Der er ikke så meget at gøre, babyen kommer når den kommer... Det eneste du får ud af de mange fysiske anstrængelser er at du måske har kørt dig selv vild træt op til fødslen, og det ville jo være træls...
Det er ikke sex, men mandens sæd der skulle siges at sætte fødslen igang. Der er et stod i mandens sæd, som der går ind og kan sætte fødslen i gang, men kun hvis du i forvejen er meget tæt på fødsel. Hvis ikke skal der RIGTIG meget sæd til for at det har nogen virkning.
Amrikansk olie gør ikke andet end at give dig nogen trælse plukveer eller/og meget tynd mave..... Ja begge dele påvirker din livmoder og hvis du som med sex i forvejen er meget tæt på fødsel, kan det sætte lidt skub i tingene.... Men hvos fedt er det lige at ligge med pistol skide, samme tid med du ligger med veer??
Nej jeg ville nok bare vente... Jeg ved det er rigtig svært, kender alt for godt det der med at nu vil man bare have baby ud, men tålmodighed er det bedste. Baby kommer når den vil, og ikke når du vil!
Kram
Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!
Anmeld