IVF nedregulering og PCO...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

MM1987

benthe :-) skriver:

søde jeg tror på vi for bebs alle sammen
ha det så af vi må tro på det
et til dig søde

Det gør jeg også....

Og ja vi er nødt til at tro på det, og det gør jeg i hvert fald også...

Selvfølgelig lykkedes det...

Jeg glæder mig til alle de indlæg hvor vi fortæller det lykkedes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja, sådan har jeg det også...håber virkelig også på at I andre bliver gravide...også fordi så kommer der nyt håb om det kan lykkedes...

Okay, det lyder bestemt ikke rart, synes i hvert fald PCO lyder mildt i forhold til (men jeg er jo heller ikke så plaget)...

Ikke sjovt de ved du har 2 dage og mdr. hvor du ingenting kan...vil det altid være sådan??

Det er da godt de går til IVF med det samme, der ingen grund til at kører igennem med IUI hvis de ved det kan ende i ingenting, eller værre gravid uden for livmoderen...

Nej det er heller ikke selve nedreguleringen det er mere, at så var det 2 mdr.'s pause, og det synes jeg er lidt ØV...

Så håber jeg kan nøjes med en måned på p-piller og at de har tid til mig i april...

Vi får forhåbentligt svar d. 19. februar - men der er lang tid til synes jeg...ej det skal nok gå, nu kan jeg koncentrere mig om mit speciale, kunne være dejligt hvis jeg kunne få gjort det færdigt inden næste omgang...

jeg ved faktisk ikke om det altid vil være sådan... altså at jeg har så ondt i de par dage... vores læge på klinikken har snakket noget om at efter første graviditet kan arvævet slå sig selv ned... det kan så medføre at man efter det første barn har lige så let til nr 2 som alle andre, men også at arvævet nogle gange kommer tilbage hurtigt igen når man har født... det er vist lidt forskelligt. men han siger at vi har ret gode chancer for at få nr. 2 naturligt... han må jo have nogle statestikker som han går ud fra... håber da han får ret 

for at i kan komme til i april! det ville være skønt! og ja det er da med at se på det positive, at nå dit speciale ville da slet ikke være så tosset! hvad skriver du speciale i???

Anmeld

2. februar 2010

MM1987

VNB skriver:

jeg ved faktisk ikke om det altid vil være sådan... altså at jeg har så ondt i de par dage... vores læge på klinikken har snakket noget om at efter første graviditet kan arvævet slå sig selv ned... det kan så medføre at man efter det første barn har lige så let til nr 2 som alle andre, men også at arvævet nogle gange kommer tilbage hurtigt igen når man har født... det er vist lidt forskelligt. men han siger at vi har ret gode chancer for at få nr. 2 naturligt... han må jo have nogle statestikker som han går ud fra... håber da han får ret 

for at i kan komme til i april! det ville være skønt! og ja det er da med at se på det positive, at nå dit speciale ville da slet ikke være så tosset! hvad skriver du speciale i???

Okay, det ville da være helt fantastisk, så har du ligesom mig sundhedsmæssige årsager til at blive gravid (som om det er det der driver værket) jeg har leddegigt og 75% mærker ikke deres sygdom under graviditeten, så det vil jeg glæde mig til...

Og ja mon ikke han ved hvad han snakker om, han vurdere det jo nok ud fra din tilstand og hvordan andre med din tilstand har fået det efter deres fødsel...

Ja det håber jeg, så vil der nemlig være et lille julebarn på vej til os...

Jamen jeg skriver speciale om iværksætteri: Hvad skal der til for at starte en virksomhed?

Meget nærliggende da min kæreste starte virksomhed (tegnestue) 1. marts

Jeg bliver færdig som finansøkonom til sommer, men tror jeg læser videre så jeg får en professions bachelor i International handel og markedsførring...

Anmeld

2. februar 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Okay, det ville da være helt fantastisk, så har du ligesom mig sundhedsmæssige årsager til at blive gravid (som om det er det der driver værket) jeg har leddegigt og 75% mærker ikke deres sygdom under graviditeten, så det vil jeg glæde mig til...

Og ja mon ikke han ved hvad han snakker om, han vurdere det jo nok ud fra din tilstand og hvordan andre med din tilstand har fået det efter deres fødsel...

Ja det håber jeg, så vil der nemlig være et lille julebarn på vej til os...

Jamen jeg skriver speciale om iværksætteri: Hvad skal der til for at starte en virksomhed?

Meget nærliggende da min kæreste starte virksomhed (tegnestue) 1. marts

Jeg bliver færdig som finansøkonom til sommer, men tror jeg læser videre så jeg får en professions bachelor i International handel og markedsførring...

hihi sundhedsmæssige årsager er måske så meget sagt... men jo jeg kan måske være heldig at en bette bebs kurerer mig for mine månedelige smerter!  

det er da også rigtig spændende om du vil slippe for din leddegigt under graviditeten så  håber jeg da virkelig for dig! for puha føler med dig... min far har det og det er godt nok ikke altid for sjovt da...

Jo tror lægen han må have ret meget styr på hvad han fortæller folk, så det er jo bare med at håbe på at jeg er en af de heldige i statestikken  ville jo være skønt at både slippe for smerter og reagensglas behandling ved næste barn også! dobbel up på gevinsten!

Lyder rigtig spændende med dit studie! og ja det er da helt perfekt at du så kan hjælpe din kæreste på den måde!

Hehe kunne da være SÅÅÅÅ sødt med et bette julebarn  og så er den så stor til næste jul at den rigtigt kan være med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.