Invitation til dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

55.966 visninger
55 svar
2 synes godt om
21. januar 2010

MorTilGustav

Mangler lidt inspiration til dåbsinvitationer.. I må meget gerne smide nogle billeder ind  Har aldrig været til dåb så er helt på bar bund mht ALT. I må også meget gerne vise hvad man egentlig skriver i sådan en invitation.
Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

mafalck

Man kan skrive hvad man vil i sådan en invitation...

Der findes også standart invitationer på nettet man kan finde...

Jeg har skrevet en selv, godt nok har jeg lang tid til jeg skal holde barnedåb. Har ikke en gang født endnu, men jeg står alene og har en ide om at hvis ikke jeg er godt forberedt inden, så bliver det bare til en kedelig mail eller sms..

Malene

Anmeld

26. januar 2010

Loa

Min søster havde til hendes lille drengs barnedåb skrevet invitationerne som om det var ham selv der havde skrevet dem..

Altså noget i stil med "Da min mor og far ikke mener at man kan hedde baby, skal jeg derfor have et navn d.xx-xx" osv. Det syntes jeg i hvert fald var rigtig sødt

Anmeld

29. januar 2010

Livas mor

Vores tekst på indbydelsen lyder sådan:

Kære___________  Da min mor og far mener jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner til at bakke mig op på denne særlige dag.

Derfor vil det glæde mig først at se dig/jer i (kirken, adressen, tid osv). Heldigvis har jeg været i svømmehallen nogle gange, så et par baner i døbefonten klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt har jeg bedt min mor og far arrangere noget lækkert mad til os, så hvis du/i har lyst vil det glæde mig at se dig/jer efter dåben i selskabslokalet.

Anmeld

30. januar 2010

Mussen2

Jeg lavede disse babybukser, som indbydelse - de er rigtig søde og ret nemme. Jeg brugte dem også som pynt på bordet. Inden i var der selve tekseten til indbydelsen og et billed af dåbsbarnet

på billedet står de i et vindue som pynt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2010

Sees

Livas mor skriver:

Vores tekst på indbydelsen lyder sådan:

Kære___________  Da min mor og far mener jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde familie og venner til at bakke mig op på denne særlige dag.

Derfor vil det glæde mig først at se dig/jer i (kirken, adressen, tid osv). Heldigvis har jeg været i svømmehallen nogle gange, så et par baner i døbefonten klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt har jeg bedt min mor og far arrangere noget lækkert mad til os, så hvis du/i har lyst vil det glæde mig at se dig/jer efter dåben i selskabslokalet.

Sikke en sød indbydelsestekst

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

30. januar 2010

ønskebørn74

Muttien skriver:

Jeg lavede disse babybukser, som indbydelse - de er rigtig søde og ret nemme. Jeg brugte dem også som pynt på bordet. Inden i var der selve tekseten til indbydelsen og et billed af dåbsbarnet

på billedet står de i et vindue som pynt

Hvor er det fiiiiint!!!

Hvir har du fundet det henne???

Knus Lene

Anmeld

30. januar 2010

Mussen2

ønskebarn74 skriver:

Hvor er det fiiiiint!!!

Hvir har du fundet det henne???

Knus Lene

Her kommer lige et link:

http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/kortogstempler/baby-buksekort

det var ret nemt - jeg forenklede dem lidt og limede bare en knap. Mht mønsterpapiret. Købte jeg noget RIGTIG FLOT (og dyrt) noget. Jeg købte så kun et par ark og kopierede det - det blev ligeså godt og så kunne jeg også bruge det til andet pynt, bordkort osv, så mønstret gik igen.

Anmeld

30. januar 2010

Mussen2

Jeg komm erlige til at se det er bagsiden af dem der er fotograferet

Anmeld

30. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

du kan evt også selv lave et kort med billeder af jeres barn hvor der står invitation og ønsker i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.