Jeg er fucking ved at få spat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

N&J

Uhh Cuz, har først set din tråd nu, hvor jeg føler med dig, nu er jeg jo bare enorm dårlig til at bruge mine forældre som aflastning, men jeg kender det alt for godt, Nikita har lige haft det sådan i 4 dage og hvor jeg havde mange perioder hvor jeg bare måtte gå ind i stuen og lade min grædende unge sidde i hendes seng, og de følelser som man sidder med bagefter, man føler jo nærmest som om man ikke fortjener at være mor.. 

men vi ved jo allesammen, at de dage går heldigvis over, men bare rolig jeg er også klar til en lille pasningsordning når jeg flytter, så hold ud.. jeg er på vej.. :O)

(Er forresten lige blevet opereret og det gik godt, men var ved at blive indlagt da jeg reagerede ret kraftigt på narkosen, har bare ondt nu, men det går jo over med tiden..)

Håber han har fået det bedre og at du har fået lidt ro igen, 

Knuz fra Cuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Lullaby

Absolut. Du er en kvinde og ikke kun en mor. Kan du ikke hyre en babysitter og så gå i biffen med en veninde? Eller hente knægten lidt senere en dag og så tage på cafe??

Anmeld

28. januar 2010

Cris

Jeg har i to år været alene selv om jeg ikke er alene. Min mand kom fra arbejde mellem 8 og 9 og jeg var alene med drengen hele dagen, for han gik ikke i institutionen på det tidspunkt. Det er ikke nemt, especielt når de er syge. Og når de er glade løber de efter mor hele tiden for de mangler bare noget selskab. Man bliver såååå træt af det. Det hjælper at tænke, at det går over på et eller andet tidspunk. Og for mig har hjulpet, at lade det være med at følge alle de regler. Når jeg fik nok, så fik han en portion yogurt naturel med sukker i (ja, med sukker i, sorry men jeg skulle finde på et eller andet, som sagt, jeg kunne bare ikke følge på alle de gode regler) eller et eller andet, som han synes, det var spændende. Jeg har puttet ham til at lave dej. Ja ægte dig. Han var meget stille i laaaaang tid for det med at rode med vand og mel er bare super duper. Faktisk alt hvad der inderholder at lege med vand er bare en hit (jeg har også givet ham en klude og en spand med vand så han kunne vaske alle sine biler). Jeg fand på de der ekstreme løsning, når jeg var ved at eksplotere! Min mor har været alene sammen med mig i tre år, inden jeg kunne starte i institutionen (hun kunne ikke betale en vuggestue i spanien og staten hjælper ikke) og det var hende som sagde, at nogle gange skulle man finde på ekstreme løsning. Du skal ikke have dårlig samvittighed, det er meget normal, det der sker til dig. Jeg fik det bedre, da vi fand en barnepige... hehe... Men det var billigt der, hvor vi boede. Min veninde har også fundet en barnepige her i DK. Det er en muslimske kvinde på 45 som keder sig hjemme og ville finde på noget arbejde. Hun er super dygtigt, hun kommer et par gange om uge og passer børnene om aftenen, nogle gange hør hun rent. Tror du, du kan finde plads i din budget til en barne pige en gang om uge et par timer? Det ville være fantastisk for dig.

Anmeld

25. marts 2010

Delilah

Der står jo faktisk på panodil pakkerne at det ikke bør anvendes til børn under 4 år..

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

Delilah skriver:

Der står jo faktisk på panodil pakkerne at det ikke bør anvendes til børn under 4 år..

Det var jo ikke rigtig det at dette indlæg gik ud på!
Er børnene under 2år skal man have lægens anbefaling ved brug af panodil junior....

Anmeld

26. marts 2010

Mutti2

qp skriver:

Tak for jeres meget søde svar på mit indlæg... I er nogle dejlige mennesker!

Jeg har nu rodet mig ud i noget recervebedste halløj og en dame på 63 har skrevet til mig - vi skal mødes fredag for, at se om der er kemi osv.... Så jeg er mega spændt.

Åhh hvor lyder det spændende Har længe tænkt på det!!

Hvordan fungerer det??

Du må lige fortælle hvordan det kommer til at gå

Knus

Anmeld

26. marts 2010

tascia

man behøver ikke være enlig mor for at have det sådan en gang imellem

håber for dig at det er en sød dame du skal snakke med i dag, er overbevist om det vil kunne give dig det pusterum som man bare har brug for engang imellem!

pøj pøj

//Tascia

Anmeld

26. marts 2010

Valle81

qp skriver:

Ja som overskriften lyder så er jeg ved, at blive sindsyg!!

Min dreng som er 15 mdr er ved, at få en ny tand, han har haft feber og er meget snottet.  Hele weekenden har han været klistret til mig og grædt, grædt og atter grædt!

Jeg har givet ham panodil og det hjælper da lidt på smerterne men han piver hele tiden og det er så frygteligt, at høre på.

Jeg har vildt ondt af ham og mit hjerte går i 1000 stykker ved, at høre og se ham være så ked af det - men FUCK hvor er jeg OGSÅ træt, drænet, ked af det og skide irritabel.

Nogle gange har jeg simpelthen haft lyst til, at sætte mig ind i et hjørne, lukke af for alt og bare tude derud af.

I dag skulle jeg på wc og han ville bare ikke finde sig i, at jeg gik fra ham (han skulle sove) og han græd og græd.... Jeg fik simpelthen bare NOK og måtte lukke mig inde på toilettet i 5 minutter hvorefter jeg kom ud med mega dårlig samvittighed, følelsen af utilstrækkelighed og magtesløshed.

Jeg har ingen aflastning - non what so ever og føler virkelig jeg er ved, at gå kold i den her moderrolle. Jeg kan mærke inde i mig selv efter dette år, at jeg virkelig har brug for LUFT - at komme væk, ud blandt voksne, i biffen om aftenen, på dates, drikke mig i hegnet ja alt det man bare IKKE KAN når man er enlig mor uden aflastning. Det går mig meget på kan jeg mærke og jeg ved ikke hvor jeg skal placere alle mine behov da der jo ikke er nogen steder, at placere dem henne.

For en god ordens skyld vil jeg slutte af med, at sige - jeg elsker min søn over alt i verden, jeg vil ham det allerbedste og han betyder alverden for mig... Lige pt gennemgår jeg en personlig krise hvor jeg føler jeg må undertrykke mine egne behov pga rollen som enlig mor - dette gør mig ikke til en dårlig mor, men en mor med nogle egoistiske tanker. Dem har vi nok alle sammen, men det er bare ikke så skide populært, at fortælle det.

Hvad er jeres erfaringer? - Hvad tænker og føler i? - Hvilke behov har i for jer selv som enkelte individer?

Godmorgen:0)

Vil bare sige, åhhh jeg kender det.

Var jo helt alene, som du, med min datter til hun var 4 år:0) jeg havde dog aflastningsmuligheder, men ikke sådan overdrevet meget.

min datter var fra hun var 1 åt til hun var 3 KONSTANT syg. Halsbetændelser, mellemørebetændelser you name it, så jeg ved lige hvordan du har det. Jeg har seriøst haft lyst til at kyle hende ud af vinduet i ren frustration og afmagt.

Man når bare til det der punkt, JEG KAN IKKE KLARE MERE.

Heldigvis hjælper det evt at låse sig inde på toilet i 5 min og trække vejret dybt. Der er ingen skam i at have det som du har det, at føle som du gør eller andet. Det er helt naturligt. Jeg snakkede meget med mine SP om det og hun sagde, du er helt normal:0) Det er naturlige følelser og det er du tør sige det er så stort og flot, og viser lige nøjagtigt hvor meget du ELSKER dit barn:0)

Synes det lyder som en super god ordning med reserve bedste, håber det lykkedes og kan give dig lidt "aflastning.

Kæmpe stort opmuntrende knus

christina

41+4

Anmeld

26. marts 2010

kiwilouise

kender det kun alt for godt - at stå alene og føle sig magtesløs...

jeg fandt en reservebedste og det er nok det bedste der er sket. har altid dyrket meget sport og nu kommer hun de 2 gange om ugen og kigger efter børnene så jeg kan komme ud og få noget fornyet energi. det har ikke kun hjulpet på mit humør men også givet mig et kæmpe overskud til børnene.

jeg   for at det kommer til at fungere

Anmeld

26. marts 2010

Lady Marion <3

Delilah skriver:

Tja min søn på 11 mdr har fået panodil et par dage nu pga MØB . Det må de da gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.