hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

bagger26

Ja når man først sidder med guldklumpen i armene forstår man ikke hvor tiden er blevet af.. Men de sidste par måneder er hårde for tålmodigheden syntes jeg.. Så må man bare håbe, at man ikke går for lang tid over tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

luckas-mor

karina22 skriver:

min vejer 3200g, er det ikke meget normalt???

nej i nat ville være fint, eller bare i mogen..skal til jordemoder, s¨det må gerne gå igang før.

joo vil jeg tro.. vores lillemand(det kalder vi ham jo) vejer nemlii lidt mer end normalen hvis man tar det som termin d. 15 hvertfald(:

Anmeld

26. januar 2010

Mor til matilde og gustav

jeg har termin den 4feb og synes også jeg er ved at vente efter der snart kommer til at ske noget, kan efterhånden ikke holde det ud mere;-(bækkensmerter, lændesmerter,maveproblemer, opkast, plukveer, udslæt på det meste af kroppen, puha jeg er den heldige vinder af alt hvad man kan trække til sigkom nu ud

marie(38+5)

Anmeld

26. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

jeg har termin den 4feb og synes også jeg er ved at vente efter der snart kommer til at ske noget, kan efterhånden ikke holde det ud mere;-(bækkensmerter, lændesmerter,maveproblemer, opkast, plukveer, udslæt på det meste af kroppen, puha jeg er den heldige vinder af alt hvad man kan trække til sigkom nu ud

marie(38+5)

ihhh også her søde, det er så træls, tanken om at man kan komme til at gå nogen uger endnu er bare ikke til at holde ud..vil så gerne have ham ud..

her er lidt vee støv til dig søde, lad os håbe det bliver snart de kommer..  ******************************************

knuser

Anmeld

26. januar 2010

Mona22

karina22 skriver:

ihhh jeg håber snart der sker noget, syntes godt nok det er hårdt, har haft veer de sidste to dage, men de er desværre gået i sig selv igen, så jeg venter bare på nogen som vil tage rigtig fadt..

Hehe... Okay... Kan snart i heller ikke vente længere...

Vi glæder og meget.. Mest til at se om h*n er sund og rask, men også til at se om h*n har tap eller ingen tap... Smiler...

Har ikke rigtigt haft nogen veer endnu, har en lille smule mens-smerter, men tror bare det er fordi h*n ligger sig helt til rette nu...

Men håber snart der sker noget... Vi er i hvert fald klar..

Anmeld

26. januar 2010

Mig med maven

Jeg havde termin 3. feb, men fødte den smukkeste prinsesse den 19. januar.

Nøj hvor jeg synes at hun kom på et passende tidspunkt, jeg kunne ikke vente mere, ville bare møde hende.

Nu har vi haft hende hos os i en unge, og vi kan stadig ikke fatte at hun bare er der, det er det vildeste...

KÆRLIGHED! 

Anmeld

27. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mona22 skriver:

Hehe... Okay... Kan snart i heller ikke vente længere...

Vi glæder og meget.. Mest til at se om h*n er sund og rask, men også til at se om h*n har tap eller ingen tap... Smiler...

Har ikke rigtigt haft nogen veer endnu, har en lille smule mens-smerter, men tror bare det er fordi h*n ligger sig helt til rette nu...

Men håber snart der sker noget... Vi er i hvert fald klar..

det må godt nok også være spændende når man ikke ved hva der gemmer sig derinde..

Anmeld

27. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mig med maven skriver:

Jeg havde termin 3. feb, men fødte den smukkeste prinsesse den 19. januar.

Nøj hvor jeg synes at hun kom på et passende tidspunkt, jeg kunne ikke vente mere, ville bare møde hende.

Nu har vi haft hende hos os i en unge, og vi kan stadig ikke fatte at hun bare er der, det er det vildeste...

KÆRLIGHED! 

uhhhhh stort tillykke.. der er ikke noget mere fantastisk end når man får sin lille baby hos sig, det er helt uvirkeligt at det er ens helt ejen lille bebs man selv har lavet.. glæder mig sådan til den næste kommer, han er meget velkommen NU..

tålmodigheden er brugt op..

knus karina 38+1

Anmeld

27. januar 2010

Mor til matilde og gustav

karina22 skriver:

ihhh også her søde, det er så træls, tanken om at man kan komme til at gå nogen uger endnu er bare ikke til at holde ud..vil så gerne have ham ud..

her er lidt vee støv til dig søde, lad os håbe det bliver snart de kommer..  ******************************************

knuser

Hej igen søde tak for vee støvet, sender lige lidt retur til dig, med håbet om at vi snart får de kære små i vores armeog at de ikke bliver der inde meget længere end terminsdatoenmen det bestemmer vi jo desværre ikke selv..knus

pskrydser alt hvad jeg har for at der snart sker noget

Anmeld

27. januar 2010

Halbschön

LMM skriver:

Jeg har ca. 4 uger igen, men læger og jordmoderen siger at han kommer før, da han ligger fast i bækkenet og er meget stor!!

Vil ikke ødelægge dine forhåbninger men det samme fik jeg at vide, at han ville komme ud før... Han sad også godt og grundigt fast i bækkenet 6uger før fødsel og også stor Han er født 15 dage over tid efter igangsættelse Så han havde godt nok sin egen vilje den bandit!

Men jeg alt hvad jeg kan for at du ikke skal gå over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.