H&m.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Corn

Risen skriver:

har de der sandaler som du måske vil ha .. Hvad str bruger du ? .. Går nemlig aldrig med dem.. hihi..

41

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Risen

Macaab skriver:

41

arh øv bøv..  .. Mine er vist 38 eller 39..

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Risen skriver:

arh øv bøv..  .. Mine er vist 38 eller 39..

tja der skal en ordentlig plade til at holde 180cm gående

Det gør desværre at rigtig seje sko/støvler/sandaler bliver lidt kiksede i den str... Kan være noget så yndige i str 38, men 41 ligner en kano

Anmeld

22. januar 2010

Risen

Macaab skriver:

tja der skal en ordentlig plade til at holde 180cm gående

Det gør desværre at rigtig seje sko/støvler/sandaler bliver lidt kiksede i den str... Kan være noget så yndige i str 38, men 41 ligner en kano

hihih.. Kender problemet, min bedste veninde bruger altså 44, arh det tager et ondt år at finde sko til hende.. Men 42 er ikke så galt !

Anmeld

22. januar 2010

vatten

Jeg har også handlet lidt hos H&M i dag. Vi mangler begge sommertøj herhjemme, så nu har jeg købt lidt til Mathias og en masse på tilbud til mig selv.

Mathias fik også to par af de shorts der til 30kr- mega billigt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2010

DK

Uhh jeg elsker at kigge på andres shopping!!

Her er lidt af hvad jeg har valgt til vores sommergarderobe. Heldigvis kommer 99% af det i næste uge, så vi kan få det med på ferie!!

og til Kirstine

Klip klapperne er når vi er i Egypten, til at tage på ved poolen. Baskeball støvlerne er kun for sjov. Jeg tror ret hurtigt de bliver grimme, og hun skal heller ikke "gå" i dem, i ex. børnehaven, det er de vist ikke ergonomisk gode nok til. Men fine er de, og Kirstine bliver lykkelig! Den lilla T-shirt har jeg købt til hende i mange farver. Den lå til 39.95!!

Nå ja, og så har manden fået nye boxers... Han går til daglig i sådan nogle stramme Bjørn Borg nogen, men han har så læst at de små tropper kan få det for varmt og sygne hen, og derfor er det bedst ikke at have stramt undertøj på, da nosserne får det får varmt. Derfor har vi indkøbt løse boxers til ham. Det bliver sjovt at se ham i sådan nogen, det har jeg ikke set ham iført før...

Han fik også dette sæt, på nær halskluden... Det er der iflg. ham ingen heteroseksuelle i jylland der har på...  Nå. men uanset, så bliver han så fiiin tror jeg!

Anmeld

28. februar 2010

Sofia

DK skriver:

Jeg kommer fra Horsens, og selv om vores H&M er stor, så er der rigtig meget man kan få på nettet, som de ikke har der.

Jeg så et par slidte shorts derinde i går, som jeg gerne vil have inden vi skal til Egypten, der var bare først levering på dem i uge 14. Og der er vi ligesom kommet hjem igen. Så jeg håber det er nogen de har i den lokale H&M.

Har du fundet disse shorts? Ellers har jeg set dem i H&M overfor Salling!

Anmeld

28. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
DK skriver:

jo da: http://shop.hm.com/dk/?action=viewhome

Så trykker du bare på dame, herre eller børn, om det er bukser eller kjoler eller sko du vil kigge på, og så er der 100vis af varer!

Der er en super fin returordning, så alt det du får hjem der ikke lige passer, eller som du ikke kan lide alligevel, det sender man bare tilbage!

Ellers bare www.hm.com

Hmmm,jeg synes at kunne huske for mange herrens år siden,at det for det første kostede en formue i porto,men at det også kostede en masse ekstra hvis man skulle have noget byttet.Derfor har jeg ikke bestilt noget længe,selvom jeg tit er derinde og savleSådan er det måske ikke mere...er der nogen der har erfaringer med at bytte.Jeg er nemlig meget lille,157 cm.,og har ret svært ved at få bukser der passer ordetligt

Anmeld

28. februar 2010

Liljesilas

DK skriver:

Ihh så har jeg lige været inde og bestille Kirstine og mins forår/sommer garderobe! Selv manden fik et par sager med!

Det er så lækkert og nemt at gå derind og så vælge alt det man finder fint, og så tilsidst kunne se det hele på en gang, og så vælge det ud der passer sammen osv. Sååå nemt i forhold til at rende rundt i H&M og ikke kunne finde rigtige str. osv.

Så nu glæder jeg mig bare til det hele kommer.

Derudover havde jeg en rabatkode så jeg fik 10% på det hele. Send en pb, så skal jeg give jer den hvis i er interesserede. Den duer indtil d. 31/1!!

Jeg ææælsker H&M!

H&M er genial, er bare ked af de ikke har særlig meget dreng-babytøj iforhold til pigetøj øvøv

Anmeld

28. februar 2010

Kvindemin

ViolaFie skriver:

Har du fundet disse shorts? Ellers har jeg set dem i H&M overfor Salling!

Hvor bliver i lækre nymfer, ja skam også manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.