IVF nedregulering og PCO...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.502 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

MM1987

Ja så kom min mens, og alle de tegn jeg havde på graviditet skyldes crinone, ligesom den udsatte min mens, så nu er jeg på den igen (efter at have grædt mig i søvn)...

Jeg vil gerne fortsætte med IVF (hvis jeg må) og har derfor været inde og læse om det...

Det jeg ikke forstår er, at jeg på 28 dagen i denne cyklus skal starte med nedregulering i form at næsespray og så er det først ved næste mens at jeg skal igang med stimulering. Men da jeg ingen ægløsning har af mig selv, så vil der jo ikke komme en næste menstruation...

Så hvordan foregår nedregulering når man ikke har en cyklus??....skal jeg så igennem nedregulering eller fortsætter vi bare med det samme, og bliver stimuleret i denne cyklus??

MVH Mia Maia - der er ved at opgive tanken om at hun får et 2010 barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vial

Kan desværre ikke svare dig på spørgsmålene, men jeg kan give dig et stort trøstekram

Hvor er det bare klamt, at det skal være så besværligt for jer

Til sidst vil jeg råde dig til at gå ind på

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/

Ude til venstre i menuen kan du se et link til "Spørg Lægen". Der vil du måske kunne finde svar. Eller du kan stille dit spørgsmål til Svend Lindenberg. Han er nok den læge i DK der ved mest om PCO og IVF (han var involveret i det allerførste ivf-halløj på Riget tilbage i starten af 80'erne).

Han svarer alle uanset om de er patienter hos ham eller andre.

Der findes også masser af oplysninger på

http://www.pcoinfo.dk/Fertilitet/PCOS-og-fertilitetsbehandling/

Derudover så er Bjarne Stigsby også ret god på pco og fertilitetsfronten. Han har en klinik i Taastrup.

Kram fra mig, som håber, at næste forsøg giver bonus

Anmeld

31. januar 2010

håber snart det er os

det er jeg godt nok ked af at høre

kæmpe til dig

knuz

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

KaMa skriver:

Kan desværre ikke svare dig på spørgsmålene, men jeg kan give dig et stort trøstekram

Hvor er det bare klamt, at det skal være så besværligt for jer

Til sidst vil jeg råde dig til at gå ind på

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/

Ude til venstre i menuen kan du se et link til "Spørg Lægen". Der vil du måske kunne finde svar. Eller du kan stille dit spørgsmål til Svend Lindenberg. Han er nok den læge i DK der ved mest om PCO og IVF (han var involveret i det allerførste ivf-halløj på Riget tilbage i starten af 80'erne).

Han svarer alle uanset om de er patienter hos ham eller andre.

Der findes også masser af oplysninger på

http://www.pcoinfo.dk/Fertilitet/PCOS-og-fertilitetsbehandling/

Derudover så er Bjarne Stigsby også ret god på pco og fertilitetsfronten. Han har en klinik i Taastrup.

Kram fra mig, som håber, at næste forsøg giver bonus

Mange tak...

Jeg skal jo have taget blodprøve ude på sygehuset i morgen, så regner med jeg lige kan stille et par spørgsmål der - det kan jeg sikkert ikke, men de skal jo igang snart hvis jeg ikke skal i nedregulering, så håber jeg kan få nogen svar hurtigst muligt der...

Men vil da lige se på linkene, det kunne jo være jeg kunne finde svaret...

Jeg synes godt nok også det er uretfærdigt, men sådan er det jo, der intet fair i at nogen gravide uden at ønske det og får det fjernet og nogen der ønsker det så højt ikke kan...

Jeg tror jeg lukker lidt af for følelserne, for når jeg går ind i dem, bliver helt svimmel og dårlig, tror ikke rigtig jeg kan rumme dem..

Tænker nogen gang, det er simpelthen FOR hårdt det her, men kun i 1 sek, for jeg kan aldrig lægge dette ønske på hylden...

TAK...

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

kudsk skriver:

det er jeg godt nok ked af at høre

kæmpe til dig

knuz

Mange tak...

Anmeld

31. januar 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Mange tak...

Jeg skal jo have taget blodprøve ude på sygehuset i morgen, så regner med jeg lige kan stille et par spørgsmål der - det kan jeg sikkert ikke, men de skal jo igang snart hvis jeg ikke skal i nedregulering, så håber jeg kan få nogen svar hurtigst muligt der...

Men vil da lige se på linkene, det kunne jo være jeg kunne finde svaret...

Jeg synes godt nok også det er uretfærdigt, men sådan er det jo, der intet fair i at nogen gravide uden at ønske det og får det fjernet og nogen der ønsker det så højt ikke kan...

Jeg tror jeg lukker lidt af for følelserne, for når jeg går ind i dem, bliver helt svimmel og dårlig, tror ikke rigtig jeg kan rumme dem..

Tænker nogen gang, det er simpelthen FOR hårdt det her, men kun i 1 sek, for jeg kan aldrig lægge dette ønske på hylden...

TAK...

Jeg ved fra min søster, at det er fuldstændig umenneskeligt at være i barnløshedsbehandling, og det udløser sorgfølelser helt på lige fod med dødsfald.

Skynd jer at få noget hjælp til at bearbejde sorgen - så I hele tiden er klar til at face en ny dag - og et nyt forsøg nu her.

Uanset, hvad I går i gennem, så ender det med skrig, skrål og en lille lyserød rosin - husk det

Anmeld

31. januar 2010

oo

jeg er sikker på de gerne vil svare på spørgsmål imorgen, de plejer at være rigtig søde til den slags på OUH!!

(da Randi troede jeg var ved at abortere sidste år efter den første scanning, skældte hun sygeplejersken der skulle tage min blodprøve ud fordi hun lod mig sidde og vente i næsten tre kvarter mens hun drak kaffe og jeg var ved at kaste op fordi jeg lige havde fået den værste besked nogensinde)

og igen et KÆMPESTORT fra mig! du skal endelig læsse af herinde! det hjælper virkelig, selvom man godt selv kan syntes man er møgtræls at høre på. men vi er mange der kender de følelser og de dage hvor man skal bruge alle sine kræfter bare på at komme ud af sengen som Kama siger, så er det utrolig vigtigt at få sat ord på det hele, så man ikke lige pludselig har en stor hård klump siddende istedet for et håbefuldt hjerte.

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg er sikker på de gerne vil svare på spørgsmål imorgen, de plejer at være rigtig søde til den slags på OUH!!

(da Randi troede jeg var ved at abortere sidste år efter den første scanning, skældte hun sygeplejersken der skulle tage min blodprøve ud fordi hun lod mig sidde og vente i næsten tre kvarter mens hun drak kaffe og jeg var ved at kaste op fordi jeg lige havde fået den værste besked nogensinde)

og igen et KÆMPESTORT fra mig! du skal endelig læsse af herinde! det hjælper virkelig, selvom man godt selv kan syntes man er møgtræls at høre på. men vi er mange der kender de følelser og de dage hvor man skal bruge alle sine kræfter bare på at komme ud af sengen som Kama siger, så er det utrolig vigtigt at få sat ord på det hele, så man ikke lige pludselig har en stor hård klump siddende istedet for et håbefuldt hjerte.

Jamen det håber jeg så...kunne være rart lige at få lidt afklaring i morgen allerede...

Jeg er slet ikke det er træls at høre på det, for VED at du/I har akkurat de samme følelser...

Vi snakker gudskelov om det, og græder også sammen...

Ville ønske der var tilknyttet en psykolog til sådanne behandlinger, det ville være rart tror jeg...

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Hvor er det uretfærdigt, at I skal igennem denne kamp, søde!! For pokker, hvor er det trist og hårdt!!

Jeg kan næppe sige noget der hjælper, men jeg håber du læsser af herinde hvis/når du får brug for det!!

Jeg ønsker dig/Jer ALT det bedste!

Stort trøstekram

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Hvor er det uretfærdigt, at I skal igennem denne kamp, søde!! For pokker, hvor er det trist og hårdt!!

Jeg kan næppe sige noget der hjælper, men jeg håber du læsser af herinde hvis/når du får brug for det!!

Jeg ønsker dig/Jer ALT det bedste!

Stort trøstekram

Mange tak...

Jeg synes ikke rigtig jeg bliver klogere desværre...

Men forhåbentlig har de tid til at give mig lidt svar i morgen...

Og så håber jeg på en kort behandling, så er tanken om en 2010 baby slet ikke ude endnu...

Bare det at jeg har Jer herinde er fantastisk...

Håber der stadig er chancer hos dig...synes det er din tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.