H&m.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

H&M er fantastisk!

Dog synes jeg godt de kunne have lidt mere tøj til de helt små børn. Der er ikke så meget at vælge imellem.

Jeg vidste ikke man kunne få det tilsendt efterhånden som det kom hjem uden at betale ekstra porto, det må jeg da huske til næste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Nadi

Ej nu fik du jo mig til at gå ind og kigge, selvom jeg har kigget kataloget igennem en gang.

Det er simpelthen bare så nemt bare lige at klikke på "læg i kurv" og vupti så har man for flere 1000,- (men man får jo også meget for pengene )

Men giver dig ret i at det er en fantastisk hjemmeside, fandt også en masse til soveværelset og køkkenet.

-Nadia

Anmeld

21. januar 2010

DK

Jane25 skriver:

H&M.com er guds gave til os quinder med trang til shopping. Er tit derinde for bare liiiiige at kigge og se hvad de har..

Synes de har mange fede ting til meget få penge. Hallo en basic top til 39.95? Det er da for lækkert

Ja præcis. Jeg købte en fin i lille, hvid og grå. Så har man fået tre toppe i økologisk bomuld for 120 kr!!!

Anmeld

21. januar 2010

DK

Heidi. skriver:

De er fede.. Syntes ikke jeg har set dem i min H&M..

Altså det er jo en sommer vare, så jeg tænker at de muligvis ikke er ude i butikkerne endnu. Men jeg kan også rigtig godt lide dem. De har også en god længde. Kort, uden at være sådan hot-pants. Jeg må se om jeg kan støve dem op et sted!

Anmeld

21. januar 2010

DK

Nadi skriver:

Ej nu fik du jo mig til at gå ind og kigge, selvom jeg har kigget kataloget igennem en gang.

Det er simpelthen bare så nemt bare lige at klikke på "læg i kurv" og vupti så har man for flere 1000,- (men man får jo også meget for pengene )

Men giver dig ret i at det er en fantastisk hjemmeside, fandt også en masse til soveværelset og køkkenet.

-Nadia

He he, undskyld. Men heldigvis får man ENORMT meget for sine 1000 kr. Jeg har endnu ikke købt noget fra deres HOME kollektion. Du må lige sige til om det er godt. Jeg kunne ret godt tænke mig noget nyt sengetøj derinde fra!

Anmeld

21. januar 2010

Mumto3

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig. er der ikke nogen der kan hjælpe med en web-adresse?

Anmeld

21. januar 2010

DK

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig. er der ikke nogen der kan hjælpe med en web-adresse?

jo da: http://shop.hm.com/dk/?action=viewhome

Så trykker du bare på dame, herre eller børn, om det er bukser eller kjoler eller sko du vil kigge på, og så er der 100vis af varer!

Der er en super fin returordning, så alt det du får hjem der ikke lige passer, eller som du ikke kan lide alligevel, det sender man bare tilbage!

Ellers bare www.hm.com

Anmeld

21. januar 2010

DK

De laver jo også graviditets tøj. Min kæreste og jeg kiggede på det jeg havde købt i går, og han faldt over mama siden, og mente at jeg ville se sådan her ud (dog blond) når jeg blev gravid:

Så må vi jo bare håbe at jeg kan opfylde ønskerne, he he!!

Anmeld

21. januar 2010

Mumto3

DK skriver:

jo da: http://shop.hm.com/dk/?action=viewhome

Så trykker du bare på dame, herre eller børn, om det er bukser eller kjoler eller sko du vil kigge på, og så er der 100vis af varer!

Der er en super fin returordning, så alt det du får hjem der ikke lige passer, eller som du ikke kan lide alligevel, det sender man bare tilbage!

Ellers bare www.hm.com

tak skal du have! så skal der kigges!

Anmeld

21. januar 2010

DK

Hej de damer

Hvis i går ind og shopper, så smid da et par billeder ind, så vi kan se hvad i har købt. I kan kopiere billedet direkte og sætte ind i indlægget. Så nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.