Jeg er fucking ved at få spat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

qp

Delilah skriver:

Der står jo faktisk på panodil pakkerne at det ikke bør anvendes til børn under 4 år..

Du ville lige have, at tråden blev taget op igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

ekzunz

qp skriver:

Du ville lige have, at tråden blev taget op igen?

Jeg undrer mig bare lige lidt her - hvad mener du???

Der kommer 5-6 svar den 26. marts og hun svarer ca. 10-15 min. efter forrige svar.....

Intet ondt, surt eller lign - jeg studsede bare lige over kommentaren...

Anmeld

27. marts 2010

LivasMor

Znuzke skriver:

Der kommer 5-6 svar den 26. marts og hun svarer ca. 10-15 min. efter forrige svar.....

Ej det passer altså ikke helt...

Delilah skriver d. 25 om aftenen, hvor det tidligere indlæg er fra sidst i januar.
De andre skriver rigtig nok d. 26, men det er da vist også dagen efter d. 25

Anmeld

28. marts 2010

qp

LivasMor skriver:

Ej det passer altså ikke helt...

Delilah skriver d. 25 om aftenen, hvor det tidligere indlæg er fra sidst i januar.
De andre skriver rigtig nok d. 26, men det er da vist også dagen efter d. 25

! Korrekt... synes bare det er meget sjovt hun skal tage denne tråd op igen liiiiiiiiiige efter der har været en ano tråd om en recervebedste

Anmeld

28. marts 2010

qp

Znuzke skriver:

Læs svar længere nede

Anmeld

28. marts 2010

LivasMor

qp skriver:

! Korrekt... synes bare det er meget sjovt hun skal tage denne tråd op igen liiiiiiiiiige efter der har været en ano tråd om en recervebedste

Jeg tænkte det samme, da jeg havde læst den anden tråd før denne...

og så er det i øvrigt en lidt ligegyldig kommentar at komme med i forhold til emnet tænker jeg...

Lidt et sidespring :

Jeg har haft gode oplevelser ved brug af Aftermed (tror det har skiftet navn til After) gumme-creme, som jeg brugte til Liva da hun skulle have tænder (efter anbefaling fra lægen). hvis du ikke har prøvet det, er det virkelig forsøget værd

Anmeld

28. marts 2010

qp

LivasMor skriver:

Jeg tænkte det samme, da jeg havde læst den anden tråd før denne...

og så er det i øvrigt en lidt ligegyldig kommentar at komme med i forhold til emnet tænker jeg...

Lidt et sidespring :

Jeg har haft gode oplevelser ved brug af Aftermed (tror det har skiftet navn til After) gumme-creme, som jeg brugte til Liva da hun skulle have tænder (efter anbefaling fra lægen). hvis du ikke har prøvet det, er det virkelig forsøget værd

Ohh tiderne ændrer sig jo hele tiden og lige pt er der ingen problemer med hverken sovning eller tænder, men tak Det der præperat har vi ellers forsøgt engang men det hjalp slet ikke, så fik vi noget andet på recept men det virkede kun kombineret med panodil... så det var en slem omgang for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.