sætte en fødsel igang selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.787 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

er der nogen der har forslag til hvordan man får sat en fødsel igang??? 

har prøvet sex, massage og en masse motion. også har jeg fået afvide at jeg skal prøve amerikanskolie, nogen som har prøvet det? også mavebøjninger.

har du prøvet noget, eller hørt noget der virkede??

kunne vildt godt tænke mig, som mange andre at få det sat igang, for av av hvor gør det ondt..

stort knus fra karina 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

ønskebørn74

karina22 skriver:

har prøvet sex, massage og en masse motion. også har jeg fået afvide at jeg skal prøve amerikanskolie, nogen som har prøvet det? også mavebøjninger.

kunne vildt godt tænke mig, som mange andre at få det sat igang, for av av hvor gør det ondt..

Min veninde drak te med hindbærblade... Der var respons inde for nogle timer.... Om det var det el. naturen... kan ikke garanteres.. Men det var rådet hun fik..

Anmeld

29. januar 2010

Ox.

karina22 skriver:

Vi prøvede alt, virkelig bare alt, og jeg gik alligevel næsten fulde 2 uger over .. Tror bare bebs vil ud når den vil ..

Anmeld

29. januar 2010

Lise

Tror i realiteten ikke der er andet at gøre end at vente til kroppen og babyen sætter det igang selv..

MEN:

- Hindbærbladte (kan købes i Matas (jeg selv drak én kop, og så fødte jeg - tilfældigt??? )

- Gøre rent

- Sex

- Gå op og ned af trapper

- Bag/Spis vekage (har ikke opskriften, men den kan vel findes)

Det var vist det jeg lige kunne komme i tanke om  Held og lykke med det.

Anmeld

29. januar 2010

Ox.

karina22 skriver:

De fleste bliver bare dårlige når de får amerikansk olie, og en ordentlig omgang tynd mave

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Din bebs kommer ud til dig, når bebs er klar til det...

Alt det med at have sex, gå op og ned af trapper, osv derud af... Tror sq ikke rigtig på det...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

29. januar 2010

Koen.

Lise skriver:

Tror i realiteten ikke der er andet at gøre end at vente til kroppen og babyen sætter det igang selv..

MEN:

- Hindbærbladte (kan købes i Matas (jeg selv drak én kop, og så fødte jeg - tilfældigt??? )

- Gøre rent

- Sex

Googlede ve kage og fandt denne opskrift

4 æg

1 dl sukker

300 g margarine eller smør

230 g mel

300g chokolade

1. spsk cacao

1 tsk baepulver

200 gram kokosmel

i håndfuld rosiner

1,5 del stærk kaffe.

Fremgangsmåde

Smør og sukker røres sammen. Æggene tilsættes et af gangen. Mel, cacaopulver og bagepulver røres i . Halvdelen af chokoladen smeltes i kaffen. Rosiner og kokos tilsættes. Blandingen røres i dejen. Hældes i en smurt springform. Bages ved 180 grader forvarmet ovn i ca 1 time. Når kagen er afkølet smeltes resten af chokoladen og fordeles over kagen.

tror næppe den virker men så går tiden da

Tanja 28 + 6

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

Uha, jeg prøvede også ALT, vekage, sex i rå mængder, masser af motion, akupunktur, zoneterapi, fået løsnet hinder (det gør en jordemoder), amerikansk olie og INTET HJALP!!!!

Du er heller ikke hlet nået til terminsdagen endnu, så du må nok væbne dig med tålmodighed og vente et par uger endnu.

Mavebøjninger vil jeg stærkt fraråde!!! Det kan ødelægge dine mavemuskler, de bliver strukket ud til siden, og du får dem aldrig 'ind' igen, hvilket betyder at du ikke kan få flad mave, eller næsten flad mave mere, fordi dine mavemuskler sidder ude på siden, istedet foran maven, hvor de er beregnet til at sidde og holde fast på tarme m.m.

Din mave må ikke blive 'trekantet' at se på, når du laver mavebøjninger, det er dét der øderlægger dem!

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

ønskebarn74 skriver:

Min veninde drak te med hindbærblade... Der var respons inde for nogle timer.... Om det var det el. naturen... kan ikke garanteres.. Men det var rådet hun fik..

det vil jeg da prøve  hvis det ikke virker, lyder det ikke som om det smager grimt..

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Lise skriver:

MEN:

- Gøre rent

- Sex

må hellere prøve de hindbærblade der.. hi hi.. drak du meget, eller bare et par kopper??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.