IVF nedregulering og PCO...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

MM1987

Sender den lige op i håb om at der er nogen der ved lidt om dette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Ja så kom min mens, og alle de tegn jeg havde på graviditet skyldes crinone, ligesom den udsatte min mens, så nu er jeg på den igen (efter at have grædt mig i søvn)...

Jeg vil gerne fortsætte med IVF (hvis jeg må) og har derfor været inde og læse om det...

Det jeg ikke forstår er, at jeg på 28 dagen i denne cyklus skal starte med nedregulering i form at næsespray og så er det først ved næste mens at jeg skal igang med stimulering. Men da jeg ingen ægløsning har af mig selv, så vil der jo ikke komme en næste menstruation...

Så hvordan foregår nedregulering når man ikke har en cyklus??....skal jeg så igennem nedregulering eller fortsætter vi bare med det samme, og bliver stimuleret i denne cyklus??

MVH Mia Maia - der er ved at opgive tanken om at hun får et 2010 barn...

Åh ØV ØV ØV  Havde håbet at kunne lykønske dig her om et par dage.

Håber du er okay!! Sender dig et stort og ønsker for dig, at baby 2010 nok skal komme til jer også.

Knus Dorthe

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Åh ØV ØV ØV  Havde håbet at kunne lykønske dig her om et par dage.

Håber du er okay!! Sender dig et stort og ønsker for dig, at baby 2010 nok skal komme til jer også.

Knus Dorthe

Mange tak...

Ja jeg håber også jeg når det...min mor har jo sagt det bliver i november, hvor hun, min lillebror, min moster, min onkel og min fætters pige har fødselsdag...så jeg håber hun har ret...

Anmeld

31. januar 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Mange tak...

Ja jeg håber også jeg når det...min mor har jo sagt det bliver i november, hvor hun, min lillebror, min moster, min onkel og min fætters pige har fødselsdag...så jeg håber hun har ret...

Det satser vi på så 

Kram Dorthe

Anmeld

31. januar 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Ja så kom min mens, og alle de tegn jeg havde på graviditet skyldes crinone, ligesom den udsatte min mens, så nu er jeg på den igen (efter at have grædt mig i søvn)...

Jeg vil gerne fortsætte med IVF (hvis jeg må) og har derfor været inde og læse om det...

Det jeg ikke forstår er, at jeg på 28 dagen i denne cyklus skal starte med nedregulering i form at næsespray og så er det først ved næste mens at jeg skal igang med stimulering. Men da jeg ingen ægløsning har af mig selv, så vil der jo ikke komme en næste menstruation...

Så hvordan foregår nedregulering når man ikke har en cyklus??....skal jeg så igennem nedregulering eller fortsætter vi bare med det samme, og bliver stimuleret i denne cyklus??

MVH Mia Maia - der er ved at opgive tanken om at hun får et 2010 barn...

Ej søde, hvor er jeg ked af at det ikke lykkedes denne gang!!!

Kæmpe krammer!!! Og  at næste gang er lykkens gang for jer!!!

Knus Lene

Anmeld

31. januar 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Ej søde, hvor er jeg ked af at det ikke lykkedes denne gang!!!

Kæmpe krammer!!! Og  at næste gang er lykkens gang for jer!!!

Knus Lene

Mange tak...

Anmeld

31. januar 2010

benthe :-)

et er på vej til dig søde
benthe

Anmeld

1. februar 2010

MM1987

benthe :-) skriver:

et er på vej til dig søde
benthe

Tak...

Anmeld

1. februar 2010

MM1987

Nå, så fik jeg taget blodprøve...

Jeg spurgte en derude hvad der skulle ske fremover og hun svarede bare jamen først skal du i en måneds pause og så derefter skal du i nedregulering så der går i hvert fald 2 måneder inden du kommer igang...

Jeg tudede på vej ned til blodprøve tagning, det var jo værre end worst case... Men heldigvis var der en sygeplejerske der så det, og efter blodprøven var jeg inde og tale med hende...

Jeg skal først have p-piller i en måned, for at give mig en pause (det glæder jeg mig faktisk til) og så ved min næste blødning håber hun vi kan gå i gang (de har travlt) og hun mente ikke jeg skulle i nedregulering pga af min PCO...så det var fedt...

Jeg fik samtidig afvide at hun synes det var noget rod det med at blive konverteret, selvom hun vidste gyn havde gjort det i bedste mening, men det forringer altså chancerne da æggene er blevet sultet og gået til grunde...(der var jo kun 2 ud af 9) og i den forbindelse sagde hun også at det æg som var blevet sat op kun var okay, det var ikke super...

Men med den rigtige behandling mente hun det kom til at se meget bedre ud...

Håber virkelig jeg kommer til 1. marts...så kan jeg nemlig lige nå en 2010 baby - hvis alt går godt...

Anmeld

1. februar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Nå, så fik jeg taget blodprøve...

Jeg spurgte en derude hvad der skulle ske fremover og hun svarede bare jamen først skal du i en måneds pause og så derefter skal du i nedregulering så der går i hvert fald 2 måneder inden du kommer igang...

Jeg tudede på vej ned til blodprøve tagning, det var jo værre end worst case... Men heldigvis var der en sygeplejerske der så det, og efter blodprøven var jeg inde og tale med hende...

Jeg skal først have p-piller i en måned, for at give mig en pause (det glæder jeg mig faktisk til) og så ved min næste blødning håber hun vi kan gå i gang (de har travlt) og hun mente ikke jeg skulle i nedregulering pga af min PCO...så det var fedt...

Jeg fik samtidig afvide at hun synes det var noget rod det med at blive konverteret, selvom hun vidste gyn havde gjort det i bedste mening, men det forringer altså chancerne da æggene er blevet sultet og gået til grunde...(der var jo kun 2 ud af 9) og i den forbindelse sagde hun også at det æg som var blevet sat op kun var okay, det var ikke super...

Men med den rigtige behandling mente hun det kom til at se meget bedre ud...

Håber virkelig jeg kommer til 1. marts...så kan jeg nemlig lige nå en 2010 baby - hvis alt går godt...

ork, jeg har lige akkurat sendt dig en mail, men så skrev du jo alt hvad jeg spurgte om herinde

godt at sygeplejersken lige fik fat i jer!

og jeg ved godt, at det føles såååå træls at komme i pause, man vil bare videre videre videre på jagt efter babyer, men tro mig, du blir SÅ glad når du kan mærke din krop komme i ligevægt igen. man kan ikke helt fornemme hvor crazy det hele er når man står midt i det, men i pausen er man helt "PHEEEW"

jeg venter stadig på en ordentlig mens så jeg kan melde mig til, så så vidt jeg kan regne ud starter jeg også tidligst hormoner i begyndelsen af marts (jeg går ud fra jeg skal i nedregulering netop fordi de har så travlt og Randi sagde, at det var en måde at få flere igang på, når der ikke var så god tid derinde).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.