hvordan ser jeres maver ud efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.117 visninger
36 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Mor til matilde og gustav

hej tøser

hvordan ser jeres maver ud efter fødsel og hvad med jeres strækmærker? har fået en del strækmærker, så ville gerne se hvordan jeres maver ser ud efter i har født, så håber der er nogen der vil dele jeres maver med mig;-) marie(39+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Malene84

marie pus skriver:

hej tøser

hvordan ser jeres maver ud efter fødsel og hvad med jeres strækmærker? har fået en del strækmærker, så ville gerne se hvordan jeres maver ser ud efter i har født, så håber der er nogen der vil dele jeres maver med mig;-) marie(39+5)

Nøøøj det har jeg også tænkt på mange gange - bekymrer mig, at INGEN lægger billeder ind af maven bagefter. hehehe.

Anmeld

2. februar 2010

MorTilMaya

Jeg fik rigtig rigtig mange stærkmærker , óg de var rigtig brede . Nu er de blevet mindre , men man tydeligt se dem stadig .

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Her er et mavebillede - Det er et 1 år siden i næste uge har jeg har født...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

... jeg fik også rigtig mange strækmærker... og har dem stadig tydligt,, og har stadig mave hehe

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

kan jeg ikke bare nøjes med at fortælle at min mave er meget løs får aldrig strækmærker....men efter fødsel nr. 4 er maveskindet bare løst.

Anmeld

2. februar 2010

Tina2

Jeg har overhovedet ingen billeder af min mave efter graviditeterne:-)

Har haft store mavemål på 120 og 130 cm men har været rigtig heldig og ejer ikke et strækmærke:-)

Maven trak sig rimelig hurtigt sammen første gang, og 2. gang tog det flere mdr.....

Selvom min mave ikke ser ud som før, synes jeg egentlig ikke den er så slem:-) Og når man tænker på +25 kg og +31 kg og de store unger jeg har haft i maven (4200g + 4800g) så er det i hvert fald ikke slemt:-)

Men altså, jeg er vist en af dem der aldrig bliver helt tilfreds ;-)

Anmeld

2. februar 2010

N&J

Uhh mit ser ikke særlig fantastisk ud, men skal til at have strammet op... du kan da lige se..

Men da jeg ikke må træne lige pt, så er det først noget jeg ka gøre ved om et par uger.. det er nu 11 mdr. siden jeg har født.. 

Anmeld

2. februar 2010

tristansmor

jeg fik slet ikke nogle strækmærker, selvom jeg var en kæmpe hval til sidst!

2 måneder efter var min mave normal igen!

Jeg vil gerne vise jer billeder, bare ikke herinde!

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

jeg ville gerne vise min mors smukke mave, ikke et eneste strækmærke og hun har født tre unger....jeg troede jeg havde arvet tendensen, men nej, det havde jeg så ikke...men jeg var også kæmpe stor, med store børn, så jeg endte op med en grim mave.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.