bondepigen skriver:

Det samme bruger vi herhjemme!!! Meget billigere!!!

Absolut  Og ingen lugt overhoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

SAL

Mammi ,,, skriver:

Jeg syntes det var direkte frækt at tage så mange penge for de poser så jeg blev hurtigt træt af den spand ,,  Jeg gik i kvickly og købte en æske ble poser   der er 500 poser , orange , med binde håndtag og vanilie duft ,, jeg lyver ikke ,, Ingen stank herhjemme ,, dump bleen i den lille ble pose og derefter i en ble spand   30 kr for alle 500 poser ...

Ja, det lyder nu som en MEGET bedre idé...Man bliver jo fukdstændig ruineret af de refills 

Anmeld

4. februar 2010

Mca<3

LouiseN skriver:

Ja, det lyder nu som en MEGET bedre idé...Man bliver jo fukdstændig ruineret af de refills 

Det er så frækt med de priser , rent tyveri

Anmeld

4. februar 2010

SAL

Mammi ,,, skriver:

Det er så frækt med de priser , rent tyveri

Helt vildt frækt!

Er det en "rigtig" blespand du så bruger til de små poser, eller er det "bare" en spand med låg??

Anmeld

4. februar 2010

Bondepigen

Mammi ,,, skriver:

Absolut  Og ingen lugt overhoved

Nej det er der nemlig ikke...

Anmeld

4. februar 2010

Bondepigen

LouiseN skriver:

Helt vildt frækt!

Er det en "rigtig" blespand du så bruger til de små poser, eller er det "bare" en spand med låg??

Jeg smider dem bare i skraldeposen under vasken. Den bliver alligevel smidt ud hver dag. Hvis bare man lukker ordenligt for posen, så lugter det overhovedet ikke!

Anmeld

4. februar 2010

Mca<3

LouiseN skriver:

Helt vildt frækt!

Jeg har bare en pedal spand med pose i inde ved pusle bordet , det virker 100 procent ,,

Anmeld

4. februar 2010

SAL

Mammi ,,, skriver:

Jeg har bare en pedal spand med pose i inde ved pusle bordet , det virker 100 procent ,,

Taaaaak! Må jeg HELT klare anskaffe mig

Anmeld

4. februar 2010

lion

Nu er jeg så heldig at vi har en skakt lige uden foran hoveddøren på opgangen. Men jeg bruger de sorte affaldsposer som vi får af ejemdommen, og den stinker ikk. Også selvom jeg måske lige glemmer at smide posen ud. Jeg har 2 af de blespande herhjemme og jeg bruger dem ikk rigtig. Vi kan ikk bruge en pedalspand, da min datter så ville gå i den.

Anmeld

5. februar 2010

IreneIrene

Vi har også en Angelcare blespand som vi som så mange andre har fået gratis i Babysam...

Tjekkede også markede for billigere poser og fandt nogle som også andre herinde har fundet:

http://www.inkobaby.dk/

Her kan ma få:
En pakke med 6 stk incl porto er prisen 43,75 pr. stk
En pakke med 12 stk. incl porto er prisen 37,42 pr. stk.

Gik sammen med naboen og købte en pakke med 12 stk. men må sige at jeg er noget skuffet over kvaliteten, da man ikke skal hive meget i posen for at der går hul på den...  Men de kan da bruges og er noget billigere end dem fra BabySam.

Ligeledes er jeg tilhænger af de små orange poser med vanillieduft som kan fåes bl.a i brugsen, kvickly mm. 500 stk. for 24,95, de er specielt gode til phu-ha bleer og til at have med i pusletasken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.