sætte en fødsel igang selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Zafir skriver:

Altså der er også nogen der prøver med zoneterapi. Men hvis den ikke vil ud nu, så vil den ikke

Tålmodighed er en DYD tilsidst ...

jep har lige snakket med en veninde som fik detog fødslen gik igang om aftenen.. så det prøver jeg at få en tid til på mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

jep har lige snakket med en veninde som fik detog fødslen gik igang om aftenen.. så det prøver jeg at få en tid til på mandag..

Rigtig god idé

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

chakrahealer skriver:

øv øv - nå bare alt går som det skal så er det jo lige meget hvor man føder

ja det var meget hurtigt - både mig og kæresten var faktisk også lidt i chok bagefter - især min kæreste han kunne slet ikke følge med haha

kan godt forstå i var i chok, det er godt nok også hurtigt, har en veninde som fødte på 1½ time, hun var ret ked af ikke at nå at opfatte hva der enlig skete før de havde et barn..

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Zafir skriver:

Rigtig god idé

skal bare lige have jordemoder til at godkende at jeg gør det en uge før termin.. men det tror jeg godt hun vil.. han har en fin vægt og ligger godt fast langt nede i bækkenet og klar til at komme ud..

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

skal bare lige have jordemoder til at godkende at jeg gør det en uge før termin.. men det tror jeg godt hun vil.. han har en fin vægt og ligger godt fast langt nede i bækkenet og klar til at komme ud..

Jeg har fået atvide at det ikke virker, hvis de ikke vil ud Så jeg tror det er sikkert nok. Men det er da en god idé, at spørge sin JM!

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Der er ikke så meget at gøre, babyen kommer når den kommer... Det eneste du får ud af de mange fysiske anstrængelser er at du måske har kørt dig selv vild træt op til fødslen, og det ville jo være træls...

Det er ikke sex, men mandens sæd der skulle siges at sætte fødslen igang. Der er et stod i mandens sæd, som der går ind og kan sætte fødslen i gang, men kun hvis du i forvejen er meget tæt på fødsel. Hvis ikke skal der RIGTIG meget sæd til for at det har nogen virkning.

Amrikansk olie gør ikke andet end at give dig nogen trælse plukveer eller/og meget tynd mave..... Ja begge dele påvirker din livmoder og hvis du som med sex i forvejen er meget tæt på fødsel, kan det sætte lidt skub i tingene.... Men hvos fedt er det lige at ligge med pistol skide, samme tid med du ligger med veer??

Nej jeg ville nok bare vente... Jeg ved det er rigtig svært, kender alt for godt det der med at nu vil man bare have baby ud, men tålmodighed er det bedste. Baby kommer når den vil, og ikke når du vil!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Zafir skriver:

Jeg har fået atvide at det ikke virker, hvis de ikke vil ud Så jeg tror det er sikkert nok. Men det er da en god idé, at spørge sin JM!

nej, men tror godt ham her vil ud, har små veer hver aften, men de går i sig selv igen, så måske han lige skal have lidt hjælp.

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Der er ikke så meget at gøre, babyen kommer når den kommer... Det eneste du får ud af de mange fysiske anstrængelser er at du måske har kørt dig selv vild træt op til fødslen, og det ville jo være træls...

Det er ikke sex, men mandens sæd der skulle siges at sætte fødslen igang. Der er et stod i mandens sæd, som der går ind og kan sætte fødslen i gang, men kun hvis du i forvejen er meget tæt på fødsel. Hvis ikke skal der RIGTIG meget sæd til for at det har nogen virkning.

Amrikansk olie gør ikke andet end at give dig nogen trælse plukveer eller/og meget tynd mave..... Ja begge dele påvirker din livmoder og hvis du som med sex i forvejen er meget tæt på fødsel, kan det sætte lidt skub i tingene.... Men hvos fedt er det lige at ligge med pistol skide, samme tid med du ligger med veer??

Nej jeg ville nok bare vente... Jeg ved det er rigtig svært, kender alt for godt det der med at nu vil man bare have baby ud, men tålmodighed er det bedste. Baby kommer når den vil, og ikke når du vil!

Kram

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

nej det ville ikke være fedt at have dårlig mave, det har jeg i forvejen haft i to uger, så nej tak til det

tror også baby først kommer når den vil, men tror også på at man kan sætte skup i fødslen hvis den er lige om hjørnet, hva jeg tror den er..

jeg slapper meget af så jeg ikke er så træt.. gider heller ikke det store, hi hi..

knus

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

karina22 skriver:

nej det ville ikke være fedt at have dårlig mave, det har jeg i forvejen haft i to uger, så nej tak til det

tror også baby først kommer når den vil, men tror også på at man kan sætte skup i fødslen hvis den er lige om hjørnet, hva jeg tror den er..

jeg slapper meget af så jeg ikke er så træt.. gider heller ikke det store, hi hi..

knus

Kan huske da jeg i et ivrigt forsøg på at sætte fødslen igang da jeg skulle have Nicklas, gik 5 km i en eng, med højt græs osv... Det eneste jeg fik ud af det var total øm krop, og jeg var så træt. Er glad for fødslen ikke gik i gang samme aften, for havde været utrolig hårdt oen på den tur....

Det samme med de to dage jeg drak amrikansk olie, hvor jeg bagefter ikke kunne andet at sidde på wc... Tænk sig, kunne have været rigtig hyggeligt hvis jeg havde fået veer oven i.... :0(

Hehe, nu har jeg termin om 9 uger, og garenteret jeg er dum nok til at gøre de samme ting igen når jeg bliver for utålmodig, hehe....

Anmeld

29. januar 2010

MaleneG

Min fødsel gik først igang da jeg havde bildt mig selv ind at baby skulle tvinges ud.. at hun så godt nok også skulle tvinges ud med kiwikop da hun skulle fødes var så noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.