LouiseLarsen skriver:
Kan huske da jeg i et ivrigt forsøg på at sætte fødslen igang da jeg skulle have Nicklas, gik 5 km i en eng, med højt græs osv... Det eneste jeg fik ud af det var total øm krop, og jeg var så træt. Er glad for fødslen ikke gik i gang samme aften, for havde været utrolig hårdt oen på den tur....
Det samme med de to dage jeg drak amrikansk olie, hvor jeg bagefter ikke kunne andet at sidde på wc... Tænk sig, kunne have været rigtig hyggeligt hvis jeg havde fået veer oven i.... :0(
Hehe, nu har jeg termin om 9 uger, og garenteret jeg er dum nok til at gøre de samme ting igen når jeg bliver for utålmodig, hehe....
Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!
he he gik lige sådan en tur igår da manden havde taget bilen, det gør jeg ikke igen, kunne ikke komme op fra sofaen ned eller op af sengen, jeg var tudefærdig af smerter. så gåture er ikke min krop ejnet for tiden.. hvis jeg var gået i fødsel igår, var det hårdt for jordemoder og min mand da mine ben ikke ville løfte sig hvis jeg prøvede og ville være totalt tudemarie af de smerter også var det ingengang maven der gjorde ondt..
nu giver jeg lige de hindbærblade en chance, det kan nok ikke skade...
og hvis der ikke sker noget i weekenden, prøver jeg zoneterpi og ellers så er det vel bare et tegn på at det ikke skal være i denne uge
Anmeld