Krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Louise mortil4

jeg kan desvære ikke hjælpe dig. Ville bare lige give dig en , det kan du vist trænge til.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Anonym trådstarter

Tak for krammer 

Anmeld

25. januar 2010

Hyner

Puha sikke en beslutning...

Men hold op hvor skal i være glade over i snakker sammen som i gør. Jeg synes det er flot af jer at tage det så voksent som i gør, man har jo hørt og læst om andre der ikke kan snakke eller bare være i samme rum. Selvfølgelig vil ungerne undre sig hvorfor i ikke er sammen hver dag osv men sålænge i snakker jævnligt og har tid sammen med ungerne så er de glade... Dermed har jeg ikke sagt det bliver en dans på roser, for hvert bare tager det jo forskelligt...

Jeg ved ikke om jeg kan give nogle fif, udover at snakke og det gør i jo.

Kan kun sige jeg håber det kommer til at give det bedste udfald for jer og at i selvfølelig finder kærligheden igen...

Mange kram Henriette

Anmeld

25. januar 2010

BK

Åh nej dog... Det gør mig så ondt at læse... Vil dog give dig rigtigt mange krammere med på vejen 

Jeg vil dog sige at det bedste for dine børn er at i kan enes om tingene og kan tale sammen som venner...

Anmeld

25. januar 2010

Anja

Det er jeg rigtig ked af at høre ........

Jeg synes ikke lige jeg har en masse fif, men jeg har jo trods alt levet i parforhold med delebarn i nogle år. Han blev delebarn da han var 11 mdr, han er i dag 5½ år og har hele tiden levet med 7/7 ordningen. Han er ganske glad og harmonisk men jeg må da indrømme at jeg nogle gange har lidt samvittighedskvaler ved tanken om, at han faktisk må være lidt splittet mellem to hjem og to familie med små søkende .....

Håber I kan blive ved at tale godt sammen, det tror jeg er alfa omega for ungerne !

Anmeld

25. januar 2010

heaven

- ved sgu ikke hvad jeg lige skal sige, - vil bare sige jeg har læst dit indlæg.

Og så lyder det rigtig godt i stadig kan se hinanden i øjnene - selvfølgelig er/bliver det en kæmpe omvæltning, og der vil da nok komme perioder, der er nemmere end andre.... men som du selv siger, så er det jo ikke definitivt slut, det må tiden vise.... men rigtig øv er det, det er jo ikke med en sådan situation i mente, man sætter børn i verden. Omvendt er jeg også af den overbevisning at man ikke skal blive sammen "bare for børnenes skyld"... pøj-pøj med det

Jannie

Anmeld

25. januar 2010

Loggidut

Anonym skriver:

Hej piwer - ja, så kan jeg lige give mig tilkende. Det er mig, Jeanette, der er den anonyme. Vi har længe kæmpet for at finde interessen i hinanden og det er så i denne omgang ikke lykkedes. Vi har altid været rigtig gode venner og er det stadig - efter nogle hårde måneder med terapi og diverse,  og en hård weekend, er vi nu nået frem til at manden flytter, så snart vi kan finde en lejlighed. Han vil gerne bo i området tæt på børnene og jeg, så det starter vi med. Der er ingen, der siger det er definitivt slut og ingen, der spår om fremtiden. Vi tager en dag af gangen. Men lige nu er det nok den rette beslutning og mens ingen har gjort noget dumt, der kunne såre hinanden. Vi er stadig rigtigt gode venner, sover i samme seng og giver knus...vi har bare ikke kærestefølelser for hinanden og det er dem vi nok skal prøve at se om måske kommer igen med et pusterum lidt væk fra hinanden. Jeg ved ikke hvor vi lander, men jeg er lettet over at vi kan se hinanden i øjnene og ikke være uvenner eller føle had til hinanden. Vi er helt enige mht til børnene og skal i dag ordne alle de praktiske ting, der følger med denne beslutning.

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre lidt fra nogen, der har været igennem dette her med så små børn, som vores. Hvad forstår de af det hele? Og hvordan reagerede de på at skulle have et hjem 2 steder? Gode fif til at komme igennem denne omstillingsperiode?

Mange hilsner Jeanette 

jeg ville ønske jeg kunne komme med en masse guldkorn, men det kan jeg ikke, for allerede nu lyder det som om i har bedre styr på sagerne, end jeg har haft gennem hele mit forløb med åndsvage xér.

Well...jeg vil nu ikke sige hverken øv eller æv, for det lyder som om i har fundet frem til den rigtige løsning, og selv om det er en hård beslutning, så er det dog noget i er enige om.

til jer fordi i er så forstående over for hinanden, og forstår at en pause kan være en del af kærlighed...forstår du?

held og lykke med det, og pas godt på jeres unger i den her procces!

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Sikke dog en svær beslutning, men jeg VED at når du kommer på den anden side, vil du blive gladere og mere tilfreds med tingene. Tiden op til sådan en beslutning sucks. Tiden efter, når man skal finde ud af alle de praktiske ting, sucks også, men tro mig: der er lys på den anden side af tunnelen.

Mht. ungerne: så skal de nok klare sig igennem. Det kan godt være der går noget tid inden der kommer en reaktion, måske kommer der ingen.

Pøj pøj, med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.