Invitation til dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

BabyMus

MorTilGustav skriver:

Mange tak  Ja, jeg ville bare have noget helt simpelt så fik fremkaldt en stak af dette søde billede hvor han kun er en uges tid gammel og satte dem på pap-kort. Nemt, fint og billigt  
Og så passede det også til pynten:

Super smart. Det er så fedt når det hele passer sammen. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Eddy

MorTilGustav skriver:

Mange tak  Ja, jeg ville bare have noget helt simpelt så fik fremkaldt en stak af dette søde billede hvor han kun er en uges tid gammel og satte dem på pap-kort. Nemt, fint og billigt  
Og så passede det også til pynten:

Hey

Faldt lige over borddækningen, den er bare super flot. Hvor har du køb de der stribebe servietter?

Anmeld

20. oktober 2011

MorTilGustav

Eddy skriver:

Hey

Faldt lige over borddækningen, den er bare super flot. Hvor har du køb de der stribebe servietter?

Mange tak! Uha, det kan jeg godt nok ikke huske... Mener det var min mor der fandt dem og det var nok i Føtex eller sådan noget

Anmeld

20. oktober 2011

Eddy

MorTilGustav skriver:

Mange tak! Uha, det kan jeg godt nok ikke huske... Mener det var min mor der fandt dem og det var nok i Føtex eller sådan noget

Okay, så må jeg prøve og kigge lidt engang imellem.. Gad ikke kigge hvis de nu var købt over nettet eller sådan noget

Anmeld

20. oktober 2011

MorTilGustav

Eddy skriver:

Okay, så må jeg prøve og kigge lidt engang imellem.. Gad ikke kigge hvis de nu var købt over nettet eller sådan noget

Kan lige spørge min mor om hun kan huske hvor hun fandt det  Det er i hvert fald ikke noget fancy fra nettet

Anmeld

22. oktober 2011

lillekylling

Blikfang.com skriver:

Jeg har lavet disse her. Jeg havde købt alle ting før Toke blev født og lavet udkast til dem. De er allesamme unikke men i samme stil. Det tog vel en 3-4 aftner at lave, det var jo lige med at finde tid til det mellem at bleskift og amning m.m.

hvor er de fine, blev det ikke dyrt

Anmeld

24. oktober 2011

MorTilGustav

Eddy skriver:

Hun troede faktisk det var i Søstrene Grene hun fandt dem.. De udskifter jo deres ting ret tit, så ved ikke om de stadig er der. Held og lykke i hvert fald

Anmeld

31. marts 2012

Giraffen

Blikfang.com skriver:

Jeg har lavet disse her. Jeg havde købt alle ting før Toke blev født og lavet udkast til dem. De er allesamme unikke men i samme stil. Det tog vel en 3-4 aftner at lave, det var jo lige med at finde tid til det mellem at bleskift og amning m.m.

tillader mig lige at hive den her frem igen

hvor har du købt alt materialet? og hvor mange penge har det ca kostet i pap, klistermærker osv ?

de er nemlig bare så flotte de invitationer og elsker at de ikke er helt ens

Anmeld

18. april 2012

Mussen2

ønskebarn74 skriver:

Knus Lene

Jeg er ved at lede efter id til barnedåbsinvitation ( hvis det da ikke skal ende med baby-bukser igen)

Jeg er faldet over denne gamle tråd, hvor mange sidenhen har spurgt mig om link til babybuksekortene. Desværre har det ikke været muligt at komme til vejledningen længe, da det var taget af hjemmesiden, men nu har jeg fundet den igen, så her kommer et gyldigt link :

http://www.scrapsisters.dk/magasinet/kort-og-stempler/foldekort/baby-bukse-kort/

Anmeld

1. august 2012

Blikfang.com

Giraffen skriver:

tillader mig lige at hive den her frem igen

hvor har du købt alt materialet? og hvor mange penge har det ca kostet i pap, klistermærker osv ?

de er nemlig bare så flotte de invitationer og elsker at de ikke er helt ens

Jeg har købte en del i Creativ Company, det er lidt lige som Panduro Hobby bare billigere og bedre. Storkene er fra et andet firma som som man desværre ikke kan handle hos som privat, men da jeg har en kostume webshop www.BlikfangsKostumer.dk og bla. forhandler deres vandsminke købte jeg disse storke.

Det tog ret lang tid at lave dem, men jeg har et arbejds værelse så det var lidt af gangen og når jeg lige havde 10-20 min. her og der. Mange af kortene skulle desuden tørre i min et døgn så det var okay.

http://babyboejler.blogspot.dk/

MVH
NLR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.