hvordan ser jeres maver ud efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Muffinmus

Hmm, her kan jeg da hjælpe for er ved at tage billeder til min mand i gave så kan lige smide før og efter billeder på:-)

Først et gravid pic og så 2 pics efter 2 børn, 11 mdr siden jeg fik nr 2. Der er ca 1,5 år imellem dem og tog 25 kg på første gang og 17 2 gang....Mangler stadig at smide 5 kg i alt efter de 2 børn, men er tilgengæld stadig røgfri:-)!!!Fik strækmærker i hver side, men de er ikke så tydelige nu bag efter at de generer mig..heldigvis.

Og ja, trækker nok maven en smuuuuule ind, men hvem gør ikke det på den slags pics

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

bredkjaer1

marie pus skriver:

hej tøser

hvordan ser jeres maver ud efter fødsel og hvad med jeres strækmærker? har fået en del strækmærker, så ville gerne se hvordan jeres maver ser ud efter i har født, så håber der er nogen der vil dele jeres maver med mig;-) marie(39+5)

Det er 3 mdr siden jeg fødte.. fik lidt strækmærker, men de er blevet ret pæne. Tog ca 23 kg på, mangler stadig 4, meeen det kommer nok

Men savner det stramme maveskind.. Hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2010

qp

- skriver:

efter 2 børn...

kan ikke lige finde efter 3. men smider det når jeg finder det...

Hold da kæft... troede det var en teenager på billedet *griner*... Ja du ligner sgu ik en der har født unger....

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

LineD skriver:

Min ligner sig selv igen, dog med strækmærker, den var lidt gele agtig de første uger efter fødslen, men idag (hvor efterbillederne er taget) har den stortset samme form og føles som før

Første billede: Uge 38+2

De resterende maven idag.

Mine strækmærker sidder præcis som dine og jeg er 25+6 idag, fik dem faktisk allerede lige inden jeg blev gravid og så er de blevet en smule værre samt der er kommet på hofter, øvre del af lårene, flere på brysterne og på indersiden af den ene arm. Øv bøv! Er sikker på min mave dog kommer til at hænge meget efter fødslen, måske for altid, hvor din jo har trukket sig flot sammen

Anmeld

3. februar 2010

LineD

Ansemusen skriver:

Mine strækmærker sidder præcis som dine og jeg er 25+6 idag, fik dem faktisk allerede lige inden jeg blev gravid og så er de blevet en smule værre samt der er kommet på hofter, øvre del af lårene, flere på brysterne og på indersiden af den ene arm. Øv bøv! Er sikker på min mave dog kommer til at hænge meget efter fødslen, måske for altid, hvor din jo har trukket sig flot sammen

Jeg kan trøste med mine allerede er blevet betydeligt mindre tydelige, det er altid noget  Jeg fik også lidt på sadeltaskerne

Anmeld

3. februar 2010

Mutti2

Hehe..... Min mave er der lidt mere blæver i

Og så har jeg nogle fine strækmærker   De er dog blevet mere utydeligt med tiden!!

Så har jeg også en del strækmærker på brystet!! Men ikke noget voldsomt

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.