hvor er det bare virkelig surt!
Hvor lang tid har i været sammen?
Der kommer jo de der famøse årskriser...hvor partneren bare hænger en ud af halsen.
Jeg tror på...men igen, det er bare mig, at man ikke bare skal tro alting kommer af sig selv, man skal kæmpe for det, især når man har børn sammen.
Så selv om i er inde i en dødvandsperiode, så tror jeg på i skal kæmpe jer tilbage...
det lyder jo ikke som om i har haft megastore konflikter, eller at han har fundet en anden...som jeg lige læser det, forstår jeg at det er en periode, hvor alt er gået i stå.
Jeg tror det er i de situationer man skal bevise over for hinanden at man har noget fælles at kæmpe for.
Mit råd er, giv ham lidt luft, lad ham smutte en tur ud med vennerne, uden dig, uden hjemmeproblemerne føælger ham, og uden nogen kalder ham hjem i utide....omvendt skal du så have de samme aftener.
det er lidt filosofien med at have en fugl i bur man kalder sin egen...den er jo først virkelig ens fugl, når man har sluppet den løs, og den af sig selv kommer hjem igen!!!?
giv hinanden lidt plads...nogle gange skal man sidde ude blandt andre mennesker, for at forstå at det man har derhjemme i virkeligheden er det man har brug for...
giver det her mening?
pøj pøj til jer, og håber i kommer igennem det!