Refill til Angel Care-blespande...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Bondepigen

Mammi ,,, skriver:

Jeg syntes det var direkte frækt at tage så mange penge for de poser så jeg blev hurtigt træt af den spand ,,  Jeg gik i kvickly og købte en æske ble poser   der er 500 poser , orange , med binde håndtag og vanilie duft ,, jeg lyver ikke ,, Ingen stank herhjemme ,, dump bleen i den lille ble pose og derefter i en ble spand   30 kr for alle 500 poser ...

Det samme bruger vi herhjemme!!! Meget billigere!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Gittemor09

Isabeau skriver:

Nej nej, vent vent Jeg har fundet dem billigere, ca. 38 kr. pr. stk.

http://www.onlinekids.dk/index.php?cPath=130&gclid=CKbhov7K1p8CFRgN3godOhs-cQ

Og de er mindst lige så gode som dem man køber i Babysam. Den eneste forskel er at de er hvide. Ellers syns´ jeg de holder utrolig længe. Den jeg har i nu, er den første siden jeg fik dem, og har holdt i nok 14 dage, tror jeg...

nuppede lige linket

det er dælme billigt... for 3 refill i babysam koster jo 180 kr... :O

så det er da en stooor besparelse..!!

Anmeld

3. februar 2010

Gittemor09

Mammi ,,, skriver:

Jeg syntes det var direkte frækt at tage så mange penge for de poser så jeg blev hurtigt træt af den spand ,,  Jeg gik i kvickly og købte en æske ble poser   der er 500 poser , orange , med binde håndtag og vanilie duft ,, jeg lyver ikke ,, Ingen stank herhjemme ,, dump bleen i den lille ble pose og derefter i en ble spand   30 kr for alle 500 poser ...

det lyder som en rigtig god løsning..!!

jeg er igang med at prøve mig lidt frem selv.. så det er meget rart at få nogle forskellige ideer

Anmeld

3. februar 2010

Malene84

Gittemor09 skriver:

nuppede lige linket

det er dælme billigt... for 3 refill i babysam koster jo 180 kr... :O

så det er da en stooor besparelse..!!

Jeg ved at min veninde bruger sorte affaldssække i deres ble spand fra Baby sam - billig løsning

Anmeld

3. februar 2010

Gittemor09

Malene84 skriver:

Jeg ved at min veninde bruger sorte affaldssække i deres ble spand fra Baby sam - billig løsning

okay... Har bare hørt at de stinker rigtig meget fordi der ikke er samme ventilation/ indhold i poserne....

men det kan jo også bare være rygter

Anmeld

3. februar 2010

Malene84

Gittemor09 skriver:

okay... Har bare hørt at de stinker rigtig meget fordi der ikke er samme ventilation/ indhold i poserne....

men det kan jo også bare være rygter

ååhhh... det har jeg så ikke spurgt om... jeg vender lige tilbage. hehehe.

Anmeld

3. februar 2010

Gittemor09

Malene84 skriver:

ååhhh... det har jeg så ikke spurgt om... jeg vender lige tilbage. hehehe.

hehe tak skal du have

Anmeld

3. februar 2010

MorTilGustav

Mammi ,,, skriver:

Sejt! Sådan nogle har jeg aldrig set derinde  Hvilken afdeling står de i? Sammen med alt mulig baby-udstyr?

Anmeld

4. februar 2010

Mca<3

Gittemor09 skriver:

det lyder som en rigtig god løsning..!!

jeg er igang med at prøve mig lidt frem selv.. så det er meget rart at få nogle forskellige ideer

Det er faktisk det der har været mest lugtfrit her hos os

Anmeld

4. februar 2010

Mca<3

Cecilia84 skriver:

Sejt! Sådan nogle har jeg aldrig set derinde  Hvilken afdeling står de i? Sammen med alt mulig baby-udstyr?

Ja ovre ved alle baby tingene ,, lille kasse lyserød og lyseblå  Mener der er en giraf på også , genial opfindelse og så dufter de jo godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.