Invitation til dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Blikfang.com

Jeg har lavet disse her. Jeg havde købt alle ting før Toke blev født og lavet udkast til dem. De er allesamme unikke men i samme stil. Det tog vel en 3-4 aftner at lave, det var jo lige med at finde tid til det mellem at bleskift og amning m.m.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

camillakrath

MorTilGustav skriver:

Mangler lidt inspiration til dåbsinvitationer.. I må meget gerne smide nogle billeder ind  Har aldrig været til dåb så er helt på bar bund mht ALT. I må også meget gerne vise hvad man egentlig skriver i sådan en invitation.
Mange tak

Vi printede faktisk et foto ud af Benjamin og skrev så barnedåb med computeren og sådan.

Teksten skrev jeg selv:

Hej __________________

Nu skal jeg snart have vand i håret! Da jeg elsker at bade klarer jeg nok også en tur i præstens håndvask.

Præsten skal give mig mit navn, og til dette kunne jeg godt bruge lidt opbakning. Jeg håber derfor at i vil møde op i Hans Edes kirke den 28/8, kl. 10,00, hvor vi skal synge et par sange og høre præsten snakke lidt.

Jeg bliver normalt sulten af at svømme, så når jeg skal have min flaske, skal i da ikke snydes. Mor og far har derfor sørget for lidt god mad og drikke, som vi bagefter skal nyde oppe på fars skole.

Mange knus og kram fra Benjamin.

Anmeld

16. august 2011

norenberg

...

Anmeld

16. august 2011

Loa

Blikfang.com skriver:

Jeg har lavet disse her. Jeg havde købt alle ting før Toke blev født og lavet udkast til dem. De er allesamme unikke men i samme stil. Det tog vel en 3-4 aftner at lave, det var jo lige med at finde tid til det mellem at bleskift og amning m.m.

Gud hvor er det bare en sød idé

Og de er virkelig flotte.... Og unikke

Anmeld

17. august 2011

BabyMus

Vildt, hvor er det bare flot lavet!

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mangler lidt inspiration til dåbsinvitationer.. I må meget gerne smide nogle billeder ind  Har aldrig været til dåb så er helt på bar bund mht ALT. I må også meget gerne vise hvad man egentlig skriver i sådan en invitation.
Mange tak

Du kan også bestille dåbs invitationer på nettet hvor der er et billede af dåbsbarnet...  

Anmeld

17. august 2011

MorTilGustav

Hov, det var vist min gaaamle tråd der blev taget op igen. Vores invitationer endte med at se sådan her ud

Anmeld

17. august 2011

BabyMus

MorTilGustav skriver:

Hov, det var vist min gaaamle tråd der blev taget op igen. Vores invitationer endte med at se sådan her ud

Den blev da også rigtig fin. (:

Anmeld

17. august 2011

Laura.

Nu har jeg ikke lige et billede af vores invitation, men teksten har vi lavet ved hjælp af nogle fra internettet. Den lyder således:

Invitation til * barnedåb

Kære ____________________________________

Mor og far synes jeg skal døbes og at min gudfar/mor skal sige ja til

gud og hans rige og alt det der på mine vegne.

Det hele foregår i * kirke d. ______ kl. ___

Her vil jeg selvfølgelig gøre opmærksom på at entreen er betalt

og den ikke har været helt gratis. Der er med garanti ledige

siddepladser og der vil være mulighed for at låne en salme bog,

til dem som har glemt deres egen.

Heldigvis har jeg været i badekar nogle gange, så et par baner i

døbefonden klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt, kunne jeg helt sikkert godt

bruge en ”morfar”, så jeg har bedt mor og far arrangere noget

lækkert mad til os alle derhjemme, så det vil glæde mig at se

dig/jer på adressen_____________________________

Jeg håber du/I vil være med til at fejre dagen sammen med

mig.

Mange hilsner fra

Anmeld

17. august 2011

MorTilGustav

BabyMus skriver:

Den blev da også rigtig fin. (:

Mange tak  Ja, jeg ville bare have noget helt simpelt så fik fremkaldt en stak af dette søde billede hvor han kun er en uges tid gammel og satte dem på pap-kort. Nemt, fint og billigt  
Og så passede det også til pynten:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.