H&m.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Kvindemin

DK skriver:

Uhh jeg elsker at kigge på andres shopping!!

Her er lidt af hvad jeg har valgt til vores sommergarderobe. Heldigvis kommer 99% af det i næste uge, så vi kan få det med på ferie!!

og til Kirstine

Klip klapperne er når vi er i Egypten, til at tage på ved poolen. Baskeball støvlerne er kun for sjov. Jeg tror ret hurtigt de bliver grimme, og hun skal heller ikke "gå" i dem, i ex. børnehaven, det er de vist ikke ergonomisk gode nok til. Men fine er de, og Kirstine bliver lykkelig! Den lilla T-shirt har jeg købt til hende i mange farver. Den lå til 39.95!!

Nå ja, og så har manden fået nye boxers... Han går til daglig i sådan nogle stramme Bjørn Borg nogen, men han har så læst at de små tropper kan få det for varmt og sygne hen, og derfor er det bedst ikke at have stramt undertøj på, da nosserne får det får varmt. Derfor har vi indkøbt løse boxers til ham. Det bliver sjovt at se ham i sådan nogen, det har jeg ikke set ham iført før...

Han fik også dette sæt, på nær halskluden... Det er der iflg. ham ingen heteroseksuelle i jylland der har på...  Nå. men uanset, så bliver han så fiiin tror jeg!

Hvor bliver i lækre nymfer, skam også manden

Den var til jer, kom vidst til at sende den flere gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

DK

Tak tak!

Det hele er kommet, undtagen de brune sandaler og den lyseblå pige-kjole der desværre er udsolgt

Jeg har fået cowboy-shorts'ne i gave fra min søster!

Anmeld

28. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Tak tak!

Det hele er kommet, undtagen de brune sandaler og den lyseblå pige-kjole der desværre er udsolgt

Jeg har fået cowboy-shorts'ne i gave fra min søster!

Jeg har den hvide top med sølvpallietterne her hos mig, hvis du savner den   Og hvor er den dog fed, den mulvarpefarvede kjole!!!

Hm... Skulle man alligevel lige smutte derind og kigge? Arrh - det er bare så demotiverende at rende rundt med stor mave og kigge på små fine shorts og toppe...

Anmeld

28. februar 2010

DK

Rosa skriver:

Jeg har den hvide top med sølvpallietterne her hos mig, hvis du savner den   Og hvor er den dog fed, den mulvarpefarvede kjole!!!

Hm... Skulle man alligevel lige smutte derind og kigge? Arrh - det er bare så demotiverende at rende rundt med stor mave og kigge på små fine shorts og toppe...

Ahhh jeg troede den var til vask, he he... Det tyder vist på jeg ikke ofte nok kommer i bund i vaskebunken!

Jeg kommer lige i løbet af ugen og henter den og sko! Og bare rolig. Til sommer når små toppe og shorts skal  bruges, så er du jo igen et lille nips der kan gå i hvad du vil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.