VNB skriver:
øv øv øv øv ALTSÅ!
var ellers så sikker på at den var der for jer nu hvor vi ikke hørte noget i fredags.... men op på hesten igen! Sendet et STORT knus og håber inderligt det lykkes næste gang!!!!
Kan fuldstændig sætte mig ind hvordan du må have følt, og har det helt skidt over at jeg ikke kan sige noget som ville være mere trøstende.... andet end at jeg TROR på at det nok skal lykkes! Er helt med på et november barn til jer! hvis det lykkes for os i denne omgang blir det nemlig også et november barn!!! 
Jeg har siden i fredag været i behandling med suprefact som er nedregulering til IVF behandling. Jeg lider godt nok at endometriose og ikke PCO (har vist kommet til at forvæksle de to ting før herinde....) men det er altså endometriose jeg har....
Nedreguleringen kaldes "forbehandling" og den går ind og blokerer for dine egne kønshormoner så det bliver lettere for lægerne at "styre" din cyklus og dermed ægdannelse. Jeg tager en indsprøjtning hver morgen og aften i 12 dage (har 8 dage tilbage
) så det er ikke næsespray for mit vedkommende...det er måsker der forskellen ligger mellen endometriose og PCO.... ?
Forbehandlingen/nedreguleringen kan tage mellem 12-20 dage, tror lægen vurderer hver enkelt patient...
Da jeg skulle starte i forbehandling skulle jeg, ligesom du skriver, ringe ind på ind første mens dag, og så starte ca 19 dage efter... så jeg kan godt se at det er lidt specielt for dig hvis du ikke får din mens naturligt... jeg har snakket med andre hvor de heller ikke har "fast mens" og de blev styret af p-piller hvor de så ringede ind når de havde taget den sidste pille... så jeg ville da prøve at ringe til din klinik hvis jeg var dig og få klar besked
Ved ikke om der er andet du har lyst til at vide om forbehandlingen, og om jeg kan svare på det - isåfald skriver du bare 
knus Vinni
Jeg har det egentligt okay igen, lørdag og søndag var jeg rigtig ked af det, men jeg prøver at komme videre, det skal jeg jo, for jeg ønsker et barn SÅ højt...
Nu må jeg indstille mig på at det tidligst kan blive et december barn (jeg har valgt ikke at tænke over om det bliver til jul, da jeg ikke kan planlægge det)...
Sygeplejersken mente ikke jeg skulle i nedregulering, hun mente jeg havde lige så godt af den korte behandling pga af min PCO...
PCO er når man har cyster på æggestokkene, og nogen har også en ubalance i hormonerne, jeg har vidst kun cysterne men de gør også at jeg ingen ægløsning har, og jeg har lille skævhed i hormoner der ikke kan måles, men det kan ses som lidt uren hud f.eks....
Jeg ved faktisk slet ikke med endometriose er selvom jeg er støt på det nogen gange??
Glæder mig til en pause, men synes også det er hårdt, da det hurtigt udvikler sig til et langt projekt...håber jeg når et 2010 barn...
Men dig, Trine (Thjul) og jeg kommer til at følges meget godt ad, så det bliver spændende...
Jamen du kan svare på spørgsmål om nedregulering og jeg kan om ægudtagning og ægoplægning og det efterfølgende...
Og Trine om alt muligt andet (hun kan faktisk svare lidt på det hele
)
Så vi har samlet lidt et ekspert panel...