sætte en fødsel igang selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Kan huske da jeg i et ivrigt forsøg på at sætte fødslen igang da jeg skulle have Nicklas, gik 5 km i en eng, med højt græs osv... Det eneste jeg fik ud af det var total øm krop, og jeg var så træt. Er glad for fødslen ikke gik i gang samme aften, for havde været utrolig hårdt oen på den tur....

Det samme med de to dage jeg drak amrikansk olie, hvor jeg bagefter ikke kunne andet at sidde på wc... Tænk sig, kunne have været rigtig hyggeligt hvis jeg havde fået veer oven i.... :0(

Hehe, nu har jeg termin om 9 uger, og garenteret jeg er dum nok til at gøre de samme ting igen når jeg bliver for utålmodig, hehe....

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

he he gik lige sådan en tur igår da manden havde taget bilen, det gør jeg ikke igen, kunne ikke komme op fra sofaen ned eller op af  sengen, jeg var tudefærdig af smerter. så gåture er ikke min krop ejnet for tiden.. hvis jeg var gået i fødsel igår, var det hårdt for jordemoder og min mand da mine ben ikke ville løfte sig hvis jeg prøvede og ville være totalt tudemarie af de smerter også var det ingengang maven der gjorde ondt..

nu giver jeg lige de hindbærblade en chance, det kan nok ikke skade...

og hvis der ikke sker noget i weekenden, prøver jeg zoneterpi og ellers så er det vel bare et tegn på at det ikke skal være i denne uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

karina22 skriver:

he he gik lige sådan en tur igår da manden havde taget bilen, det gør jeg ikke igen, kunne ikke komme op fra sofaen ned eller op af  sengen, jeg var tudefærdig af smerter. så gåture er ikke min krop ejnet for tiden.. hvis jeg var gået i fødsel igår, var det hårdt for jordemoder og min mand da mine ben ikke ville løfte sig hvis jeg prøvede og ville være totalt tudemarie af de smerter også var det ingengang maven der gjorde ondt..

nu giver jeg lige de hindbærblade en chance, det kan nok ikke skade...

og hvis der ikke sker noget i weekenden, prøver jeg zoneterpi og ellers så er det vel bare et tegn på at det ikke skal være i denne uge

jeg prøvede enlig at gå en lang tur, fordi jeg gik i fødsel af det sidst, i uge 32, det blev stoppet også fik jeg det igang senere ved at fytte. men tror det afhænger af mange ting om det går igang. men tiden går jo med at prøve

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

Min fødsel gik først igang da jeg havde bildt mig selv ind at baby skulle tvinges ud.. at hun så godt nok også skulle tvinges ud med kiwikop da hun skulle fødes var så noget andet

de kan godt være lidt på tværs de bøller, he he.. det kommer når man mindst venter det.

Anmeld

29. januar 2010

MaleneG

karina22 skriver:

de kan godt være lidt på tværs de bøller, he he.. det kommer når man mindst venter det.

ja det må man sige ..

Anmeld

30. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Lise skriver:

Tror i realiteten ikke der er andet at gøre end at vente til kroppen og babyen sætter det igang selv..

MEN:

- Hindbærbladte (kan købes i Matas (jeg selv drak én kop, og så fødte jeg - tilfældigt??? )

- Gøre rent

- Sex

- Gå op og ned af trapper

- Bag/Spis vekage (har ikke opskriften, men den kan vel findes)

Det var vist det jeg lige kunne komme i tanke om  Held og lykke med det.

var i matas i dag for at købe det, men jeg ku ikke få noget?? har købt noget te, noget man skal komme i et tefilter med hindbær, er det ikke det samme tror du, bare der er hindbær i??

Anmeld

31. januar 2010

baby2010

karina22 skriver:

var i matas i dag for at købe det, men jeg ku ikke få noget?? har købt noget te, noget man skal komme i et tefilter med hindbær, er det ikke det samme tror du, bare der er hindbær i??

FANTASTISK AT DEN HINDBÆRBLADTE VAR SÅ EFFEKTIV, AT MAN GÅR I FØDSEL AF BARE AT TÆNKE PÅ DEN! 

Hihi - god fødsel herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.