VNB skriver:
jeg ved faktisk ikke om det altid vil være sådan... altså at jeg har så ondt i de par dage... vores læge på klinikken har snakket noget om at efter første graviditet kan arvævet slå sig selv ned... det kan så medføre at man efter det første barn har lige så let til nr 2 som alle andre, men også at arvævet nogle gange kommer tilbage hurtigt igen når man har født... det er vist lidt forskelligt. men han siger at vi har ret gode chancer for at få nr. 2 naturligt... han må jo have nogle statestikker som han går ud fra... håber da han får ret 
for at i kan komme til i april! det ville være skønt! og ja det er da med at se på det positive, at nå dit speciale ville da slet ikke være så tosset! hvad skriver du speciale i???
Okay, det ville da være helt fantastisk, så har du ligesom mig sundhedsmæssige årsager til at blive gravid (som om det er det der driver værket
) jeg har leddegigt og 75% mærker ikke deres sygdom under graviditeten, så det vil jeg glæde mig til...
Og ja mon ikke han ved hvad han snakker om, han vurdere det jo nok ud fra din tilstand og hvordan andre med din tilstand har fået det efter deres fødsel...
Ja det håber jeg, så vil der nemlig være et lille julebarn på vej til os...
Jamen jeg skriver speciale om iværksætteri: Hvad skal der til for at starte en virksomhed?
Meget nærliggende da min kæreste starte virksomhed (tegnestue) 1. marts
Jeg bliver færdig som finansøkonom til sommer, men tror jeg læser videre så jeg får en professions bachelor i International handel og markedsførring...
Anmeld