sætte en fødsel igang selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Sussie&Lilje skriver:

De fleste bliver bare dårlige når de får amerikansk olie, og en ordentlig omgang tynd mave

ja det har jeg også hørt, men det sku hjælpe hos nogen, men sku ikke være rart da veerene bliver kraftigere pga af tynd mave..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Lise

karina22 skriver:

må hellere prøve de hindbærblade der.. hi hi.. drak du meget, eller bare et par kopper??

Tror bare jeg nåede at drikke en enkelt kop..eller et par kopper... lavede det kun en enkelt gang, og så gik der faktisk under et døgn før de første veer kom...

Tror virkelig ikke på at en kop te kan sætte en fødsel igang, men på den anden side tror jeg sgu jeg nupper en kande te når jeg gerne vil føde

Anmeld

29. januar 2010

chakrahealer

tror desværre ikke at der er noget der hjælper gik en uge over tid med begge mine børn - øv. 

Har dog hørt at sex virker, hvis altså føslen er lige op over alligevel så måske man kan fremskynde det lidt alligevel på den måde.

Da jeg skulle have nummer 2 læste jeg om een der spiste hakkebøffer for at sætte fødslen i gang det var lykkedes 2 gange for hende så det skulle da lige prøves selvom det lød helt åndsvagt - jeg fødte den nat efter at ha spist hakkebøffer til aftensmad. ha ha det er nok tilfældigt men hvis du er desperat kan du jo prøve.

Krydser fingre for at baby kommer snart

Anmeld

29. januar 2010

chakrahealer

Kan i øvrigt anbefale at føde i vand det gjorde jeg med begge mine børn - det varme vand smertelindrer og det virker dejligt afslappende.

Børn der bliver født i vand for en mere glidende overgang til verdenen og er derfor meget rolige når de bliver født - de græder f.eks. ikke

Når jeg skal have nummer 3 skal jeg helt sikkert føde i vand igen hvis jeg når det sidste gang tog fødslen 2 timer og et kvarter fra første ve til han var ude så kan risikerer at det går endnu hurtigere næste gang - uha.

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Lise skriver:

Tror bare jeg nåede at drikke en enkelt kop..eller et par kopper... lavede det kun en enkelt gang, og så gik der faktisk under et døgn før de første veer kom...

Tror virkelig ikke på at en kop te kan sætte en fødsel igang, men på den anden side tror jeg sgu jeg nupper en kande te når jeg gerne vil føde

he he, ja det havde jeg også gjort hvis min fødsel gik igang efter sidst..

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

chakrahealer skriver:

tror desværre ikke at der er noget der hjælper gik en uge over tid med begge mine børn - øv. 

Har dog hørt at sex virker, hvis altså føslen er lige op over alligevel så måske man kan fremskynde det lidt alligevel på den måde.

Da jeg skulle have nummer 2 læste jeg om een der spiste hakkebøffer for at sætte fødslen i gang det var lykkedes 2 gange for hende så det skulle da lige prøves selvom det lød helt åndsvagt - jeg fødte den nat efter at ha spist hakkebøffer til aftensmad. ha ha det er nok tilfældigt men hvis du er desperat kan du jo prøve.

Krydser fingre for at baby kommer snart

ha ha, det lyder lidt vildt, fik faktisk hakkebøffer for en uges tid siden, men der skete ikke noget.. hi hi..

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

chakrahealer skriver:

Kan i øvrigt anbefale at føde i vand det gjorde jeg med begge mine børn - det varme vand smertelindrer og det virker dejligt afslappende.

Børn der bliver født i vand for en mere glidende overgang til verdenen og er derfor meget rolige når de bliver født - de græder f.eks. ikke

Når jeg skal have nummer 3 skal jeg helt sikkert føde i vand igen hvis jeg når det sidste gang tog fødslen 2 timer og et kvarter fra første ve til han var ude så kan risikerer at det går endnu hurtigere næste gang - uha.

hold da op, det var hurtigt...

jeg må ikke føde i vand, da jeg har fået kejsersnit første gang, de skal holde øje med aret, ville jeg ellers rigtig gerne..

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså der er også nogen der prøver med zoneterapi. Men hvis den ikke vil ud nu, så vil den ikke

Tålmodighed er en DYD tilsidst ...

Anmeld

29. januar 2010

chakrahealer

øv øv - nå bare alt går som det skal så er det jo lige meget hvor man føder

ja det var meget hurtigt - både mig og kæresten var faktisk også lidt i chok bagefter - især min kæreste han kunne slet ikke følge med haha

Anmeld

29. januar 2010

katrine26

Altså jeg ved ikke om det er sandt men har hørt af det ikke er sexen men mandens sæd som kan sætte en fødsels igang, det er åbenbart noget med de homoner manden producer i sin sæd der gør det. men selvfølig skal man jo havde sex for at han kan komme, så det kan vel lige så godt være sexen som sædet der gør det.?.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.