Jeg er fucking ved at få spat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.101 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

qp

Ja som overskriften lyder så er jeg ved, at blive sindsyg!!

Min dreng som er 15 mdr er ved, at få en ny tand, han har haft feber og er meget snottet.  Hele weekenden har han været klistret til mig og grædt, grædt og atter grædt!

Jeg har givet ham panodil og det hjælper da lidt på smerterne men han piver hele tiden og det er så frygteligt, at høre på.

Jeg har vildt ondt af ham og mit hjerte går i 1000 stykker ved, at høre og se ham være så ked af det - men FUCK hvor er jeg OGSÅ træt, drænet, ked af det og skide irritabel.

Nogle gange har jeg simpelthen haft lyst til, at sætte mig ind i et hjørne, lukke af for alt og bare tude derud af.

I dag skulle jeg på wc og han ville bare ikke finde sig i, at jeg gik fra ham (han skulle sove) og han græd og græd.... Jeg fik simpelthen bare NOK og måtte lukke mig inde på toilettet i 5 minutter hvorefter jeg kom ud med mega dårlig samvittighed, følelsen af utilstrækkelighed og magtesløshed.

Jeg har ingen aflastning - non what so ever og føler virkelig jeg er ved, at gå kold i den her moderrolle. Jeg kan mærke inde i mig selv efter dette år, at jeg virkelig har brug for LUFT - at komme væk, ud blandt voksne, i biffen om aftenen, på dates, drikke mig i hegnet ja alt det man bare IKKE KAN når man er enlig mor uden aflastning. Det går mig meget på kan jeg mærke og jeg ved ikke hvor jeg skal placere alle mine behov da der jo ikke er nogen steder, at placere dem henne.

For en god ordens skyld vil jeg slutte af med, at sige - jeg elsker min søn over alt i verden, jeg vil ham det allerbedste og han betyder alverden for mig... Lige pt gennemgår jeg en personlig krise hvor jeg føler jeg må undertrykke mine egne behov pga rollen som enlig mor - dette gør mig ikke til en dårlig mor, men en mor med nogle egoistiske tanker. Dem har vi nok alle sammen, men det er bare ikke så skide populært, at fortælle det.

Hvad er jeres erfaringer? - Hvad tænker og føler i? - Hvilke behov har i for jer selv som enkelte individer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Phoenix

Alle har da brug for aflastning ind i mellem. Du er konstant på og det ville være en prøvelse for enhver. Jeg har ikke så mange forslag til aflastning, men umiddelbart tænker jeg på om reservebedste ordningen kunne være en mulighed ?

Fandt lige det her link.

http://www.seniorlife.dk/mac/tjenester/reservebedste.php

Ved godt det ikke er til så meget hjælp på nuværende tidspunkt, men måske kunne det være en mulighed på sigt ?

Anmeld

24. januar 2010

mariamiss6

Argh det lyder også bare surt....

jeg synes helt ærligt det er okay at være egoistisk og lukke sig inde eller ude af babys rum når det bare gælder 5 minutter... Jeg har ærligt talt selv gjort det en 7 minutters tid i ny og næ når tingene blev for sure... så uden for døren og ryge en smøg, og så tilbage med fornyet energi, fordi ørerne lige har fået lidt fred....

og udover det, så passer jeg da gerne din søn i ny og næ, hvis du altså ikke har noget imod at aflevere ham her hos mig

jeg har bastian fra maj 07 og felix fra ddecember 08, og jeg er også alene, men har dog olde og morfar på samme matrikel

Anmeld

24. januar 2010

@spire

Har du heller ingen veninder eller andet der kan tage ham en eftermiddag eller lign...?

Kan se du bor i samme postnummer som mig.. Jeg går rundt på barsel og laver ingenting.. Ville mere end gerne hjælpe da jeg selv skal være alene om min lille datter, og kan snildt se mig i samme situation om et års tid hvis ikke jeg havde mulighed for aflastning. Har så en kæmpe familie og en del veninder der allerede har meldt sig som passere..

Du får lige et med på vejen.. Håber på det bedste for dig 

Anmeld

27. januar 2010

qp

Tak for jeres meget søde svar på mit indlæg... I er nogle dejlige mennesker!

Jeg har nu rodet mig ud i noget recervebedste halløj og en dame på 63 har skrevet til mig - vi skal mødes fredag for, at se om der er kemi osv.... Så jeg er mega spændt.

Anmeld

27. januar 2010

@spire

qp skriver:

Tak for jeres meget søde svar på mit indlæg... I er nogle dejlige mennesker!

Jeg har nu rodet mig ud i noget recervebedste halløj og en dame på 63 har skrevet til mig - vi skal mødes fredag for, at se om der er kemi osv.... Så jeg er mega spændt.

Hvor lyder det bare godt...! 

Håber virkelig det dur mellem jer to, så det kan blive noget bedre.. Hvor ville det være rart altså 

for kemien er der på fredag..!

Anmeld

27. januar 2010

qp

@spire skriver:

Hvor lyder det bare godt...! 

Håber virkelig det dur mellem jer to, så det kan blive noget bedre.. Hvor ville det være rart altså 

for kemien er der på fredag..!

Taaak

Anmeld

27. januar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Taaak

Aaaaarj reservebedste.... DET glæder jeg mig til at høre om

Anmeld

27. januar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Aaaaarj reservebedste.... DET glæder jeg mig til at høre om

Jaaah er vildt spændt

Anmeld

27. januar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Jaaah er vildt spændt

Forstår jeg altså godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.