hvem skal snart føde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mona22 skriver:

Har termin samme dag som dig 9 feb.

Er ikke helt sikker på om jeg har nogle tegn på snarlig fødsel, men er begyndt at have mens. smerter, og det med rengøringen kan jeg godt følge dig i... Har selv været igang de sidste par dage, men igår og idag har jeg bare ikke haft overskud til at komme igang..

Har lidt på fornemmelsen der snart sker noget, men eftersom det er første gang har jeg ingen anelse...

ihhh jeg håber snart der sker noget, syntes godt nok det er hårdt, har haft veer de sidste to dage, men de er desværre gået i sig selv igen, så jeg venter bare på nogen som vil tage rigtig fadt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

nynne-l skriver:

jeg har termin den 22 februar

men tror jeg kommer til at gå over få der er ikke nogen tegn i nu

det kan komme helt uventet.. med nichlas gik mit vand bare pludselig...

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Janep skriver:

jeg har termin den 16 februar.
min datter kom uf 3 uger før tid så vi går os bare og venter.

sys ikk rigtig min krop er kommet med nogen tegn endnu. men det gjorde den faktisk heller ikk sidst

nej de kommer når de vil, så tegn er ikke altid et tegn..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

LMM skriver:

Jeg har ca. 4 uger igen, men læger og jordmoderen siger at han kommer før, da han ligger fast i bækkenet og er meget stor!!

jeg fik også afvide min ville komme før, da jeg fødte før tid sidst og han har siddet i bækkenet længe, men han er der endnu, men håber han snart kommer..

man bliver så utoldmodig... hi hi..

håber du får lov at føde lidt før så du ikke skal gå den sidste meget svære tid

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

haii

jamen jeg håber på a føde en a de kommene uger
^blev sat til d. 1feb hos lægen
og 15feb veed scanning

ved ikk om der er noget i gære, det jo fførste gang hehe

knus natascha

uhh jeg blev sat til 17 dage før hos lægen, men scanningen er nok den der passer... håber snart vi får lov at komme af med den store mave og smerter..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Majastina skriver:

Æv, gid jeg kunne melde mig her, men der er stadig 7 uger tilbage... Alt for lang tid.

lige pludselig er du ved di termin, det går stærkt når man tænker tilbare, men ja puha kan godt følge dig i at det går langsomt.. hi hi

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

janey skriver:

Altså jeg få hyppigere ondt i lænden og nede ved skambenet. Nogen gange kan jeg slet ikke gå eller stå og det gør skide ondt at vende sig i sengen nogen gange. Synes bare ik min mave er blevet hård for neden, men ved ik om den skal være det hehe. skal siges, er en kraftig kvinde i forvejen, så der er lidt fedt.

ej hvor kender jeg bare til det.. har virkelig ondt, de sidste to dage har jeg haft veer, men de er desværre gået i sig selv, nu venter jeg på nogen veer som bliver og tager til..

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

CamillaKa skriver:

Jeg har termin d. 16. februar. Det er også min første graviditet så ved ikke hvordan det føles.. men har da haft meget ondt den sidste uges tid, nederst i maven og plukveer der niver.. så jeg håber da h*n snart vil ud...

uhh hvor spændende...

ved du ikke om det er en dreng eller pige???

Anmeld

25. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

mafalck skriver:

Jeg har termin den 13/2 med mit første barn...

ang tegn.. har mange plukveer der virkelig gør ondt, men de bliver bare ved plukveer..

ihhhh bliv så til rigtige veer...

Anmeld

25. januar 2010

SarahAa

karina22 skriver:

som overskriften siger, hvor mange er vi der er tæt på termin??

jeg har 17 dage til min, den 9 feb....

fødte min søn nichlas 17 dage før..så håber lidt at ham her kommer inden længe.

har du tegn på snarlig fødsel??

min krop har mange tegn, men det har jeg haft i 2 uger..

ihh hvor vil jeg gerne have ham ud nu..

knus karina 37+4

Jeg har termin den 19 feb med mit første barn

Har haft kraftigere plukveer, diarré, trykken forneden som har stået på lidt tid, men synes ikke rigtig der sker noget. Hihi.

Sarah 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.