hvordan ser jeres maver ud efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Tjuls

Jeg fik helvedes mange strækmærker, og de ses stadig enormt tydeligt.. Så hellere ingen billeder af min mave efter fødsel..

Derudover så har jeg nu nogle meget irriterende håndtag, som jeg ikke havde før. Min læge har forklaret det med at mit ks er blevet syet for stramt (hmm), og derfor kan jeg ikke tabe mig lige der. Så det er noget der skal rettes op på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

hc=k

Altså jeg fik en masse strækmærker, men jeg havde også en masse i forvejen så det gjorde det ikke ligefrem bedre.

Strækmærker forsvinder jo ikke igen når de først er kommet, men de aftager jo i farve så de kan være næsten helt usynlige.

Min mave der ud som den gjorde inden jeg blev gravid og det er virkelig ikke et kønt syn..

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Fik kun strækmærker på barmen... Så slap meget nemt igennem strækmærkerne...

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

Af én eller anden grund ser min mave ud, som den gjorde, før jeg fik børn. Nu har jeg båret to børn, og jeg har hverken hængedynd eller strækmærker. Jeg har ikke gjort noget særligt for at slippe af med mavefedtet, og jeg har ikke kunnet amme nogen af pigerne, men slasket er altså forsvundet alligevel.

- Bare spørg Kalija. Hun har vist nok truttet på den, mens jeg sov

- Helle

Anmeld

2. februar 2010

qp

Min er fed stadig men det er faktisk ikke så slemt med strækmærker. Jeg viste mine 2 veninder den en dag og de var vildt imponerede og sagde den faktisk var pæn. Sååå glad var jeg

Anmeld

2. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Uhh mit ser ikke særlig fantastisk ud, men skal til at have strammet op... du kan da lige se..

Men da jeg ikke må træne lige pt, så er det først noget jeg ka gøre ved om et par uger.. det er nu 11 mdr. siden jeg har født.. 

Uhh ja, den er sgu ikke så pæn...  Lad os håbe de der mavebluser ikke kommer på mode igen.  

Men ved du hvad, du gik en god ting ud af det - så skide være med det

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg fik en pæn hænge mave efter min 1 graviditet og en masse strækmærker....

Denne graviditet har endnu ikke givet nogen strækmærker (30+3) Men der kan næsten heller ik være flere....

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Efter min første graviditet med Mathilde, har min mave ikke ændret sig der store. Da jeg ammede "raslede" de overskydende kg af mig, og jeg blev endda slankere, end inden graviditeten. Derudover er jeg også én af de "heldige", som ingen strækmærker fik overhovedet. Så alt i alt synes jeg ikke den har ændret sig som sådan, bortset fra at mavemusklerne er blevet lidt slappere, men de skal jo bare trænes op igen

Er pt. gravid med nr. 2, og er endnu engang spændt på hvordan mavsen kommer til at se ud - men tager det lidt som det kommer. Som det ser ud nu, har jeg stadig ingen strækmærker fået, og har også på fornemmelsen at de heller ikke kommer denne gang.

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

Jeg har billeder af min også, men det er i mine album..

Knus..

Anmeld

2. februar 2010

BinaMor

her var det 6 måneder siden jeg havde født.

lille top men når jeg stod op ku man næsten ikke se det. lidt strækmærker forneden. men de er ikke tydelige og kan dækkes af trussen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.