Invitation til dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

ønskebørn74

Muttien skriver:

Her kommer lige et link:

http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/kortogstempler/baby-buksekort

det var ret nemt - jeg forenklede dem lidt og limede bare en knap. Mht mønsterpapiret. Købte jeg noget RIGTIG FLOT (og dyrt) noget. Jeg købte så kun et par ark og kopierede det - det blev ligeså godt og så kunne jeg også bruge det til andet pynt, bordkort osv, så mønstret gik igen.

1000 tak

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Lullaby

Vi købte nogen fra vistaprint og dekorerede dem via deres program

Anmeld

30. januar 2010

MorTilGustav

MorpåSjælland skriver:

Vi købte nogen fra vistaprint og dekorerede dem via deres program

Ja jeg var også derinde og lavede en rigtig fin invitation men ser så selvfølgelig til ALLER sidst da man skal betale at den hurtigste leveringstid er 7 dage og at det så koster 104 kr (!!!!) hvis det skal gå så "hurtigt"... Ellers sku man vente flere uger  Mega trist... Endte med at lave dem selv fra bunden og er godt tilfreds

Anmeld

30. januar 2010

Lullaby

Ja jeg var også derinde og lavede en rigtig fin invitation men ser så selvfølgelig til ALLER sidst da man skal betale at den hurtigste leveringstid er 7 dage og at det så koster 104 kr (!!!!) hvis det skal gå så "hurtigt"... Ellers sku man vente flere uger  Mega trist... Endte med at lave dem selv fra bunden og er godt tilfreds

Det var ikke et problem for mig for jeg er hurtig ude med sådan noget. Da vi skulle holde barnedåb den 1 juni bestilte jeg allerede invitiationerne derinde i marts  Men bare du selv er tilfreds er det da kun super..

Anmeld

30. januar 2010

Livas mor

Hvis man er bare lidt ferm til powerpoint programmet kan man sagtnes lave dem selv, ligesom dem man se på vista.com osv.

Jeg lavede Livas på en dag.. Købte bare sådan nogle pakker med papirer man printer ud på til normale billeder, og så blev den fin og færdig

(billederne er taget med en mobil, så ikke den bedste kvalitet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2010

Livas mor

MetteLetten skriver:

Sikke en sød indbydelsestekst

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Mange tak

Anmeld

30. januar 2010

lion

Nu er jeg lidt kreativ og vil gerne ha at det er lidt anderledes.

Så jeg lavede selv min indbydelse til min datters dåb og er i gang med min søns indbydelse og jeg har termin d. 19 feb.

Dette stod der i min datters:

Kære

I er hermed inviteret til min barnedåb. Jeg skal døbes

Cassandra Kjær Jørgensen i Tingbjerg kirke Langhusvej 1, 2700 Brønshøj Lørdag d. 25 okt. 2008 kl. 12

Bagefter (kl. 14) er I inviteret til hyggeligt samvær med mad og drikke på Frederikssundsvej 115, 2400 Kbh. nv.

Kærligste hilsen

Cassandra.

(Jacob & Helene.)

Dette står der i min søns indbydelse:

Kære

Nu er det blevet tid til at jeg skal døbes og have mit navn.

Jeg ville blive glad hvis du/I ville komme og fejre denne specielle dag sammen med mig.

Jeg skal døbes i Tingbjerg kirke D. 15/5-2010 kl. 10.30

Bagefter vil der være noget mad, drikke og hygge i selskabslokalet på Ruten 6r Ved siden af højhuset.

Hilsen

Julius 

Med forældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2010

NoName

Mussen2 skriver:

Jeg lavede disse babybukser, som indbydelse - de er rigtig søde og ret nemme. Jeg brugte dem også som pynt på bordet. Inden i var der selve tekseten til indbydelsen og et billed af dåbsbarnet

på billedet står de i et vindue som pynt

Trækker lige din tråd op igen, da jeg har et spørgsmål...

Hvordan fik du teksten ind i indvitationen, det må have været noget af et pusle arbejde for at få det til at passe sammen når det blev printet ud på computeren...

Kan jeg evt se et billede af invitationen indvendigt hvis du har et???

og SUPER FLOT er det... sød idé, måske jeg lader mig inspirerre af dig...

NoName

Anmeld

14. juni 2010

Mussen2

noname skriver:

Trækker lige din tråd op igen, da jeg har et spørgsmål...

Hvordan fik du teksten ind i indvitationen, det må have været noget af et pusle arbejde for at få det til at passe sammen når det blev printet ud på computeren...

Kan jeg evt se et billede af invitationen indvendigt hvis du har et???

og SUPER FLOT er det... sød idé, måske jeg lader mig inspirerre af dig...

NoName

Jeg skrev teksten på et hvidt stykke papir og klippede det ud og limede det fast Det samme gjorde jeg med billedet af min pige. det skrev jeg ud i sort hvid og så limede fast. Skriv bare igen hvis du skal se et billede, så vil jeg se om jeg kan få taget et

Anmeld

14. juni 2010

NoName

Mussen2 skriver:

Jeg skrev teksten på et hvidt stykke papir og klippede det ud og limede det fast Det samme gjorde jeg med billedet af min pige. det skrev jeg ud i sort hvid og så limede fast. Skriv bare igen hvis du skal se et billede, så vil jeg se om jeg kan få taget et

oiii det kræver vist en pæn håndskrift...

sådan en er jeg desværre ikke i besiddelse af... tænke tænke, jeg finder på noget...

Mange tak for svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.