H&m.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.301 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

DK

Ihh så har jeg lige været inde og bestille Kirstine og mins forår/sommer garderobe! Selv manden fik et par sager med!

Det er så lækkert og nemt at gå derind og så vælge alt det man finder fint, og så tilsidst kunne se det hele på en gang, og så vælge det ud der passer sammen osv. Sååå nemt i forhold til at rende rundt i H&M og ikke kunne finde rigtige str. osv.

Så nu glæder jeg mig bare til det hele kommer.

Derudover havde jeg en rabatkode så jeg fik 10% på det hele. Send en pb, så skal jeg give jer den hvis i er interesserede. Den duer indtil d. 31/1!!

Jeg ææælsker H&M!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Heidi.

DK skriver:

Ihh så har jeg lige været inde og bestille Kirstine og mins forår/sommer garderobe! Selv manden fik et par sager med!

Det er så lækkert og nemt at gå derind og så vælge alt det man finder fint, og så tilsidst kunne se det hele på en gang, og så vælge det ud der passer sammen osv. Sååå nemt i forhold til at rende rundt i H&M og ikke kunne finde rigtige str. osv.

Så nu glæder jeg mig bare til det hele kommer.

Derudover havde jeg en rabatkode så jeg fik 10% på det hele. Send en pb, så skal jeg give jer den hvis i er interesserede. Den duer indtil d. 31/1!!

Jeg ææælsker H&M!

Jeg køber også TIT der Og nogle gange har de også ting man ikke kan få i butikkerne Man kan jo nærmest købe sig fattig ..

Knus

Anmeld

21. januar 2010

wamse

Jeg er nærmest en fast del af deres hjemmeside efterhånden  

Der burde næsten poppe et billede op af mig, når man kommer ind på deres hjemmeside, så stabil en kunde er jeg.

Hmm mon ikke de kunne lave en konkurrence med månedens kunde, og man kunne vinde gavekort dertil

Anmeld

21. januar 2010

DK

wamse skriver:

Jeg er nærmest en fast del af deres hjemmeside efterhånden  

Der burde næsten poppe et billede op af mig, når man kommer ind på deres hjemmeside, så stabil en kunde er jeg.

Hmm mon ikke de kunne lave en konkurrence med månedens kunde, og man kunne vinde gavekort dertil

Jo lige præcis!!

Jeg vil også godt være en kandidat. Dog køber jeg ikke tit, men når jeg kommer køber jeg MEGET. Jeg kan godt lide at købe hele Kirstines garderobe på een gang, så jeg får noget der kan passe sammen på kryds og tværs. Så jeg handler ofte når sommer og vinter katalogerne lige er kommet ud.

Jeg købte den der blå/hvid stribede bikini i går. Nøj jeg glæder mig til jeg skal have den på! Derudover købte jeg de der basketball støvler i lilla med pallietter på til Kirstine. De er kun for sjov, men jeg tror at hun bliver super glad for dem!!

Derudover, så er det også en ret god service synes jeg, at de sender tingene efterhånden som de er på lager, uden at tage for forsendelse mere end en gang. Og at man kan gå ind og putte mere på sin ordre uden at det koster ekstra. Det er dejligt!

Anmeld

21. januar 2010

Corn

Jamen det er gudesiden hvad tøj angår. Og især når man har to drenge der vokser som ukrudt, og som ødelægger tøj som en mejetærsker høster....

Hil h&m.com

Anmeld

21. januar 2010

wamse

DK skriver:

Jo lige præcis!!

Jeg vil også godt være en kandidat. Dog køber jeg ikke tit, men når jeg kommer køber jeg MEGET. Jeg kan godt lide at købe hele Kirstines garderobe på een gang, så jeg får noget der kan passe sammen på kryds og tværs. Så jeg handler ofte når sommer og vinter katalogerne lige er kommet ud.

Jeg købte den der blå/hvid stribede bikini i går. Nøj jeg glæder mig til jeg skal have den på! Derudover købte jeg de der basketball støvler i lilla med pallietter på til Kirstine. De er kun for sjov, men jeg tror at hun bliver super glad for dem!!

Derudover, så er det også en ret god service synes jeg, at de sender tingene efterhånden som de er på lager, uden at tage for forsendelse mere end en gang. Og at man kan gå ind og putte mere på sin ordre uden at det koster ekstra. Det er dejligt!

Synes også deres service er helt i top. Jeg fik en pakke for 14 dage siden, denne gang kun med tøj til mig jeg synes det er så lækkert det tøj de har til store piger, som jeg.  Lærke får fornyet klædeskabet hver gang, deres nye katalog kommer Michael er kun til mærketøj, men får lidt fra H&M som basis tøj.

Anmeld

21. januar 2010

DK

Det meste af mit tøj er også derfra, undtagen sko og jakker.

Jeg har dog faktisk både købt et par ballerinaer i koral, et par sandaler og et par klip klappere derinde denne gang. Så må vi se om det er nogen jeg kan bruge, eller om de er for usle og jeg skal sende det tilbage.

Min søster køber bare tit H&M sko, og de er faktisk okay, så tænkte at nu måtte jeg prøve! Derudover er det jo så latterligt billigt!!

Jeg finder også ALTID noget inde under deres SALE side.

Må vi ikke se billeder af det du har modtaget? Mon ikke de stadig ligger på hm.com? Jeg er enig med dig i at deres tøj til store piger er super fin. Jeg faldt så meget for sådan en blå skjorte /tunika ting i går, som så var til store piger "desværre". De havde noget lidt lignende i de andre str. men der var levering først i uge 14!!! Øv bøv.

Anmeld

21. januar 2010

DK

Jeg køber også TIT der Og nogle gange har de også ting man ikke kan få i butikkerne Man kan jo nærmest købe sig fattig ..

Knus

Jeg kommer fra Horsens, og selv om vores H&M er stor, så er der rigtig meget man kan få på nettet, som de ikke har der.

Jeg så et par slidte shorts derinde i går, som jeg gerne vil have inden vi skal til Egypten, der var bare først levering på dem i uge 14. Og der er vi ligesom kommet hjem igen. Så jeg håber det er nogen de har i den lokale H&M.

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

DK skriver:

Jeg kommer fra Horsens, og selv om vores H&M er stor, så er der rigtig meget man kan få på nettet, som de ikke har i butikkerne.

Jeg så et par slidte shorts derinde i går, som jeg gerne vil have inden vi skal til Egypten, der var bare først levering på dem i uge 14. Og der er vi ligesom kommet hjem igen. Så jeg håber det er nogen de har i den lokale H&M.

De er fede.. Syntes ikke jeg har set dem i min H&M..

Anmeld

21. januar 2010

Jordbærpigen

H&M.com er guds gave til os quinder med trang til shopping. Er tit derinde for bare liiiiige at kigge og se hvad de har..

Synes de har mange fede ting til meget få penge. Hallo en basic top til 39.95? Det er da for lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.