Krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Anja

Har sendt pb til Henrik, måske kan han ordne tråden, så ano kan få lov at være ano i fred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Loggidut

Anja skriver:

Har sendt pb til Henrik, måske kan han ordne tråden, så ano kan få lov at være ano i fred

Anmeld

22. januar 2010

Stumpen

Anja skriver:

Tror det er en fejl på siden, da det samme sker inde på aug06.. Der er også en der har skrevet ano, men mit svar er det nederste...

Til trådstarter vil jeg blit sige at jeg sender mange krammere til dig i den svære situation du står i.. Jeg håber at I kan få talt dette igennem -med eller uden hjælp og så tage den rette beslutning ud fra det..

Anmeld

23. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej igen - tak for jeres svar.

Vi har gået i terapi sammen og vi følte begge det begyndte at gå fremad......men så kom denne melding. Vi har talt og talt og der er ingen sure miner mellem os - vi har været sammen i 10 år, men har aldrig været styrtende forelskede i hinanden. Vi er gode til at hygge og være sammen om tingene, men gnisten mangler.

Jeg har lånt en venindes lejlighed denne weekend og har taget ungerne med for at vi begge lige kan få lidt luft. På søndag tager vi beslutningen om, om han skal flytte ud for en periode, for vi kan få styr på os selv. Det er meget skræmmende for os begge, men vi aner ikke hvordan vi ellers skal få interressen for hinanden igen - vi vi det jo gerne et sted.......men om det er for børnenes skyld eller for vores egen, det er jeg meget i tvivl om. Lige nu føler jeg lettelse over at være væk fra den stemning, der har været i et godt stykke tid - en form for depressionsstemning som ikke er godt for nogen.

Anmeld

23. januar 2010

birgittemarie

Ååh, hvor det lyder hårdt!

Det er altid noget, at du måske har det lidt på samme måde som ham og hvis det er tilfældet og der ikke er noget at gøre for, at I kan finde gnisten, så skal det sikkert nok være bedre for jeres børn også, at I flytter hver til sit...

Men det er jo en svær én.

Tænker altid på Lise og hendes udkårne i sådan en sammenhæng her. De er da om noget beviset på, at man kan gå fra det absolutte nulpunkt til kærlighed igen.

Jeg håber det bedste for jer.

Knus Birgitte

Anmeld

23. januar 2010

birgittemarie

Nå. Så fik jeg også lige lov til at blive den anonyme. Men det er altså heller ikke mig. Heldigvis for mig.

Anmeld

23. januar 2010

Marco2

Det er godt nok trælst for Jer.

Håber I finder ud af en løsning for Jer som I begge kan acceptere.

Jeg har ikke nogle guldkorn at komme med, men vil da lige give dig et 

AG

Anmeld

25. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej piwer - ja, så kan jeg lige give mig tilkende. Det er mig, Jeanette, der er den anonyme. Vi har længe kæmpet for at finde interessen i hinanden og det er så i denne omgang ikke lykkedes. Vi har altid været rigtig gode venner og er det stadig - efter nogle hårde måneder med terapi og diverse,  og en hård weekend, er vi nu nået frem til at manden flytter, så snart vi kan finde en lejlighed. Han vil gerne bo i området tæt på børnene og jeg, så det starter vi med. Der er ingen, der siger det er definitivt slut og ingen, der spår om fremtiden. Vi tager en dag af gangen. Men lige nu er det nok den rette beslutning og mens ingen har gjort noget dumt, der kunne såre hinanden. Vi er stadig rigtigt gode venner, sover i samme seng og giver knus...vi har bare ikke kærestefølelser for hinanden og det er dem vi nok skal prøve at se om måske kommer igen med et pusterum lidt væk fra hinanden. Jeg ved ikke hvor vi lander, men jeg er lettet over at vi kan se hinanden i øjnene og ikke være uvenner eller føle had til hinanden. Vi er helt enige mht til børnene og skal i dag ordne alle de praktiske ting, der følger med denne beslutning.

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre lidt fra nogen, der har været igennem dette her med så små børn, som vores. Hvad forstår de af det hele? Og hvordan reagerede de på at skulle have et hjem 2 steder? Gode fif til at komme igennem denne omstillingsperiode?

Mange hilsner Jeanette 

Anmeld

25. januar 2010

Monica

Kan desværre ikke give nogen fif, men vil bare lige give dig

Moni

Anmeld

25. januar 2010

Stumpen

Det er en virkelig svær situation I står i i forhold til børnene.. Men jeg kan desværre ikke give dig nogen fif -udover at jeg personlig er imod fordelingen 7-7..

I bund og grund tror jeg det bedste er at I ikke skændes foran børnene (hvis dette skulle blive aktuelt)

Mange  herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.