hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Sandra21

Jeg har termin d.4 feb så der er heller ikke længe til mere, og vi er godt nok ved at være spændte, da det er mit første barn

Min slimprop gik for lidt over en uge siden, og ud over hyppigere og mere smertefulde plukveer, viser min krop ikke de store tegn. Men håber nu ikke der går så længe endnu, for hold da op det er ved at være hårdt..

Dejligt prinsessen snart kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

ghm

Graviditets genre og fødsles symptomer ligner unætteligt hinanden.
ved første graviditet var jeg åben 2 cm 2 mdr før termin havde kraftige plukveer der tog pusten fra mig, et underliv der skavede uanset om jeg stod sad eller lå ned.
Anden graviditet havde jeg veer en mdr før..
3. gang jeg har haft plukveer siden uge 14 siden uge 20 har de taget pusten fra mig..

alle jer der mærker murren i underlivet og kraftige plukveer, jeres maver/underliv er igang med at modne kroppen til fødsel, det er meget forskelligt hvor lang tid kroppen skal bruge på at modne til fødsel.
Jeg kan godt forstå tålmodigheden ikke er at finde når det er så tæt på.

Til jer der er meget tæt på så en gang sex eller massage under storetåen nærmere trædepuden kan hos nogen være med til at sætte tingene igang.

god vind med fødslerne, har selv 8 uger tilbage skal føde 2 uger før.

Anmeld

25. januar 2010

Sasja77

Jeg er sat til den 7 februar og hold da op jeg er utålmodig! Vil bare så gerne snart have hende herude hos os :-)

Jeg har også haft lidt murren i underlivet den sidste uges tid. Nogen gange er det kraftigt og andre gange ikke så jeg har ingen fornemmelse af hvornår der sker noget....men der er nedtælling på! Det er næsten ikke til at holde ud :-)

Anmeld

25. januar 2010

mafalck

Sasja77 skriver:

Jeg er sat til den 7 februar og hold da op jeg er utålmodig! Vil bare så gerne snart have hende herude hos os :-)

Jeg har også haft lidt murren i underlivet den sidste uges tid. Nogen gange er det kraftigt og andre gange ikke så jeg har ingen fornemmelse af hvornår der sker noget....men der er nedtælling på! Det er næsten ikke til at holde ud :-)

Jeg kan kun give dig ret Sasja, ventetide en bare lang og der måtte godt snart ske noget...

Jeg har bare ikke lyst til at gå ret meget mere end tre dag over tid... Mit helt store ønske er faktisk at føde den 16feb.. (har termin den 13feb) Min prinsesse skal hedde Ninna efter min farmor som døde i dec.. og min mormor har fødselsdag den 16feb... det ville være lidt cool at have noget fra dem begge...

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

SarahAa skriver:

Jeg har termin den 19 feb med mit første barn

Har haft kraftigere plukveer, diarré, trykken forneden som har stået på lidt tid, men synes ikke rigtig der sker noget. Hihi.

Sarah 36+3

det samme her, de driller de små... de vil hellere lige overaske os når vi mindst venter det..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

louise2730 skriver:

jaeh føler mig også lidt som en hval efterhånden

kender det bare godt, min mave er stor i forhold til sidst, så jeg syntes det er vildt hårdt..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

LMM skriver:

hi hi synes godt nok at det er svært at vendte, kan næsten ikke sove om natten fordi jeg er så spændt!!

ha ha det kan jeg heller ikke, man ligger bare og venter på at det går igang.. man er simpelthen så spændt..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

jaa men nu er lillemanden her så pludselig gået igang med a vokse rigtig meget i forhold til hva min termin er, så er ikke helt sikker

men ud ska de nok komme, men gerne her meget snart

he he, den bandit, han er sulten.. håber han snart har tænkt sig at melde sin ankomst..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

CamillaKa skriver:

Ja det bliver så dejligt når den kommer ud.. nej vi ved ikke om det bliver en dreng eller pige, så det er bare helt vildt spændende..

ej hvor spændende... det var jeg for nysgerrig til begge gange, kunne elllers godt tæke mig at have ventet, men det ku jeg ikke.. hi hi

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

@spire skriver:

Har termin d. 26/2, så er også ved at nærme mig lyset for enden, men suuuuuk hvor er ventetiden lang nu..!

Det min første, så aner ikke om hun kommer før tid eller hvad, men håber lidt på det.. Selvom det jo ville være bedst hvis hun blev bagt færdig i maven... 

@spire 35+3

ja det er så svært at vente, min tåldmodighed er også brugt op.. kunne heller ikke vente da jeg ventede nichlas, der gik jeg i fødsel i uge 32 hvor det blev stoppet, så var det bare endnu sværer at vente fordi man viste at det havde været så tæt på.. han blev født i uge 37..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.