hvordan ser jeres maver ud efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Stine85

Min mave er præcis som før jeg blev gravid... Den var "sig selv" igen efter 2 dage tror jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

N&J

qp skriver:

Uhh ja, den er sgu ikke så pæn...  Lad os håbe de der mavebluser ikke kommer på mode igen.  

Men ved du hvad, du gik en god ting ud af det - så skide være med det

Ja.. det er også min pointe, men tror lidt træning og sol kan gøre underværker..

Men nogle får mere røde mærker, som jeg syntes falmer ret flot og så er der nogle som mig som får de mere mørke striber og de er ret svære at komme af med, de er da blevet lidt pænere, syntes jeg selv, men så røg der jo lige nogle operationsar på nu, så nu kan vi starte forfra.. 

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Tja, er egentlig nogenlunde tilfreds... nu her 6 måneder efter fødslen. Selvfølgelig er der stadig lidt ekstra sul på mavsen... men de strækmærker jeg fik er falmet ret meget, så det er dejligt. 

Tror ikke lige jeg er modig nok til at smide et billede ind.

Anmeld

2. februar 2010

Mathilde

Tja den ligner nogenlunde sig selv.. Ingen strækmærker, men man kan stadig ane en mørk streg, men den bliver mere og mere utydelig Min mave er måske lidt blødere fordi min maveskind har været trukket sådan ud..

Men faktisk har jeg det bedre med min mave nu end før...

Vil lige sige at lige efter fødslen var den bare en gang budding, men det blev hurtigt bedre.

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Kan godt forstå du tænker meget over det med maven. Det gjorde jeg også....

Jeg har været så heldig at min mave stort set ser ud som før jeg blev gravid (jeg vejer også det samme som før) dog synes jeg den er blevet en smule mere slap i huden, men kan nok trænes op hvis jeg tog mig liiiidt mere sammen. Heldigvis slap jeg for strækmærker!

Jeg gruer lidt for hvordan maven ender næste gang ....

Men nå.... Hvad gør man ikke for at få børn

Anmeld

2. februar 2010

LineD

Min ligner sig selv igen, dog med strækmærker, den var lidt gele agtig de første uger efter fødslen, men idag (hvor efterbillederne er taget) har den stortset samme form og føles som før :)

Første billede: Uge 38+2

De resterende maven idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2010

Rikke, Liam & Linus

Vinker skriver:

Men nå.... Hvad gør man ikke for at få børn

Ja lige præcis...når der er kommet sådan et dejligt væsen ud af det, så skidt pyt med lidt løst maveskind

Anmeld

2. februar 2010

Amelia<3

Min mave er den samme som før. Har været meget heldig med at ikke får strækmærker, da jeg var også meget tynd da jeg blev gravid men tog dog over 20 kg på og mangler at smide kun 4 kg endnu så er jeg tilbage til min normale vægt

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Rikke&Liam skriver:

Ja lige præcis...når der er kommet sådan et dejligt væsen ud af det, så skidt pyt med lidt løst maveskind

Nemli ja - Der er lige som en god grund til at maven måske ser lidt hervet ud. Tænk hvad det stakkels maveskind ikke har været igennem

Anmeld

2. februar 2010

Maria P

uh jeg er så bange for strækmærkerne kommer til at camuflere min krop fuldstændigt

min mor har strækmærker fra brysterne til midt på lårene...

men bruger ikke noget på maven endnu, for ved ikke lige hvad der skulle være så fantastisk at ku hjælpe (tror ikke på det cremerne lover)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.