hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Sandra21 skriver:

Jeg har termin d.4 feb så der er heller ikke længe til mere, og vi er godt nok ved at være spændte, da det er mit første barn

Min slimprop gik for lidt over en uge siden, og ud over hyppigere og mere smertefulde plukveer, viser min krop ikke de store tegn. Men håber nu ikke der går så længe endnu, for hold da op det er ved at være hårdt..

Dejligt prinsessen snart kommer ud

min slimprop er gået et par gange, man går bare og venter når den går også sker der bare ikke noget... håber snart vi føder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

he he, den bandit, han er sulten.. håber han snart har tænkt sig at melde sin ankomst..

ja hans vægt er efterhånden op på det både hans far og jeg vejede da vi blev født så han må gerne komme ud hehe og han er garanteret en rigtig lille tyksak

du kan jo lii få lidt ve-støv fra mig men bar ikk det al sammn ska bruge lidt selv oss jo hehe..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

ghm skriver:

Graviditets genre og fødsles symptomer ligner unætteligt hinanden.
ved første graviditet var jeg åben 2 cm 2 mdr før termin havde kraftige plukveer der tog pusten fra mig, et underliv der skavede uanset om jeg stod sad eller lå ned.
Anden graviditet havde jeg veer en mdr før..
3. gang jeg har haft plukveer siden uge 14 siden uge 20 har de taget pusten fra mig..

alle jer der mærker murren i underlivet og kraftige plukveer, jeres maver/underliv er igang med at modne kroppen til fødsel, det er meget forskelligt hvor lang tid kroppen skal bruge på at modne til fødsel.
Jeg kan godt forstå tålmodigheden ikke er at finde når det er så tæt på.

Til jer der er meget tæt på så en gang sex eller massage under storetåen nærmere trædepuden kan hos nogen være med til at sætte tingene igang.

god vind med fødslerne, har selv 8 uger tilbage skal føde 2 uger før.

massage under storetåen?? det har jeg aldrig hørt før, det skal da prøves..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

ja hans vægt er efterhånden op på det både hans far og jeg vejede da vi blev født så han må gerne komme ud hehe og han er garanteret en rigtig lille tyksak

du kan jo lii få lidt ve-støv fra mig men bar ikk det al sammn ska bruge lidt selv oss jo hehe..

uhhh hva vejer han den lille basse... du får også lidt vee støv fra mig... skal vi sige i nat/ morgen tidlig det sker.. he he..

Anmeld

25. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

uhhh hva vejer han den lille basse... du får også lidt vee støv fra mig... skal vi sige i nat/ morgen tidlig det sker.. he he..

3100 ca

og både martin og jeg vejdede 3200gr

ja ville ikk gøre noget a der skete noget i nat slet slet ikke

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

3100 ca

og både martin og jeg vejdede 3200gr

ja ville ikk gøre noget a der skete noget i nat slet slet ikke

min vejer 3200g, er det ikke meget normalt???

nej i nat ville være fint, eller bare i mogen..skal til jordemoder, s¨det må gerne gå igang før.

Anmeld

25. januar 2010

bagger26

Årh snyd I er så langt, har først termin d. 4 marts.. glæder mig bare helt vildt.. Men så kan jeg jo følge med i hvordan det går alle jer andre i stedet...

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

bagger26 skriver:

Årh snyd I er så langt, har først termin d. 4 marts.. glæder mig bare helt vildt.. Men så kan jeg jo følge med i hvordan det går alle jer andre i stedet...

forstår dig godt, det er så svært at vente, føler også jeg har været gravid i en evighed nu.. lige pludselig er det din tur og en anden der har lidt længere,

Anmeld

25. januar 2010

bagger26

ja kan godt huske det fra første gang jeg var gravid, lige pludselig er man nået til termin, og syntes pludselig tiden er gået hurtigt når man tænker tilbage. men føler godt nok den snegler sig afsted lige i øjeblikket..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

bagger26 skriver:

ja kan godt huske det fra første gang jeg var gravid, lige pludselig er man nået til termin, og syntes pludselig tiden er gået hurtigt når man tænker tilbage. men føler godt nok den snegler sig afsted lige i øjeblikket..

ja det husker jeg også.... men ja som du siger, når man kigger tilbage er det bare gået super stærkt... jeg syntes også det snegler afsted, er rigtig utålmodig efterhånden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.